跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9363


1#
發表於 07-9-23 17:36 |只看該作者
點整家????請指教.....


大宅

積分: 4410


5#
發表於 07-9-25 00:39 |只看該作者
我阿B都係鍾意有口感,我比啲壓爛既蘿蔔比佢食,佢第二日就原原本本痾番出黎. 似乎我加入粥仔打爛既南瓜同西蘭花佢先消化得到.


侯爵府

積分: 23660


4#
發表於 07-9-24 10:26 |只看該作者
原文章由 michellehung 於 07-9-24 07:58 發表
但佢未有牙仔wow....會唔會唔識食家....:-| :-| :-| :-|


我就開日本既菜糊, 另外自己煲菜粥. 都係先煮熟d 菜再攪爛煲粥.


男爵府

積分: 9363


3#
發表於 07-9-24 07:58 |只看該作者
但佢未有牙仔wow....會唔會唔識食家....:-| :-| :-| :-|


洋房

積分: 140


2#
發表於 07-9-23 21:21 |只看該作者
我好簡單咋~食飯果陣,咪用bb絞剪剪碎d菜葉比豬仔食low~我試過拾熟d菜,再用搗碎機搗,但bb唔like食(豬仔like食有口感ge野食)!:-P

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo