跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5847


1#
發表於 07-9-21 15:38 |只看該作者
呢件事發生0係9月頭的一個星期日, 下午茶時間, 地點0係北角其中一間McDonald裡面. 有一對夫婦襯個囡午睡時, 嘆下午茶..........當時個老婆一口咬住個cheese burger一路甜絲絲地笑.......

老公: 你笑乜呀...個飽好好食咩??

老婆: 嘻嘻...我諗起個囡好可愛, 好sweet啫...................

老公: 咁亞囡真係好可愛, 我真係好鍾意亞囡架........(個老公都好 甜地笑住回答)...........亞囡不停咁叫我爸爸, 我簡直冧到想c.......從未試過咁窩心.............我...我真係好愛個囡.........

老婆: 囡又係真係好冧既, 唔怪得好多時d女出嫁, d父母都會好唔捨得啦..........hm....唔知亞囡第時出嫁果日, 我地會點呢????

老公: 咪喊死law...................

老婆: 可能都會...................e? 老公你做乜呀...........嘩...哈哈.....

老公: 乜呀?.....................

老婆: 你...........喊呀? 你做乜流眼淚呀.......哈哈.....我地個囡宜家得15個月大咋喎...........哈哈..你唔駛咁早喊定下話???? 嘩........哈哈.........

老公: 咩啫.....冇呀......邊有呀.....................我...我感觸下啫..................

老婆: 哈哈.....你提早左20幾30年黎喊喎.....哈哈.......

如事者個老婆起碼笑左10分鐘, 而個老公......就好唔好意思地.....再加雙眼通紅地陪笑..........end

remarks:
老公= 我c6
老婆= 我
亞囡= naomi

各位對我個囡有興趣既仔仔, 請注意, 佢老豆即我老公, 一定係一個非常外父, 你地自己諗清楚....


大宅

積分: 1778


25#
發表於 07-9-25 00:28 |只看該作者
表現同桐桐一模一樣
原文章由 heiyiumama 於 07-9-22 08:59 發表

我個囡都係, 如果爸爸搭我膊頭佢會推開佢隻手。如果我係屋企, 我係第一正選, 爸爸第二, 工人姐姐第三。


侯爵府

積分: 22787

BK Milk勳章


24#
發表於 07-9-23 10:16 |只看該作者
唔好講話女仔嫁得好歸宿, 我都想晞晞將來娶一個好既
原文章由 ronni 於 07-9-23 02:54 發表


講得好岩, 世界很美只因為"你"(自己bb)
不過有時都會好傻咁諗, 希望將來佢可以遇到真心愛佢既人, 希望唔好比人蝦, if佢嫁左個衰人, 真係唔知點算... 你知啦, 女人最緊要嫁得好歸宿~ (雖然都係早左廿幾三十年黎擔心 ...


子爵府

積分: 10929


23#
發表於 07-9-23 02:54 |只看該作者
原文章由 eemsfok 於 07-9-21 16:39 發表
都可以咁講, 佢對亞囡真係好入心入肺既, 佢無論自己有幾倦, 有幾忟, 有幾唔舒服, 但一見到個囡, 佢就會笑到好甜好開心.................:mrgreen:


講得好岩, 世界很美只因為"你"(自己bb)
不過有時都會好傻咁諗, 希望將來佢可以遇到真心愛佢既人, 希望唔好比人蝦, if佢嫁左個衰人, 真係唔知點算... 你知啦, 女人最緊要嫁得好歸宿~ (雖然都係早左廿幾三十年黎擔心, 不過...講下講下, 潼潼都就黎歲半, 呢年半過得超快)

[ 本文章最後由 ronni 於 07-9-23 02:56 編輯 ]


大宅

積分: 2824


22#
發表於 07-9-22 21:32 |只看該作者
我個晞晞最近就痴我多d,可能見得我多過daddy。其實當佢肚餓就一定搵我,玩就搵daddy:lol: :lol:
原文章由 heiheikwok 於 07-9-21 17:46 發表
呢d 係咪叫"同性相距, 異性相吸" , 我個仔反而嗲我多d, daddy 就無咁嗲
[size=large]晞晞影樓照http://www.studio123.hk/onlinealbum/2007-04-12/jonathan.html
晞晞Blog:
http://www.baby-kingdom.com/?27606


複式洋房

積分: 216


21#
發表於 07-9-22 08:59 |只看該作者
原文章由 CARGO 於 07-9-21 18:28 發表

angi近排好搞笑~~~
一見daddy痴住我 or 攬住我, 佢就會喊住推開daddy~
不過如果daddy kiss我, 佢就會唔執書走埋尼kiss daddy & me!

我個囡都係, 如果爸爸搭我膊頭佢會推開佢隻手。如果我係屋企, 我係第一正選, 爸爸第二, 工人姐姐第三。


大宅

積分: 2934


20#
發表於 07-9-21 18:28 |只看該作者
原文章由 eemsfok 於 07-9-21 18:25 發表
都唔係唔正常呀, 亞mi都係痴我多d架........爸爸都要, 但係始終都係媽媽好.......嘻嘻

angi近排好搞笑~~~
一見daddy痴住我 or 攬住我, 佢就會喊住推開daddy~
不過如果daddy kiss我, 佢就會唔執書走埋尼kiss daddy & me!


大宅

積分: 2934


19#
發表於 07-9-21 18:25 |只看該作者
eva, amy,
你地husbands都真係好搞笑ah! 雖然我c6都話第日ah女拍拖...佢一定接受唔到, but就冇sunny & chen(<--有冇記錯?) 0甘激wor!


男爵府

積分: 5847


18#
發表於 07-9-21 18:25 |只看該作者
都唔係唔正常呀, 亞mi都係痴我多d架........爸爸都要, 但係始終都係媽媽好.......嘻嘻

原文章由 CARGO 於 07-9-21 18:17 發表


Angi又係咪abnormal??? 除左上pg果陣(電兔一隻)...佢係anytime都勁纏我ga wor! 有時daddy上抱下佢都唔制~


大宅

積分: 2934


17#
發表於 07-9-21 18:17 |只看該作者
原文章由 heiheikwok 於 07-9-21 17:46 發表
呢d 係咪叫"同性相距, 異性相吸" , 我個仔反而嗲我多d, daddy 就無咁嗲


Angi又係咪abnormal??? 除左上pg果陣(電兔一隻)...佢係anytime都勁纏我ga wor! 有時daddy上抱下佢都唔制~


侯爵府

積分: 22787

BK Milk勳章


16#
發表於 07-9-21 17:46 |只看該作者
呢d 係咪叫"同性相距, 異性相吸" , 我個仔反而嗲我多d, daddy 就無咁嗲
原文章由 mm7163 於 07-9-21 17:33 發表
我都發覺囡真係嗲Daddy多d架。如我同Daddy一齊,澄澄通常都會擇Daddy抱抱、玩。但食、瞓就會揾番我,so我成日都覺得我似"亞四"多過媽咪


大宅

積分: 2497


15#
發表於 07-9-21 17:33 |只看該作者
我都發覺囡真係嗲Daddy多d架。如我同Daddy一齊,澄澄通常都會擇Daddy抱抱、玩。但食、瞓就會揾番我,so我成日都覺得我似"亞四"多過媽咪

原文章由 tokyogirl 於 07-9-21 16:58 發表
哇﹐kyle 仔祝你好運.............

生女真係好sweet ga﹐唔知點解D女真係好嗲爸爸﹐我之前都同你地提過﹐我C6唔想任何男人掂佢個女﹐所以話唔介意甚至寧願阿女係Lesbian﹐你話係咪傻傻地 ?-( ?-( ?-(


...


男爵府

積分: 5847


14#
發表於 07-9-21 17:28 |只看該作者
你都講得啱既, 我同我d表弟(英國仔)傾計時,佢地都話0係外國都好少呢d咁細個未婚媽媽, 只要性教育做得好, 我諗都可以避免到既....

原文章由 tokyogirl 於 07-9-21 17:14 發表
eva 你諗得太多la﹐無幾多個14歲生仔﹐你放心啦!


大宅

積分: 4455


13#
發表於 07-9-21 17:14 |只看該作者
eva 你諗得太多la﹐無幾多個14歲生仔﹐你放心啦!



原文章由 eemsfok 於 07-9-21 17:08 發表
不過amy, 你都唔好話你老公傻, 其實我都唔介意個囡細個時係lesbian..............咁起碼佢唔會係14歲的媽媽or16歲0係屋企生仔. 同埋有好多讀書時期既lesbian, 到大過左都會變返正常, at least有chance會變正常, 但 ...


男爵府

積分: 5847


12#
發表於 07-9-21 17:11 |只看該作者
我未睇過呢套喎...唔得叫sunny搵呢套戲睇先.........

原文章由 tokyogirl 於 07-9-21 17:09 發表
我覺得會似 Father of the Bride 個 Steve Martin 多D﹐前一排唔知邊個台重播﹐出嫁前一晚爸爸瞓唔著﹐flash back 由阿女出世開始一幕一幕﹐好感人﹐我都忍唔住喊左出黎............

...


男爵府

積分: 5847


11#
發表於 07-9-21 17:10 |只看該作者
都有d用既...................其實亞c6對豬肉仔印象都幾好既.....

原文章由 Froggy_joe 於 07-9-21 16:56 發表
我依家訓練緊佢d特別技能,佢依家識得人shake hand(可以同外父shake hand),識得扭pat舞,咁有無用呀?


大宅

積分: 4455


10#
發表於 07-9-21 17:09 |只看該作者
我覺得會似 Father of the Bride 個 Steve Martin 多D﹐前一排唔知邊個台重播﹐出嫁前一晚爸爸瞓唔著﹐flash back 由阿女出世開始一幕一幕﹐好感人﹐我都忍唔住喊左出黎............

原文章由 eemsfok 於 07-9-21 17:02 發表
amy, 你有冇睇過"meet the parent"呢套戲, 我同我老公都好鍾意架..............我諗我老公同你老公都會係套戲裡面果個非常外父..........


男爵府

積分: 5847


9#
發表於 07-9-21 17:08 |只看該作者
不過amy, 你都唔好話你老公傻, 其實我都唔介意個囡細個時係lesbian..............咁起碼佢唔會係14歲的媽媽or16歲0係屋企生仔. 同埋有好多讀書時期既lesbian, 到大過左都會變返正常, at least有chance會變正常, 但如果佢14/16歲生個b出黎, 我真係唔知佢呢一生點行佢條路...........好艱難:-|



原文章由 tokyogirl 於 07-9-21 16:58 發表
哇﹐kyle 仔祝你好運.............

生女真係好sweet ga﹐唔知點解D女真係好嗲爸爸﹐我之前都同你地提過﹐我C6唔想任何男人掂佢個女﹐所以話唔介意甚至寧願阿女係Lesbian﹐你話係咪傻傻地 ?-( ?-( ?-(


...


男爵府

積分: 5847


8#
發表於 07-9-21 17:02 |只看該作者
amy, 你有冇睇過"meet the parent"呢套戲, 我同我老公都好鍾意架..............我諗我老公同你老公都會係套戲裡面果個非常外父..........



原文章由 tokyogirl 於 07-9-21 16:58 發表
哇﹐kyle 仔祝你好運.............

生女真係好sweet ga﹐唔知點解D女真係好嗲爸爸﹐我之前都同你地提過﹐我C6唔想任何男人掂佢個女﹐所以話唔介意甚至寧願阿女係Lesbian﹐你話係咪傻傻地 ?-( ?-( ?-(


...


大宅

積分: 4455


7#
發表於 07-9-21 16:58 |只看該作者
哇﹐kyle 仔祝你好運.............

生女真係好sweet ga﹐唔知點解D女真係好嗲爸爸﹐我之前都同你地提過﹐我C6唔想任何男人掂佢個女﹐所以話唔介意甚至寧願阿女係Lesbian﹐你話係咪傻傻地 ?-( ?-( ?-(


原文章由 eemsfok 於 07-9-21 16:42 發表
錢都唔係問題, 最緊要錫亞mi..................kyle仔你要比心機過到外父果關至得架..................過唔到, 未來外母幾錫你都幫你唔到呀..........

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo