美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 917


1#
發表於 07-9-5 16:43 |只看該作者
之前試過加落去missa的mascara, it works!!!
而家想加落支majolica majorca, 但唔知會唔會攪壞支mascara
唔知有無人好似我o甘呢?


男爵府

積分: 9104


9#
發表於 07-10-2 16:31 |只看該作者
一般三個月要換,最多用五個月試過!!
quote]原文章由 SALINDA 於 07-10-2 12:59 發表
你地都可以加爽膚水2-3滴,好d無菌.一支mascara你地會用幾耐架? [/quote]


大宅

積分: 2667


8#
發表於 07-10-2 14:08 |只看該作者
我支mascara有少少杏仁味....係咪變咗質呢...?


別墅

積分: 572


7#
發表於 07-10-2 12:59 |只看該作者
你地都可以加爽膚水2-3滴,好d無菌.一支mascara你地會用幾耐架?


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 07-10-2 12:35 |只看該作者
曾經聽收音機教用普通eye drop 滴落去, 我試過滴一滴落去乾乾地的mascara, 是work的。

我唔會用水喉水, 因為無消毒,有菌........可能令支mascara變質.....


大宅

積分: 3857


5#
發表於 07-10-2 11:59 |只看該作者
加普通水喉水嗎?我都想試呀!要加幾多呀?thanks


別墅

積分: 917


4#
發表於 07-10-2 10:34 |只看該作者
試咗用熱水浸啦, 真係得wor, thanks

原文章由 elf 於 07-9-10 13:03 發表
耐唔耐用熱水浸下支mascara, 會come用好多架


侯爵府

積分: 24069


3#
發表於 07-9-10 13:03 |只看該作者
耐唔耐用熱水浸下支mascara, 會come用好多架
原文章由 dianachau 於 07-9-5 16:43 發表
之前試過加落去missa的mascara, it works!!!
而家想加落支majolica majorca, 但唔知會唔會攪壞支mascara
唔知有無人好似我o甘呢?


別墅

積分: 917


2#
發表於 07-9-10 12:51 |只看該作者
加o左落支majolica majorca啦, 都work呀~~

原文章由 dianachau 於 07-9-5 16:43 發表
之前試過加落去missa的mascara, it works!!!
而家想加落支majolica majorca, 但唔知會唔會攪壞支mascara
唔知有無人好似我o甘呢?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo