夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2542

畀面勳章


1#
發表於 07-9-22 01:05 |只看該作者
好後悔點解同你簽左一紙緍書...點解我一直都咁低能..點解我有左bb就要同你簽紙結婚?同居既時侯屋企既所有支出都係我比, 屋租, 屋租按金,水電煤,上網錢, 柴米油鹽, 薯片野飲, 家私電噐, 手提分期, 乜都係我..一直以來, 我都係抱住一個信念, 人改過係要時間, 係你家人對你唔好姐, 係你有病以為自己死得先會周圍借錢做自己想做既野而冇唸後果姐.....
你話你會改, 誠實咁比晒份人工我幫你分配, 簽賣承諾書唔會再借錢, bb出世你會好石佢潻...
結果呢..我爸收你5百大元禮金兼晨早四出幫我地揾酒席,,但唔知點解你當左佢係仇人?? 當然之前對我既承諾都係冇晒..
結左婚啦..有進步..你比以前好左好多..屋租一人一半...工人錢一人一半..bb8個月啦..你轉左工多左千五你比千五我當家用..但係呢有錢你就話要想整乜整乜係你既事嗜到, 仲大條道理話你得一個事嗜唔係咁都唔得呀麻...霞? 呀哥, 咁我呢??點解要我咩頭家咩得咁辛苦而你做男人既就咁爽呢?"點解雪櫃冇野飲既, 點解冇晒薯片既??"唉, 呀哥, 咁你有冇買過呀??每日放工返來食飯就鹽咁耐都冇食得, 又話煮野咁難食, 煲湯又話唔好飲, 食完坐一陣 有friend call就仆落街吹水飲酒到點幾先返, 呀女學講野依依呀呀不停你就話佢煩, 放假唔出街就話頭生姑..
其實你依家好過以前好多好多..但係我覺得你個心從來都唔會將這個家放係第一位, 仍然係冇責任心, 得把口...我知我對你冇信心, 所以我唔想同你一齊買樓, 買得樓我預左分分鐘要自己一個人摟晒, 你話我比手期,你去供, 我一直都唔信你可以做得到...你跟本control唔到自己點用錢...每次講到買樓都同你搞到勁唔開心, 我都唔想, 我都想有自己既屋企, 但係問題係我地既工作都唔隱定...有乜事咁點呀,,我地仲有個女要養架..如果要買樓我壓力真係好大架呀sir..放過我啦

[ 本文章最後由 妹豬媽咪 於 07-9-22 01:11 編輯 ]


大宅

積分: 4027

畀面勳章


8#
發表於 07-9-23 04:19 |只看該作者
點解女人強過男人?因為女人有危機感,會諗將來,但係男人唔會囉!!!
''WhAt We sHouLd dO iS nOt forGet,buT to FoRgivE"


別墅

積分: 678


7#
發表於 07-9-23 02:14 |只看該作者
你真是好叻女,而且好樂觀,我老公就常常覺得我挑剔,但每個家庭都有自己的煩惱,別人睇我好食好住,我自己就一樣好多唔開心.唯有一隻眼開一隻閉,唔諗咁多過日子.
我的小姨甥仔,好可愛呀


大宅

積分: 2542

畀面勳章


6#
發表於 07-9-23 01:47 |只看該作者
re onon1022
唔係呀我老公大過我架...佢都成20到尾啦....!! 問題可能係我...我太仲佢啦...又仲老公又仲工人....d人話我太林...
其實係唔知點解生完bb後我跟本冇晒氣...講野都唔想講多一句..一嬲心口就痛,,唔好話鬧人&據理力爭啦...哈哈

& re all mama..
可能我地依一代新媽媽比人既感覺係超堅強&掂當...天跌落lee都ok?!如果唔係點解d c6可以咁對我地呀...唉唔該d男人好似靘仔daniel咁"女人係要lee石&要lee仲""架

[ 本文章最後由 妹豬媽咪 於 07-9-23 01:54 編輯 ]


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


5#
發表於 07-9-23 00:29 |只看該作者
其實你老公係咪好年輕...仲未玩夠...有無同佢傾過...可能你以前將所有既責任放晒自己身上...所以佢覺得你無問題...



[url=http://lilypie.com][img]


男爵府

積分: 5644


4#
發表於 07-9-22 03:57 |只看該作者
我又想呻下,點解未生前你的承諾一d都無實現,又話個女出世會負責夜奶,點知個女四個月大,夜奶都介了,你只喂了幾次.bb剛出世你會趕返黎喂一餐奶,結果已一個月無你的終影了.又話對湊bb幾在行點知又咩都唔識,又話bb出世後唔會忽略我,但直情當我唔存在.又話工作壓力大要出街,由我同bb獨自在家.又話要返工賺錢,所以要我啞忍,唔好甘多聲氣,好似在家湊bb係最舒服的事.甘你係屋企由朝湊到晚鑼,以你甘無耐性的人黎講,最終一句(她做咩呀,你搞點她啦)收尾.你返工就辛苦,我湊bb就唔辛苦.屋企d脫苦海邊個用完架,答案係我.得你先腰酸骨痛,我無?諗清楚.最終一句,好在仲未簽紙.我找份工養自己同bb,唔想睇你面色.哼


大宅

積分: 1876


3#
發表於 07-9-22 01:44 |只看該作者
睇左你個post, 我第一樣就係諗, 點解咁多男人
都唔會為自己頭家諗先, 因為我老公都係d咁既
人, 結左婚十幾年喇, 頭十年佢就永遠將細佬頭
家放第一位, 怕佢無左個老婆wor, 佢份人工就
用黎貼個細佬頭家, 我地一家4口, 人地又係, 但
人地一個搵錢多過我兩公婆, 一兩個月就換新手
提, 點解仲成日要貼錢俾佢啫, 我份人工就用黎養
女養頭家, 呢幾年好左好多喇, 無乜點貼個細佬,
(只係因為無錢, 而唔係識諗), 到呢兩年搵到d喇,
個老細問佢借佢又借晒副身家俾人, 仲叫我攞埋
我d私己錢借俾佢老細, 我問佢係咪有病呀, 我宜
家無野做, 借晒俾人, d女食風呀, 佢兩個老細個
老婆都唔知有幾多個lv/chanel, 叫佢地拎幾個出
黎放左佢都有你借俾佢果條數la, 顛顛地; 個老細
同佢講話無錢, 佢就唔洗人地出糧住, 當然家用都
唔俾住, 等佢有先wor, 成日估我有錢頂住, 我話
你叫兩個老闆娘買少個lv都有錢出糧俾你la。


別墅

積分: 987


2#
發表於 07-9-22 01:18 |只看該作者
唉!!!~~男人就係咁

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo