家事百科

跳至

首頁
1

尾頁
   7


子爵府

積分: 10829


1#
發表於 14-4-7 13:40 |只看該作者
有冇人家中用環保酵素清潔?好用嗎?


男爵府

積分: 5434


16#
發表於 14-4-13 22:13 |只看該作者

回覆:yydaddy 的帖子

記得最重要留返個樽嘅三分一係無嘢!!因為發酵時會產生好多氣體,如果太滿會流晒出嚟,同頭二十日記得放氣


男爵府

積分: 5434


15#
發表於 14-4-13 22:10 |只看該作者

回覆:yydaddy 的帖子

其實唔駛咁着重幾多水幾多廚餘
例如你有300g廚餘,大約就100g糖,1000g水
因為你可以不停加廚餘,但時間就要係你最後一次加計三個月


子爵府

積分: 10829


14#
發表於 14-4-13 20:49 |只看該作者
Pizzaa 發表於 14-4-13 10:29
不定,你可將水樽分成14格!!一格一份,咁就容易明白
其實大約可以了,但一定要三個月!因為要發酵成酵素: ...
可否簡單講講,你的十份水,即是大約多少升的水?


男爵府

積分: 5434


13#
發表於 14-4-13 10:29 |只看該作者

回覆:yydaddy 的帖子

不定,你可將水樽分成14格!!一格一份,咁就容易明白
其實大約可以了,但一定要三個月!因為要發酵成酵素


子爵府

積分: 10829


12#
發表於 14-4-13 06:59 |只看該作者
Pizzaa 發表於 14-4-13 03:41
一個橙皮會太少,一般我會儲埋3-4個橙皮至整
1份糖(要用原糖:黑糖,片糖,黃糖)
3份果皮(除橙仲可用其他廚 ...
十份水即是多少?一公升嗎?


男爵府

積分: 5434


11#
發表於 14-4-13 03:41 |只看該作者

回覆:yydaddy 的帖子

一個橙皮會太少,一般我會儲埋3-4個橙皮至整
1份糖(要用原糖:黑糖,片糖,黃糖)
3份果皮(除橙仲可用其他廚餘,只要無接觸過肉類)
10份水
放入膠樽,記得每日開蓋散氣!!如果唔係個樽會爆
你可以上Facebook呢個群組睇下,裏面會教你做食酵同環酵,不過記得先睇下人哋大約點整!!
歡迎大家為環保努力
2014-04-13-03-36-14_deco.jpg


子爵府

積分: 10829


10#
發表於 14-4-12 12:45 |只看該作者
Pizzaa 發表於 14-4-10 15:36
乾淨呀!!因為環酵有分解作用,我屋企有bb有狗狗,抹完拖完唔洗再過水又唔怕啲化學清潔劑影響到佢哋 ...
請教份量,例如一個橙皮,要加幾多水?還要加糖嗎?我聽說要擺三個月才可用,可以快點嗎?


大宅

積分: 3384


9#
發表於 14-4-11 13:29 |只看該作者
咁請問D環保酵素點整架?


侯爵府

積分: 20525


8#
發表於 14-4-11 08:30 |只看該作者
我無特別,好似平時清水加清潔劑咁, 而家除了浴室渠仍用通渠劑,洗衫就洗衣粉加佢, 其他野都只係水加佢咋


男爵府

積分: 9482


7#
發表於 14-4-10 16:21 |只看該作者
我主要用來洗衫,拖地


男爵府

積分: 5434


6#
發表於 14-4-10 15:36 |只看該作者

回覆:yydaddy 的帖子

乾淨呀!!因為環酵有分解作用,我屋企有bb有狗狗,抹完拖完唔洗再過水又唔怕啲化學清潔劑影響到佢哋
我用橙皮,同柚子皮做環酵,抹完張梳化立立令仲有啲香味可以防蚊


子爵府

積分: 10829


5#
發表於 14-4-9 21:29 |只看該作者
Pizzaa 發表於 14-4-9 01:59
我都自製咗環酵拖地,抹梳化
比起清潔劑,環保酵素清潔得乾淨嗎?


男爵府

積分: 5391


4#
發表於 14-4-9 19:12 |只看該作者

回覆:環保酵素

有冇人試過用來當潔廁鴨咁樣洗馬桶?比例應該怎樣?




男爵府

積分: 5434


3#
發表於 14-4-9 01:59 |只看該作者

回覆:環保酵素

我都自製咗環酵拖地,抹梳化


男爵府

積分: 5349


2#
發表於 14-4-7 23:41 |只看該作者

回覆:環保酵素

我d洗潔精係用1份酵素+1份洗潔精+10份水溝出黎,我覺得洗得乾淨過淨係用洗潔精




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo