烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


超級版主

積分: 92961

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 超級版主 環保接龍勳章 大廚勳章 親子王國15週年勳章


1#
發表於 07-9-16 22:59 |只看該作者
用電子燉盅...係咪可以取代----->明火用普通煲----既湯呀...
只不過係電子放便唔洗睇火呢?-(
雖然我在線,但可能行開左


大宅

積分: 4063


7#
發表於 07-9-17 13:37 |只看該作者
咁我又未試过喎. 我通常係用黎燉d滋補嘢比自己同老公飲咋. 同埋用电子燉盅除左唔使睇火仲有一個好處既. 因為用傳統燉盅. 每次都要燉成3-4hrs. d蒸氣攪到個廚房又熱又濕. 但电子燉盅就無咁多蒸氣拉. 我最鈡意唔使睇住個火. 燉盅出面d水無咁快抽乾. 好安全. 同埋燉盅會幫你一直保温9小時.


伯爵府

積分: 18961

畀面勳章


6#
發表於 07-9-16 23:53 |只看該作者
咁唔知八珍湯同清保涼呢?又得唔得呢?


超級版主

積分: 92961

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 超級版主 環保接龍勳章 大廚勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 07-9-16 23:53 |只看該作者
原文章由 文狄 於 07-9-16 23:49 發表
應該咁講有d湯係無可能用燉盅燉既. 例如煲老黃瓜. 咁大條. 講真個燉盅邊有咁多位比你放咁多料落去呀.
所以我會睇下個湯料係乜. 例如:鷄/鮑魚/响螺/花膠. 咪用燉盅囉. 但如果煲d去濕湯/滾魚湯咪用番明火煲囉.
同埋多 ...

哦.....咁我明白晒啦.thx你呀
我仲諗住買個返黎...以後煲湯就用電得啦....
原來都唔係

雖然我在線,但可能行開左


大宅

積分: 4063


4#
發表於 07-9-16 23:49 |只看該作者
應該咁講有d湯係無可能用燉盅燉既. 例如煲老黃瓜. 咁大條. 講真個燉盅邊有咁多位比你放咁多料落去呀.
所以我會睇下個湯料係乜. 例如:鷄/鮑魚/响螺/花膠. 咪用燉盅囉. 但如果煲d去濕湯/滾魚湯咪用番明火煲囉.
同埋多人飲係無可能用燉盅囉. 因為我買樂聲隻燉盅. 我用大燉盅. 放一隻竹絲鷄+瘦肉. 都只可以放4-5碗水落去咋.


原文章由 yinmelody 於 07-9-16 23:39 發表

咁即係你都會/..用返明火去煲湯呀?-(


超級版主

積分: 92961

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 超級版主 環保接龍勳章 大廚勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 07-9-16 23:39 |只看該作者
原文章由 文狄 於 07-9-16 23:19 發表
电子燉盅真係好方便. 完全唔使睇火. 加上燉盅幾多水煲出黎就幾多唔會渾發d水份走. d精華無流失.
我試過用黎燉過兩次湯~ 鱷魚肉川貝瘦肉湯, 竹絲鷄燉瘦肉湯. 又整過海底椰木瓜燉雪耳.
但當然佢唔可以取代 ...

咁即係你都會/..用返明火去煲湯呀?-(
雖然我在線,但可能行開左


大宅

積分: 4063


2#
發表於 07-9-16 23:19 |只看該作者
电子燉盅真係好方便. 完全唔使睇火. 加上燉盅幾多水煲出黎就幾多唔會渾發d水份走. d精華無流失.
我試過用黎燉過兩次湯~ 鱷魚肉川貝瘦肉湯, 竹絲鷄燉瘦肉湯. 又整過海底椰木瓜燉雪耳.
但當然佢唔可以取代明火用普通煲拉. 例如滾魚湯/瓜湯. 但我覺得用电子燉盅燉出黎d湯好清. 而用明火煲就味道比較濃.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo