嬰兒用品

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 626


1#
發表於 14-3-30 09:26 |只看該作者
第一胎~好緊張啊~

我想問BB 6月中出世,咁應該買長袖定短袖ge衫好?

另外我想問sleeping suit同bodysuit係咪一樣的?

thxthx





男爵府

積分: 5127


33#
發表於 14-4-2 00:54 |只看該作者

回覆:sassyvi 的帖子

我早兩個月買,會員9折。長袖cotton


水晶宮

積分: 53016


32#
發表於 14-4-1 19:06 |只看該作者

回覆:小紅梅 的帖子

可能我bb早產一個月,身體差d




珍珠宮

積分: 37295


31#
發表於 14-4-1 18:14 |只看該作者

引用:長,我bb都係6月出世,瞓覺時開冷氣,著2件

原帖由 zoekayan 於 14-03-30 發表
長,我bb都係6月出世,瞓覺時開冷氣,著2件衫,有被,但都凍到佢,攪到体溫低



...
我相反,7月時開冷氣著2件加薄睡袋熱親bb比醫生鬧



子爵府

積分: 13655


30#
發表於 14-4-1 17:55 |只看該作者
有開冷氣就長袖薄身,冇開就短袖。
建議短袖底衫,開冷氣加長袖面衫。


水晶宮

積分: 54910


29#
發表於 14-4-1 17:10 |只看該作者

引用:我女果時7月出世,+NB一定穿長袖

原帖由 CHOW815 於 14-03-31 發表
我女果時7月出世, NB一定穿長袖
咁幾大個先可以著短袖?thx



    


別墅

積分: 626


28#
發表於 14-4-1 17:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sassyvi+於+14-03-31+發表咁

原帖由 ng300 於 14-04-01 發表
我買mides一包有5件果隻和尚袍,$2xx,
請問長袖定短袖?outlet買定一般鋪都有?你幾時買ga?唔知而家仲有無呢?
thx




男爵府

積分: 5127


27#
發表於 14-4-1 15:45 |只看該作者

引用:咁邊度可以買到啲質地好啲?只睇過mides既

原帖由 sassyvi 於 14-03-31 發表
咁邊度可以買到啲質地好啲?只睇過mides既美國棉同有隻用竹既~棉那種百多元,竹那種就8x,唔知係咪咁既價 ...
我買mides一包有5件果隻和尚袍,$2xx,


大宅

積分: 3894


26#
發表於 14-4-1 03:30 |只看該作者

回覆:sassyvi 的帖子

我b上年5月出世...
頭幾日幫佢著長袖..熱到佢發哂忟憎、狂喊...
一換短袖即刻安靜哂...
不過開冷氣就一定要包實or著長袖




大宅

積分: 4807

開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


25#
發表於 14-4-1 00:35 |只看該作者

回覆:sassyvi 的帖子

我覺得mides既底衫算貴,但佢d棉真係手感好d,得2件mides底衫咋。

aeon之前做特價時都有d好平既底衫。


別墅

積分: 626


24#
發表於 14-3-31 20:51 |只看該作者

回覆:BB 6月出世,應該買長袖suit定短袖?

咁邊度可以買到啲質地好啲?只睇過mides既美國棉同有隻用竹既~棉那種百多元,竹那種就8x,唔知係咪咁既價錢,定屬於貴




禁止訪問

積分: 3754


23#
發表於 14-3-31 19:34 |只看該作者

回覆:BB 6月出世,應該買長袖suit定短袖?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6323


22#
發表於 14-3-31 19:20 |只看該作者
sassyvi 發表於 14-3-30 09:32
thx~其實有d咩衫仔/用品要買??
係個商場度真係好似漫無目的咁
買一打和尚袍,初生bb唔需要著褲仔,因為一日換十幾次片。


男爵府

積分: 5963


21#
發表於 14-3-31 17:50 |只看該作者

引用:第一胎~好緊張啊~我想問BB+6月中出世,咁

原帖由 sassyvi 於 14-03-30 發表
第一胎~好緊張啊~

我想問BB 6月中出世,咁應該買長袖定短袖ge衫好?
應該長,但薄薄地就ok,不個有點老人家喜歡厚,




男爵府

積分: 5626

2018復活節勳章 陪月勳章 畀面勳章


20#
發表於 14-3-31 17:26 |只看該作者
我女果時7月出世, NB一定穿長袖


禁止訪問

積分: 400


19#
發表於 14-3-31 15:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1100


18#
發表於 14-3-31 14:34 |只看該作者
我個女都係6月中出世, 做過D research, 越爬文越頭痕. BB衫有好多種, 好多名, 好亂...

我上個星期買左D短袖包pat pat button up底衫, 唸住買幾件長袍仔著出邊, 如果屋企開冷氣就用埋被, 唔開就唔使被..


禁止訪問

積分: 471


17#
發表於 14-3-31 13:26 |只看該作者

引用:我都想知,我個bb+都係6月出世,咁手套,襪

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 471


16#
發表於 14-3-31 13:23 |只看該作者

引用:我都想知,我個bb+都係6月出世,咁手套,襪

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 471


15#
發表於 14-3-31 13:20 |只看該作者

回覆:CrazyCatB 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo