嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 301


1#
發表於 07-8-30 09:47 |只看該作者
我囡囡 13 個月, 但都只是扶著東西行幾步, 但覺得她腳仔好似唔夠力.
請問食什麼好 ?
另外, 請問有無 MAMA 可以提供她 BB 每日食什麼?
作為參考, THANKS A LOT!!
現在囡囡都是食 2 餐飯仔, 3餐奶, 正常嗎? 早餐是否不應再飲奶呀, 改食固體食物 (e.g. bread)
請幚幚忙


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


5#
發表於 07-8-30 22:28 |只看該作者
我比仔仔食 "日本牌子" 既芝士 e.g. 雪印 or QBB 購於 CITYSUPER, JUSCO OR APITA OR SOGO

另外, 我仔仔好細都開始食芝士, 食乳酩又用米水開奶, 佢都好快識行 (11個月已經離手行) 唔知有冇關係, 但佢雖然咁多丐, 但佢出牙就好慢, 成11.5個月先出第一隻.

我仔仔13個月起都係食2餐固體 + 3餐奶, 直到而家2歲都係一樣, 餐與餐之間仲會食下生果, 蛋糕或包包.




原文章由 jennybill 於 07-8-30 13:16 發表
請問應該俾咩芝士佢食?


別墅

積分: 742


4#
發表於 07-8-30 13:16 |只看該作者
請問應該俾咩芝士佢食?


大宅

積分: 3145

環保接龍勳章


3#
發表於 07-8-30 12:21 |只看該作者
我個仔13個半月大, 每日2飯或粥, 3餐奶(6安一次), 芝士+生果蓉+半柸乳酪+半碗蛋黃糊仔, 咁就係一日份量啦。

而家都係只扶住d物件行幾步, 但見佢腳仔好穩陣, 因為有時見佢係綱床可離手唔扶邊企起到好耐都得, 只係唔可以起到步行。


大宅

積分: 2245


2#
發表於 07-8-30 10:49 |只看該作者
lammui,
你係<不如一齊分享吓,今日煮乜比至錫嘅BeBe食?>內有媽咪post好多佢地比BB食既食譜,你不如參考吓!另外你囡囡開始學行,一定會腳仔唔夠力,你只要每日比佢行吓10分鐘,練吓練吓再比佢由10 分鐘加至15分鐘。日日行就唔會腳仔軟。我個囡都有16個月都係慢慢每日練習,依家你扶佢行佢都推開你。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo