嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3489


1#
發表於 14-4-1 14:08 |只看該作者
見好多媽媽推介,我只用過H牌,的確唔可以用太長時間,會漏尿,但H牌可以側邊開,又比日本片方便。
咁Fitti係咪唔易漏?側邊有冇得開?我平時用開Moony的




男爵府

積分: 5626

2018復活節勳章 陪月勳章 畀面勳章


9#
發表於 14-4-8 09:38 |只看該作者
中size $5x


大宅

積分: 3489


8#
發表於 14-4-8 09:37 |只看該作者

引用:fitti學習褲冇漏,+我覺得幾好,+H+勁漏

原帖由 CHOW815 於 14-04-08 發表
fitti學習褲冇漏, 我覺得幾好, H 勁漏
請問你買幾錢?




男爵府

積分: 5626

2018復活節勳章 陪月勳章 畀面勳章


7#
發表於 14-4-8 09:25 |只看該作者
fitti學習褲冇漏, 我覺得幾好, H 勁漏


大宅

積分: 2083


6#
發表於 14-4-8 05:40 |只看該作者

引用:見好多媽媽推介,我只用過H牌,的確唔可以

原帖由 elephant23 於 14-04-01 發表
見好多媽媽推介,我只用過H牌,的確唔可以用太長時間,會漏尿,但H牌可以側邊開,又比日本片方便。
咁Fitti ...
fitti學習褲未用,我用fitti紙尿片吸水力强同花王有得輝柔軟到無花王咁好啦,價錢平一半哦!


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 14-4-6 17:15 |只看該作者

回覆:fitti 學習褲係咪真係好用?

聽講係 我用mamy poko都好好


別墅

積分: 724


4#
發表於 14-4-6 09:19 |只看該作者

回覆:elephant23 的帖子

臭味都唔覺,一大包v v朝早就真係會有v v 味,但接受到




大宅

積分: 3489


3#
發表於 14-4-5 18:27 |只看該作者

引用:我仔21個月開始片穿學習褲,試過p牌同h牌,

原帖由 mon16 於 14-04-05 發表
我仔21個月開始片穿學習褲,試過p牌同h牌,但吸水量麻麻。他兩歲戒片成功,現我晚上會俾他叫fitti瞓,通常 ...
見有媽媽話好大陣尿味,係咪呢?




別墅

積分: 724


2#
發表於 14-4-5 02:47 |只看該作者

回覆:elephant23 的帖子

我仔21個月開始片穿學習褲,試過p牌同h牌,但吸水量麻麻。他兩歲戒片成功,現我晚上會俾他叫fitti瞓,通常睡著v v 兩次都仲頂到




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo