嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1237


1#
發表於 14-3-26 11:29 |只看該作者
31weeks,側訓都唔得,訓一陣个側边近pat骨位会痛,要轉身另一边,轉身的時候有侄息感覺,可能孖B壓住个肺,超辛苦,你地会用咩姿勢訓覺,近排訓得唔好,仲有2个月,点捱。


大宅

積分: 1540


5#
發表於 14-4-1 00:52 |只看該作者

回覆:訓覺姿勢

我32w呢排都好難瞓得到,成晚去廁所,同每個幾鐘就轉身先得,長側一邊好唔舒服,大家一齊加油啦,我都你用香蕉枕,同其他枕,執到ok,瞓得幾耐就瞓幾耐,


大宅

積分: 2298


4#
發表於 14-3-28 04:08 |只看該作者

回覆:slimhui 的帖子

我瞓osim瞓到生



3#
發表於 14-3-26 17:28 |只看該作者
回覆 slimhui 的帖子

您好slimhui ,都知道陀孖B 會比較辛苦,好似JM 咁講,有無嘗試過用吾同SIZE 既枕頭去墊住自己? 另外可以用枕頭或者毛巾周圍墊下,蕉型cushion好多媽媽用過都話幾好架! 加油呀,支持您。

我有一個願望,就是想見到每個BB食得好、瞓得好、笑得好、Poo得好,
有個海綿級肚仔,每天盡情體驗新事物、吸收新樂趣!


別墅

積分: 520


2#
發表於 14-3-26 14:24 |只看該作者

回覆:訓覺姿勢

同你的情況完全一樣。
我用一個大C型枕頭,一個普通枕頭,再加一個迷你枕頭(for 個肚),甘樣好似得得地。
但我係打側瞓!




男爵府

積分: 7772


1#
發表於 14-3-26 12:10 |只看該作者
回覆 slimhui 的帖子

你有冇用三角枕呀?我用到生都冇腰痛呀。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo