嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   2


男爵府

積分: 6767


1#
發表於 14-4-6 17:26 |只看該作者
唔該哂




別墅

積分: 849


12#
發表於 14-4-7 22:34 |只看該作者

回覆:puipui_lui 的帖子






大宅

積分: 1871


11#
發表於 14-4-7 19:31 |只看該作者

回覆:smiley7x24 的帖子

pm to u


男爵府

積分: 6767


10#
發表於 14-4-7 18:09 |只看該作者
mrsechui 發表於 14-4-7 15:00
有脱水加冼衣功能,
57x37x38cm
洗衣量3kg
幾$呀? 乜野BRAND呀?


大宅

積分: 2288


9#
發表於 14-4-7 15:02 |只看該作者
mrsechui 發表於 14-4-7 15:00
有脱水加冼衣功能,
57x37x38cm
洗衣量3kg
幾多錢?? 可以pm我嗎??


大宅

積分: 2288


8#
發表於 14-4-7 15:02 |只看該作者
Myangelbobo 發表於 14-4-7 14:31
我有一部全新未用過
盒都未開嘅迷你洗衣機
如果你有興趣的話
請問幾錢??


大宅

積分: 1871


7#
發表於 14-4-7 15:00 |只看該作者

回覆:puipui_lui 的帖子

有脱水加冼衣功能,
57x37x38cm
洗衣量3kg
1396854133966.jpg


大宅

積分: 3977


6#
發表於 14-4-7 14:31 |只看該作者

回覆:請問邊到有得買迷你洗衣機?

我有一部全新未用過
盒都未開嘅迷你洗衣機
如果你有興趣的話

這個款的
myphoto.jpg




大宅

積分: 1871


5#
發表於 14-4-7 12:55 |只看該作者

回覆:puipui_lui 的帖子

我找下sin~~


大宅

積分: 2288


4#
發表於 14-4-7 11:27 |只看該作者
mrsechui 發表於 14-4-6 21:04
我家有一個,買左用唔夠兩次,因家中厠所唔夠位放收起,$80平售,有興趣嗎?

...
有興趣呀, 有冇相睇下??


大宅

積分: 1871


3#
發表於 14-4-6 21:04 |只看該作者

引用:唔該哂 +

原帖由 smiley7x24 於 14-04-06 發表
唔該哂
我家有一個,買左用唔夠兩次,因家中厠所唔夠位放收起,$80平售,有興趣嗎?


男爵府

積分: 8208


2#
發表於 14-4-6 19:47 |只看該作者
smiley7x24 發表於 14-4-6 17:26
唔該哂
我見YAHOO拍賣有不過我覺得買左都無用, 我之前都有部, 用左幾次就無用LU

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo