立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
超級版主
積分: 92961
大宅
積分: 4063
伯爵府
積分: 18961
原文章由 文狄 於 07-9-16 23:49 發表 應該咁講有d湯係無可能用燉盅燉既. 例如煲老黃瓜. 咁大條. 講真個燉盅邊有咁多位比你放咁多料落去呀. 所以我會睇下個湯料係乜. 例如:鷄/鮑魚/响螺/花膠. 咪用燉盅囉. 但如果煲d去濕湯/滾魚湯咪用番明火煲囉. 同埋多 ...
原文章由 yinmelody 於 07-9-16 23:39 發表 咁即係你都會/..用返明火去煲湯呀?-(
原文章由 文狄 於 07-9-16 23:19 發表 电子燉盅真係好方便. 完全唔使睇火. 加上燉盅幾多水煲出黎就幾多唔會渾發d水份走. d精華無流失. 我試過用黎燉過兩次湯~ 鱷魚肉川貝瘦肉湯, 竹絲鷄燉瘦肉湯. 又整過海底椰木瓜燉雪耳. 但當然佢唔可以取代 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy