夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 11277


1#
發表於 07-9-17 20:01 |只看該作者
半夜兩點幾比c6個短訊聲響醒左
我:邊個黎架?
c6:冇
我:比黎睇下
佢立即delete左(平時佢肯比我睇!)
我:咁即係女人啦!
c6:冇呀!唔係呀!
我:咁!弟時我出面有男人你唔好怪我!
c6:我費事你眼火爆,所以 delete 佢!
又係上次係我面前分半個餐包比我c6食個女人! c6將電話名改男人名瞞住我同佢聯絡!
我:咁快 delete 佢,人地約你去開房呀?
c6:冇呀!佢約我食飯咋!我地冇野架!
我忍唔住係咁:-( ,佢係咁(乙水),佢重打電話比個女人講話我唔鍾意佢搵我c6,之後c6比個電話我叫我自己同佢講,我冇講收左線!
我:你又話delete左佢電話,以後唔搵佢既!原來你記得!
c6:佢send 短訊比我時見到架咋!
我:平時我讀電話no.比你聽,你都叫我分開讀,記唔到!
c6:唔係我搵佢,係佢搵我咋!我真係冇做過D對我唔住既事!你想我點你出聲啦!我做到既我會做架!
點解佢地咁痴纏,分極都分唔開:-( :-( :-( 真係好想分開下,困住左裏面好辛苦:-( :-( :-(


子爵府

積分: 10293

好媽媽勳章 醒目開學勳章


39#
發表於 07-9-23 11:12 |只看該作者
原文章由 garfield097 於 07-9-23 11:02 發表
我既 eq 真係要提升下至得!


唔好嬲, 冷靜d, 睇定d....再問下個女人既老公同仔女, 佢wife / mother 最近係咪同老公嘈交, 叫佢地關心下wife/mother, 唔好攪到wife/mother 成日半夜揾人老公, 仲要話好彩識左甘耐咋, 唔係你2公婆仲以為佢發姣想做孤狸精tim....

★★★★


子爵府

積分: 11277


38#
發表於 07-9-23 11:02 |只看該作者
我既 eq 真係要提升下至得!
原文章由 阿早! 於 07-9-23 00:52 發表
我都覺得係個女人專登send呢d短訊激你, 等你因為佢同老公搞到唔開心, 千祈唔好上當.

你細心諗下, 如果佢真係有心同你老公發展, 佢會唔會咁on居知你響老公身邊send短訊? 你老公就算幾愛佢都嬲佢, 減佢分啦(就好似 ...


禁止訪問

積分: 93097


37#
發表於 07-9-23 01:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11405

好媽媽勳章


36#
發表於 07-9-23 00:52 |只看該作者
我都覺得係個女人專登send呢d短訊激你, 等你因為佢同老公搞到唔開心, 千祈唔好上當.

你細心諗下, 如果佢真係有心同你老公發展, 佢會唔會咁on居知你響老公身邊send短訊? 你老公就算幾愛佢都嬲佢, 減佢分啦(就好似當年梁詠琪同叫記者黎影相, 話比全世界聽佢同ekin一齊, ekin都話佢好勝啦). 所以我覺得個短訊其實係send比你睇, 你老公打去發佢爛渣, 佢可能仲響度偷笑佢奸計得逞.

下次再收到個姣婆短訊, 你就代你老公覆佢, 話佢知要同老婆撐檯腳, 陪老婆行街買衫, 趕住返屋企同老婆做人等等等........唔得閒.


大宅

積分: 2598

醒目開學勳章


35#
發表於 07-9-21 12:21 |只看該作者
原文章由 Bching 於 07-9-17 21:56 發表
我有一個想法可能......

係個女人出手挑戰你多d....因為你老公可能未受個女人冧,個女人唔服氣主動"整"你。

如果真係咁...可以令你又同老公吵大鑊同唔信佢.......咁未中晒個女人圈套囉

可能個女人專登出e招,定你自己 ...


好同意Bching嘅講法,我以前同老公拍拖時,老公朋友之中都有一個女人又係大我好多,成日喺我面前勾我老公,仲賤到扮搵野"拮"起個patpat對住我老公拎拎下一個正常女人係唔會咁做啦,明眼人一睇就知咩事,我果時細唔識野,我就拉老公行埋一邊發佢皮氣,個賤女人仲特登走嚟問我地無事丫嘛(個樣係撩生晒果隻)我睇到佢咁樣先知重左賤女人計 所以我以後都當佢無到仲同我老公鬼咁好,個賤女人次次撩唔到我反而佢好慶 所以你唔駛理呢d賤女人而同老公唔開心呀,睇你老公都好緊係丫,你一d都唔駛担心啦


複式洋房

積分: 163


34#
發表於 07-9-21 11:57 |只看該作者
唉,依家咁多年紀大的女人找年紀輕的男人? 之前我痴住我老公果件咪又係四十幾. 大我十年, 大我老公幾年. 佢又係有老公仔女. 未婚就話靠搶啫, 已婚又為咩:tongue: ,唔通為早日有多d錢退休? 或是40幾真係狼虎之年?

原文章由 garfield097 於 07-9-18 14:50 發表
佢地識左好多年,我結婚佢都有黎,佢同佢老公係各有各玩既人!佢大我成十幾年,兩個仔女都上中學,佢keep得好,一D都唔似四十!


複式洋房

積分: 163


33#
發表於 07-9-21 11:48 |只看該作者
我都同意pccw講,唔好:-( !你老公肯當住你面打俾個女人, 你已經win左啦. 如果係想同個女人發展,就唔會當住你面咁做. 之前我老公外面有女人, 俾我發現凌晨的情慾sms,我老公怕我唔開心,都試過問我洗唔洗當住我面同個女人講清楚. 我怕我自己到時係個女人面前忍唔住喊似弱者求佢咁,所以話唔洗. 依家我老公對我好好,好緊張.一見我有咩唔對路就好擔心. 我相信你老公同個女人係無野的. 我老公同個女人發生咁多事依家我老公都無野啦. 我幾欣賞我老公可以唔怕我亂來都想當住我面同佢講, 雖然在我來說最壞的都已發生,又可以點? 最終佢唔想我一生都唔開心,我要求要知的佢最終都肯講. 雖然係好hurt好hurt好唔開心,但係總好過見到d咩,又諗佢地有無咁?果種感覺仲慘. 依家總算得個明白. 傷心總會過去.

所以我話,你老公以前99.99%無野的.現在是1000%無野.最緊要同佢多溝通,俾佢知如果瞞住你仲唔開心, 你老公其實好錫你的.

祝福你呀!

原文章由 PCCW2319 於 07-9-17 20:22 發表


傻女,唔好:-( !你老公已經當你面前打電話俾個女人,仲俾個電話你聽,唔怕你同個女人up乜。如果佢care 個女人感受,佢唔會俾個電話你聽,怕你鬧個女人。而且你老公都同你講:你想我點你出聲啦!我做到既我會做架!睇黎佢真係好緊 ...


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 07-9-21 11:06 |只看該作者
樓主, 信你老公!!!!


禁止發言

積分: 4009

好媽媽勳章


31#
發表於 07-9-21 03:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 63


30#
發表於 07-9-20 21:48 |只看該作者

电話

你感受既, 呢段時間係最辛苦O架. 不過如你係想同C6一齊, 就要再捱落下, 直至O個隻野完全消失. 我個C6婚前都試過一次, 拖拉O左幾個月, 佢都好似你個C6O甘比個電話我講, 我咪係O甘鬧個女人囉, 唔知有無下次O架嘛 ... [/quote]
我老公都有講晒粗口鬧個上海賤貨,還改電話号碼等等.......點知大家一直都有聯絡!


大宅

積分: 1482


29#
發表於 07-9-18 18:09 |只看該作者
各 位 小姐, 太 太 耍 小 心 呀, 好 多 壞 人.打 电 話 比 阿 媽 都 唔 好 打 比 セ セ "柱" 呀. :tongue: :tongue:


叫果 個 勾 人 老 公 的 壞 女 人 打 電 話 比阿 セ "柱" 就 真..:tongue: :tongue:

[ 本文章最後由 mcyu 於 07-9-18 18:12 編輯 ]


伯爵府

積分: 17389

好媽媽勳章


28#
發表於 07-9-18 18:01 |只看該作者
原文章由 Bching 於 07-9-17 21:56 發表
我有一個想法可能......

係個女人出手挑戰你多d....因為你老公可能未受個女人冧,個女人唔服氣主動"整"你。

如果真係咁...可以令你又同老公吵大鑊同唔信佢.......咁未中晒個女人圈套囉

可能個女人專登出e招,定你自己 ...


講得有道理喎!
有啲女人真係想引到個元配發顛, 等自己可以乘虛而入, 唔好中計!
要保持平靜, 自己平日再多啲著重打扮, 等 c6有啲危機感都好~
唔好大吵大鬧, 男人至憎!


別墅

積分: 671


27#
發表於 07-9-18 16:55 |只看該作者
果個女人擺明玩嘢 唔好走開啊!仲要同老公恩愛D添,唔好比個傻婆有機可乘


侯爵府

積分: 23315


26#
發表於 07-9-18 16:30 |只看該作者
原文章由 leungkwokchu 於 07-9-18 15:26 發表
如果你同你老公再攪唔掂...or唔開心既話你可以除時除地打比我傾下心事...我最叻就係哄人開心嫁..我電話就係66773310...你可以叫我呀柱

搵食行遠d啦,白痴?-(


洋房

積分: 323


25#
發表於 07-9-18 16:13 |只看該作者
原文章由 leungkwokchu 於 07-9-18 15:26 發表
如果你同你老公再攪唔掂...or唔開心既話你可以除時除地打比我傾下心事...我最叻就係哄人開心嫁..我電話就係66773310...你可以叫我呀柱


你個電話no.都好靚喎!!


洋房

積分: 323


24#
發表於 07-9-18 16:08 |只看該作者
原文章由 leungkwokchu 於 07-9-18 15:23 發表
其實我覺得你應該同你老公分開一下..話晒佢算係對住你去識另一個女人...你應該同佢離婚...同個衰佬開火...攪對抗...

嘩!唔駛咁誇張呀??


別墅

積分: 975


23#
發表於 07-9-18 16:07 |只看該作者
我都明你感受既, 呢段時間係最辛苦O架. 不過如你係想同C6一齊, 就要再捱落下, 直至O個隻野完全消失. 我個C6婚前都試過一次, 拖拉O左幾個月, 佢都好似你個C6O甘比個電話我講, 我咪係O甘鬧個女人囉, 唔知有無下次O架嘛.... 之後我要佢轉電話, 同埋轉工(因佢地係同事), 佢又肯, O甘我見佢都肯做就起返埋一齊. 不過之後都要重新建立返對佢既信任O架.
我都同意Connielai 所講, 呢段時間唔好離開個c6, 你知男人無個人係身邊, d定力又會再低d, 既然佢都叫你開個offer比佢, 你咪即管講你想要佢點做囉, 再睇o下佢點.
支持住呀!!


別墅

積分: 902

精緻種植勳章


22#
發表於 07-9-18 16:00 |只看該作者
如果樓主個老公唔開心, 唔知呢位"亞柱"會唔會聽佢電話,一樣咁氹到佢開心呢


侯爵府

積分: 20246

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 07-9-18 15:59 |只看該作者
原文章由 leungkwokchu 於 07-9-18 15:26 發表
如果你同你老公再攪唔掂...or唔開心既話你可以除時除地打比我傾下心事...我最叻就係哄人開心嫁..我電話就係66773310...你可以叫我呀柱


leungkwokchu呢個係吾係男人黎嫁, 梁國柱, 你想同人老婆傾mud?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo