在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1635


1#
發表於 07-8-20 23:03 |只看該作者
我bb now 4個月大多o的啦, 4月中出世

妳地呢?:mrgreen:


子爵府

積分: 12105

2011至尊種植勳章


55#
發表於 07-10-2 17:35 |只看該作者
我都係0707新手全職媽...
我以前份工都係忙到嘔..
但依家覺得..揍仔仲辛苦過番工...
因為要24小時都俾晒呀仔..

不過就多咗樂趣..
見到呀囝笑..學新野..ee ur ur 就開心到暈..
仲有依家呀仔兩個幾月大..我開始帶囝囝行街街..
好開心架..

老公唔駛我煮飯..因為唔想我太辛苦喎..

如果抽到時間咪來bk傾計, msn 傾計,玩下nds..睇下電視..listen radio..等等..
其實都好充實架...


洋房

積分: 84


54#
發表於 07-10-2 16:02 |只看該作者

有冇07新手媽媽一齊傾下呀~~

我都係0707新手全職媽媽

bb 兩個多月大, 個多月時己經要帶佢去買餸了, 因為要餵佢好多時都未必煮到飯, 好累!


大宅

積分: 1917


53#
發表於 07-9-30 20:30 |只看該作者
我係0707新手媽
一下子身份的轉變+放棄工作為全職媽媽
起初未習慣

阿仔仲有幾日足3個月
睇住阿仔日日的長大
覺得全職是值得


大宅

積分: 1783


52#
發表於 07-9-29 23:25 |只看該作者
我係0705新手媽, 初期完全揍唔掂, 未足月時我發過1次脾氣, 約幾分鐘, 但即刻好後悔, 好唔開心. 因為一定唔係BB唔"arm", 只係我唔明佢想要咩, 佢又唔識講, 只懂得用喊來表達.

我有B後改係屋企做野, 之前好自由, 想去邊, 做什麼都得, 現在覺得好困身, 好悶, 所以請左個鐘點, (本來佢係陪我坐月的, 做下做下做到現在) 星期1-5有兩個鐘輕鬆下, 我一定落街行下, 個人舒服好多, 揍B都有耐性好多.

你話好似給人遺棄左咁, 初時係冇法, 因亞B真係要你24小時"僱"住佢, 你根本冇時間, 精力去搵朋友.

但到亞B, 3-4 月大, 就唔同啦, 到時佢每日都有些新驚喜給你, 你就會覺得好值得, 你會好想抱佢周圍給朋友睇, 等佢地羨慕下你可以做全職媽咪, 睇住亞B成長嘅一點一滴.


原文章由 knpbaby 於 07-9-12 14:18 發表
妳地好, 我係0708新手媽媽, 亞b差不多6個星期大

由中環職業女性轉做全職媽媽仲未太習慣, 差不多日日係屋企, d朋友無一個做全職媽媽, 我有時覺得好悶, 好似比人遺棄左, 妳地有無同感,? 若果亞b樓計有時都好煩, 會鬧 ...


洋房

積分: 316


51#
發表於 07-9-29 22:59 |只看該作者
HIHI大家好!! 我都係新手全職媽咪!! 我囡囡岩岩9個月大...


大宅

積分: 1783


50#
發表於 07-9-29 22:51 |只看該作者
我同你一樣, 亞B, 5月30日出世, 你呢?

原文章由 cc123456 於 07-9-28 01:36 發表
HI. 我都係07新手媽媽, bb就快4個啦


大宅

積分: 1724


49#
發表於 07-9-29 08:06 |只看該作者
HIHI大家好ar!! 我都係新手全職媽咪ar!! 我囡囡岩岩3個月大...不過佢仲係無咩頭髮...個個都話我囡囡係囝囝囉><!!
其實我都留意左呢個topic(全職媽媽)好耐丫!! 見佢地久唔久就會約埋出黎成班大人+小朋友去玩!! 但係我bb得3個月我都唔知抱佢出到去做咩好!! 我2+好多時悶既時候就會約埋d媽咪出去shopping飲茶囉!! 你地悶時有咩做ga?


男爵府

積分: 9386

叻叻勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


48#
發表於 07-9-28 14:39 |只看該作者
我都係FULL-TIME媽咪,B仔6個半月大


男爵府

積分: 5050


47#
發表於 07-9-28 11:53 |只看該作者
原文章由 hazel_hei 於 07-8-21 13:36 發表
JUNEJUNE*

嗨..我BB 3個半月大,,5月頭出世
我自己1手1腳湊B,,系全職媽媽*
另外我而家同BB出街都可以應付自如啦暫時,,,
可能因為佢仲細同我地成日都躝街,,慣左=] ...

我都係5月頭~~~
你幾號牙
???


別墅

積分: 721


46#
發表於 07-9-28 11:38 |只看該作者
原文章由 cc123456 於 07-9-28 01:36 發表
HI. 我都係07新手媽媽, bb就快4個啦


我又報到先!我係0706新手全職媽媽呀!


大宅

積分: 3385


45#
發表於 07-9-28 01:36 |只看該作者
HI. 我都係07新手媽媽, bb就快4個啦


大宅

積分: 1635


44#
發表於 07-9-17 11:39 |只看該作者
妳又做咩咁忙ar, 哈哈!!

原文章由 winglink 於 07-9-13 20:21 發表
全職湊b好忙過喎,我隻妹已經7個月,我就忙足7月,每朝起身都諗住晏d可以偷d時間瞓下,但係忙完哩樣果樣,望下個鐘又6點幾,又要準備煮飯,點解你會有時間架?

...


大宅

積分: 1635


43#
發表於 07-9-17 11:38 |只看該作者
因為有時佢會訓覺覺豬...有時自己扒o係張床玩, 有時佢see碟, 我咪得閒law , 加上, 我now冇煮飯, lunch & dinner都出街食啊....

原文章由 winglink 於 07-9-13 20:21 發表
全職湊b好忙過喎,我隻妹已經7個月,我就忙足7月,每朝起身都諗住晏d可以偷d時間瞓下,但係忙完哩樣果樣,望下個鐘又6點幾,又要準備煮飯,點解你會有時間架?

...


大宅

積分: 3280


42#
發表於 07-9-13 20:21 |只看該作者
全職湊b好忙過喎,我隻妹已經7個月,我就忙足7月,每朝起身都諗住晏d可以偷d時間瞓下,但係忙完哩樣果樣,望下個鐘又6點幾,又要準備煮飯,點解你會有時間架?

原文章由 junejune123 於 07-8-22 16:51 發表
有時都有諗好唔好請工人, 自己番工ga? 妳呢點解咁選擇ar?

妳地平時o係home做咩ar? 我o係home就會好lazy ga la, 有時訓下覺重有上bk...


大宅

積分: 1635


41#
發表於 07-9-13 18:27 |只看該作者
我上專賣日本milk粉的website買ga!! 不過, 我個囡都唔係好飲wor, 有o的人話飲果汁work wor...

http://www.hkbabyfood.com/Commerce/productslist.aspx?CategoryID=1&selection=2

原文章由 nataliekyn 於 07-9-12 13:58 發表



日本的荼(好似係雪印)


大宅

積分: 4328


40#
發表於 07-9-12 15:09 |只看該作者
原文章由 knpbaby 於 07-9-12 14:18 發表
妳地好, 我係0708新手媽媽, 亞b差不多6個星期大

由中環職業女性轉做全職媽媽仲未太習慣, 差不多日日係屋企, d朋友無一個做全職媽媽, 我有時覺得好悶, 好似比人遺棄左, 妳地有無同感,? 若果亞b樓計有時都好煩, 會鬧 ...


有同感,朋友個個都要返工,有時候我會覺得好似有種隔膜咁
<a href="http://www.dumex.com.my/"><img src="http://www.dumex.com.my/members/tickers/102678/ticker2.png" border="0" ></a>


複式洋房

積分: 161


39#
發表於 07-9-12 14:18 |只看該作者
妳地好, 我係0708新手媽媽, 亞b差不多6個星期大

由中環職業女性轉做全職媽媽仲未太習慣, 差不多日日係屋企, d朋友無一個做全職媽媽, 我有時覺得好悶, 好似比人遺棄左, 妳地有無同感,? 若果亞b樓計有時都好煩, 會鬧佢2句,但跟住會好後悔會去錫番佢. 不過大部分時間見到佢同佢一齊我都係開心既!!


大宅

積分: 4328


38#
發表於 07-9-12 13:58 |只看該作者
原文章由 junejune123 於 07-9-11 15:10 發表
我個囡就LEI 5個月, 佢都唔飲水GA

我諗係要開頭比開佢先飲GA, 妳NOW試多O的先

重有有隻日本的荼(好似係雪印), 一個月就飲得GA LA



日本的荼(好似係雪印) <---- 係邊到可以買到?
<a href="http://www.dumex.com.my/"><img src="http://www.dumex.com.my/members/tickers/102678/ticker2.png" border="0" ></a>


男爵府

積分: 8638

醒目開學勳章 畀面勳章


37#
發表於 07-9-12 13:49 |只看該作者
嗨..我BB 2個月大,,7月頭出世
我自己1手1腳湊B,,系全職媽媽*

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo