嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8253


1#
發表於 14-3-31 11:33 |只看該作者
仔仔現在著緊mides的全白底褲仔,都ok
想睇下有無其他好介紹
唔知平角會不會好著d
謝謝!


男爵府

積分: 8253


6#
發表於 14-4-1 09:29 |只看該作者
kingsley_2010 發表於 14-3-31 18:24
哦,咁你可以試下chickeeduck,不過就三角,我覺得d料唔錯wor,因為又系純白色,所以我中意



...

謝謝你!等我去睇下先!


男爵府

積分: 5542


5#
發表於 14-3-31 18:24 |只看該作者

引用:Quote:kingsley_2010+發表於+14-3-31+16:42

原帖由 minirat 於 14-03-31 發表
我見到,不過最細俾我仔仔都好似大左d
他未夠三歲
哦,咁你可以試下chickeeduck,不過就三角,我覺得d料唔錯wor,因為又系純白色,所以我中意




男爵府

積分: 8253


4#
發表於 14-3-31 17:00 |只看該作者
kingsley_2010 發表於 14-3-31 16:42
uniqlo都ok,我仔著緊,又平

我見到,不過最細俾我仔仔都好似大左d
他未夠三歲


男爵府

積分: 5542


3#
發表於 14-3-31 16:42 |只看該作者

引用:仔仔現在著緊mides的全白底褲仔,都ok想睇

原帖由 minirat 於 14-03-31 發表
仔仔現在著緊mides的全白底褲仔,都ok
想睇下有無其他好介紹
唔知平角會不會好著d
uniqlo都ok,我仔著緊,又平




男爵府

積分: 5542


2#
發表於 14-3-31 16:41 |只看該作者

引用:仔仔現在著緊mides的全白底褲仔,都ok想睇

原帖由 minirat 於 14-03-31 發表
仔仔現在著緊mides的全白底褲仔,都ok
想睇下有無其他好介紹
唔知平角會不會好著d
uniqlo都ok,我仔著緊,又平




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo