跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 673


1#
發表於 07-8-13 16:55 |只看該作者
大人想学琴,近Quarry Bay, Sai Wan Ho边树好??


男爵府

積分: 5436


5#
發表於 08-5-6 16:57 |只看該作者
Can you PM me the details. Thx


複式洋房

積分: 413


4#
發表於 07-11-8 13:30 |只看該作者
Hi, will you teach children Piano? Please PM me details of charge and schedule....etc.


原文章由 mua03hmy 於 07-10-18 15:31 發表
siufaizi,

I teach a few pupils in Taikoo Shing every Monday.

Please check pm for more information.


大宅

積分: 3513

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3#
發表於 07-10-16 01:37 |只看該作者
原文章由 ppsfung 於 07-10-15 16:39 發表


我以前跟個私人老師學琴,佢住係康山花園,不過我生完bb加上工作忙依家無學,但我同佢做咗好朋友
我覺得大人揾私人老師好過去琴行,因為彈性大d,以前係琴行學改時間好煩,想停幾星期去旅行,佢又會要我一個星期學2日(學 ...

Hi ppfung,

Can u PM me the details. Thx.


伯爵府

積分: 17148


2#
發表於 07-10-15 16:39 |只看該作者
原文章由 siufaizi 於 07-8-13 16:55 發表
大人想学琴,近Quarry Bay, Sai Wan Ho边树好??


我以前跟個私人老師學琴,佢住係康山花園,不過我生完bb加上工作忙依家無學,但我同佢做咗好朋友
我覺得大人揾私人老師好過去琴行,因為彈性大d,以前係琴行學改時間好煩,想停幾星期去旅行,佢又會要我一個星期學2日(學咁多堂我都無時間練啦).轉咗私人老師之後萬事有商量.
仲有,係琴行學佢會要你考試,因考高級d學費貴d,我個教琴朋友唔會迫我考試,佢會睇我需要而建議.

如有需要,我可pm佢電話比你,你同佢傾吓.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo