自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 5296


1#
發表於 14-4-10 16:02 |只看該作者
各jm, 我2個月前左星加坡買了化裝品,不過今天追問下才知唔送香港

請問各jm有無星加坡代運資料? pls pls pls


男爵府

積分: 5296


10#
發表於 14-4-11 09:02 |只看該作者

引用:你睇下佢肯唔肯寄黎香港,如果唔肯我下個月

原帖由 ming1020 於 14-04-11 發表
你睇下佢肯唔肯寄黎香港,如果唔肯我下個月去新加坡,睇下幫唔幫到你
多謝你呀!


禁止訪問

積分: 3649


9#
發表於 14-4-11 07:23 |只看該作者

回覆:ming1020 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23250


8#
發表於 14-4-11 07:00 |只看該作者

回覆:yukisch 的帖子

你睇下佢肯唔肯寄黎香港,如果唔肯我下個月去新加坡,睇下幫唔幫到你

點評

MEMEANDME    發表於 14-4-14 18:10


大宅

積分: 4033


7#
發表於 14-4-11 06:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sharon_yk+於+14-04-10+發表

原帖由 yukisch 於 14-04-11 發表
請教如何用?
呢個好似香港郵局一樣。帶埋件去秤重,就可以寄喇




男爵府

積分: 5296


6#
發表於 14-4-11 00:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 yukisch 於 14-04-10 發表我

原帖由 sharon_yk 於 14-04-10 發表
用singpost 啦
請教如何用?


珍珠宮

積分: 36825


5#
發表於 14-4-10 23:05 |只看該作者

引用:我在nuskin買左化妝品

原帖由 yukisch 於 14-04-10 發表
我在nuskin買左化妝品
平過香港買?




大宅

積分: 4033


4#
發表於 14-4-10 22:18 |只看該作者

引用:我在nuskin買左化妝品

原帖由 yukisch 於 14-04-10 發表
我在nuskin買左化妝品
用singpost 啦




男爵府

積分: 5296


3#
發表於 14-4-10 22:06 |只看該作者

回覆:星加坡代運到香港

我在nuskin買左化妝品


男爵府

積分: 6424


2#
發表於 14-4-10 19:21 |只看該作者

回覆:星加坡代運到香港

我唔知啊,幫你推啦!但我8掛想知你買咩?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo