嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1200


1#
發表於 14-3-17 23:12 |只看該作者
如題~又驚食野食得多得滯,依家都開始有肚仔...都唔知食野多得滯定係阿B大咗


伯爵府

積分: 17771


9#
發表於 14-4-2 21:05 |只看該作者

回覆:依家8週...成日都好似頭暈暈咁...有無孖B0媽媽係咁??

我得6w....嘔得好勁,醫生都話暫時bb細未會係我身上吸收住,唔住怕,但嘔始終唔舒服,日日好似暈船浪咁


大宅

積分: 1200


8#
發表於 14-3-31 23:37 |只看該作者

回覆:rabbitboy 的帖子

大家都要放鬆啲.....一齊生個開開心心肥肥白白健健康康既小寶貝!!等我聽日見完第一次政府產檢再報告聽咗啲咩意見,大家再分享~~我今日開始踏入十週


大宅

積分: 1607


7#
發表於 14-3-31 17:32 |只看該作者
我又係唔係好舒服,又多野唸,又想順產但又驚, 同埋我重有個大囡要照顧,佢又細個! 唉!


複式洋房

積分: 226


6#
發表於 14-3-24 19:17 |只看該作者
您哋好呀!各位準媽咪

我都剛11wks , 4 wks 多開始冇咩胃口,作嘔作悶都係6wks多開始,8wks 第二次產檢同醫生講佢就開咗開胃薬給我,自己因擔心食唔落嘢對孖B有影響,(因磅重軽咗)但醫生話12wks前冇問題的,唔好擔心!

至於頭暈暈8wks開始至現在除咗瞓覺,基本全日都有唔同程度咁出現,醫生話孖B hormone 相對變化大好多時會咁,正常的!叫我多休息,唔好操勞,因一般過咗14wks會好轉!

陀孖B係咁嫁,大家忍耐d啦,唔好影響心情,加油 !


大宅

積分: 1200


5#
發表於 14-3-22 02:25 |只看該作者

回覆:hotakyee 的帖子

你擔心邊方面呀?做咩唔開心呀?開心啲啦!唔好咁緊張~一齊開開心心生個肥肥白白既BB's


大宅

積分: 1034


4#
發表於 14-3-20 08:00 |只看該作者
你好,我都係8週左右,我未有頭暈,但成日作嘔,仲有好擔心好多野,好唔開心!


大宅

積分: 1200


3#
發表於 14-3-18 20:41 |只看該作者

回覆:diong 的帖子

暈到12週

2#
發表於 14-3-18 15:52 |只看該作者
回覆 yanbb829 的帖子

您好yanbb829 ,媽媽留意下會唔會係體溫過高、血壓低或者血糖低。由瞓、坐低至企起身,要慢動作,咁樣血壓唔會起落得太快。出街最好有人陪,覺得暈要盡快離開當時焗促或者曝曬嘅環境,即刻搵地方坐低,之後可以墊高少少對腳。如果暈既情況持續,尤其出現視力模糊、心悸、噁心或頭痛,要盡快安排睇醫生。 食野方面,嘗試少食多餐,或者餐同餐中間可以食D小食,咁就吾怕會食滯左,加油加油!
我有一個願望,就是想見到每個BB食得好、瞓得好、笑得好、Poo得好,
有個海綿級肚仔,每天盡情體驗新事物、吸收新樂趣!


水晶宮

積分: 57108


1#
發表於 14-3-18 15:16 |只看該作者
初頭好暈暈到12w

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo