嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 172


1#
發表於 14-3-24 18:42 |只看該作者
我e+ around 12wk/4days, 被安排係將軍澳醫院做產檢, 登記係聯合生。
政府安排度頸皮係27 Mar。

因知政府唔同孖B做抽血, 只度頸皮, 所以上週六自行找私家做了抽血, 報告剛出來是1/247 (標準線: 1/250), 頸皮厚度2.7mm。私家建議做抽羊水。

如政府檢查頸皮結果同私家一樣, 我是否一定要抽羊水?係政府做抽羊水okay 嗎(因私家收費要$5500/1個)?

另看過以住的分享, 是否自行付費(around $450), 政府都可以抽血化驗唐氏風險?

想看看大家的意見&經驗。


複式洋房

積分: 172


15#
發表於 14-3-26 18:39 |只看該作者

回覆:lalakelly 的帖子

thanks info.


大宅

積分: 3355


14#
發表於 14-3-26 18:25 |只看該作者
我係聯合抽過羊水,係consultant 抽,好好手勢,好安全。當時醫生建議我等抽羊水。


大宅

積分: 1915


13#
發表於 14-3-26 16:46 |只看該作者
抽絨毛/胎水都係政府做好D, 仲可以CHECK多幾樣遺傳病, 不過你可以問吓咩E生做, 就算照超聲波都一個MO同顧問E生double check.
抽血驗DNA可以去私家做NIFTY ($6000-8000)OR T21($8000-9000). 抽媽媽幾支血去驗, BB無風險.


大宅

積分: 4437


12#
發表於 14-3-26 11:41 |只看該作者
IVY002 發表於 14-3-25 08:39
點解你抽絨毛嘅?抽絨毛不是比羊水危險嗎?
你醫院test到我高危, 佢都問我抽絨毛定羊水, 我問醫院你地覺得邊樣好.
佢地講唔你佢地覺得, 係我自己決定. 咁因為抽羊水要再遲多3個星期, 我想快d知道嘛.
所以咪抽絨毛lor, so far 個過程好快. don't worry la.
不過我個日都見到有計埋我起碼四個媽咪抽, 不過唔知係絨毛定羊水.所以真係都幾多人抽架.


複式洋房

積分: 172


11#
發表於 14-3-25 17:05 |只看該作者

回覆:rita1122 的帖子

Rita, noted, tkx.


大宅

積分: 2302


10#
發表於 14-3-25 16:41 |只看該作者
政府唔做抽血化驗唐氏 - 是因為如果報告出來是患有唐氏的話, 都唔會知是哪一個bb有事的, 最終可能都要抽羊水, 或選擇私家驗DNA, 但驗DNA到底準唔準我就不太清楚了, 因我沒有研究過


複式洋房

積分: 172


9#
發表於 14-3-25 08:51 |只看該作者

引用:Do+in+政府,+your+case+is+danger.政府+has

原帖由 Anisalai1908 於 14-03-24 發表
Do in 政府, your case is danger.政府 has better support.
但我見有媽咪寫政府是給實習醫生抽, 好似好牙煙.... 但係C+做又好貴 ....


複式洋房

積分: 172


8#
發表於 14-3-25 08:44 |只看該作者

引用:God+bless+u+and+your+BBs.

原帖由 Anisalai1908 於 14-03-24 發表
God bless u and your BBs.
thanks.


複式洋房

積分: 172


7#
發表於 14-3-25 08:43 |只看該作者

引用:我太太上次抽胎水,可驗埋DNA$8000蚊到,不

原帖由 kawai3018 於 14-03-25 發表
我太太上次抽胎水,可驗埋DNA$8000蚊到,不過有百分之一風險
你都是孖B, 2個抽total 8千, 你找那位醫生?
我先生1516, 他就是怕有小產風險, 因我是第1次懷孕, 這次孖胎都是打了第6次 IUI 才成功


複式洋房

積分: 172


6#
發表於 14-3-25 08:39 |只看該作者

回覆:hoursebb 的帖子

點解你抽絨毛嘅?抽絨毛不是比羊水危險嗎?


大宅

積分: 4437


5#
發表於 14-3-25 04:36 |只看該作者
我上個星期一都係政府抽絨毛,政抽is better, 唔使去c+ 㗎喇,留返d 錢買野比bbs 啦。


別墅

積分: 657


4#
發表於 14-3-25 02:42 |只看該作者

回覆:孖B抽羊水

我太太上次抽胎水,可驗埋DNA$8000蚊到,不過有百分之一風險


大宅

積分: 3157


3#
發表於 14-3-24 22:13 |只看該作者
God bless u and your BBs.


大宅

積分: 3157


2#
發表於 14-3-24 22:12 |只看該作者
Do in 政府, your case is danger.政府 has better support.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo