跳至

首頁
12

尾頁
   1


子爵府

積分: 11353

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1#
發表於 07-9-28 09:30 |只看該作者
我住正遠樓,B女13歲,B仔兩個月大


子爵府

積分: 11353

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


33#
發表於 08-10-23 23:34 |只看該作者
原文章由 <i>markluk</i> 於 08-10-23 10:57 發表 <a href="http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?goto=findpost&pid=27938045&ptid=1149998" target="_blank"><img src="http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />
您地好, 我住慈愛架, 隔條馬路就到 <img src="images/smilies/bb13.gif" smilieid="108" border="0" alt="" /> 我個仔仔八個月大啦...
<br />


大宅

積分: 1158


32#
發表於 08-10-23 10:57 |只看該作者
您地好, 我住慈愛架, 隔條馬路就到 我個仔仔八個月大啦...


子爵府

積分: 11353

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


31#
發表於 08-10-23 10:35 |只看該作者
我B仔已經15個月大啦!大女就中14歲讀中三!


男爵府

積分: 9241

熱血勳章 好媽媽勳章


30#
發表於 07-12-7 14:19 |只看該作者
我囡囡3歲半...
你囡囡8個月好好玩野時候~~

原文章由 yumimeiji 於 07-12-3 15:10 發表
我都係住正泰,女女八個月啦,你個女幾多歲??


子爵府

積分: 11901

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 07-12-3 15:10 |只看該作者

回覆 #22 xeniayuen 的文章

我都係住正泰,女女八個月啦,你個女幾多歲??


禁止訪問

積分: 131


28#
發表於 07-11-6 01:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9241

熱血勳章 好媽媽勳章


27#
發表於 07-10-22 12:22 |只看該作者
我囡囡上年係果度讀N1..其實都OK..不過我覺得佢地比較少活動同埋唔算係活動教學,設施都比較舊..但囡囡都學咗好多野,好自律..果時返黎就成日唱歌比我地聽..由於佢讀過N1..今年佢即使係轉去第2間讀K1問題都唔大,都無喊過..小朋友適應力好強~

原文章由 殷!! 於 07-10-16 12:08 發表
xeniayuen,

hello !!! 我路過呢到 唔該我想問問新九龍婦女會幼兒園係咪唔好, 所以你囡囡轉校,因為現在我為學校而煩惱呀 ~~~


男爵府

積分: 9241

熱血勳章 好媽媽勳章


26#
發表於 07-10-22 12:08 |只看該作者
我係在職媽媽,不過份工就好穩定,朝9晚6..都OK架~
不過當然都好想湊囡..但要搵多D $$$ ..無計啦~ 你呢~

原文章由 sunshiney 於 07-10-16 11:09 發表

係呀,你呢,係全職媽媽?在職媽媽?其實我都想唔做陪個女,但係想搵多錢第日比好生活佢


大宅

積分: 1745


25#
發表於 07-10-21 23:57 |只看該作者
hi !!我都住慈正邨,有兩個小朋友,
大女10歲,細仔8歲,多多指教 ~~!


子爵府

積分: 11264


24#
發表於 07-10-16 12:08 |只看該作者
xeniayuen,

hello !!! 我路過呢到 唔該我想問問新九龍婦女會幼兒園係咪唔好, 所以你囡囡轉校,因為現在我為學校而煩惱呀 ~~~
:wave:  :wave:


禁止訪問

積分: 131


23#
發表於 07-10-16 11:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9241

熱血勳章 好媽媽勳章


22#
發表於 07-10-11 10:00 |只看該作者
原文章由 sunshiney 於 07-10-11 01:05 發表

我25歲,小bb女6個月大,不過唔係自己湊:mrgreen:



我都係25歲:loveliness:..你要返工所以湊唔到囡囡嗎 ??


子爵府

積分: 11353

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


21#
發表於 07-10-11 09:58 |只看該作者
sunshiney:


wellcome
我朋友都係住慈民bb一個月大,慈民都好呀!唔使好似我吔咁日日行條長樓梯!


禁止訪問

積分: 131


20#
發表於 07-10-11 01:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9241

熱血勳章 好媽媽勳章


19#
發表於 07-10-10 12:17 |只看該作者
原文章由 sunshiney 於 07-10-10 01:19 發表
我住慈民村,可以一齊吹水嗎


當然可以啦..WELCOME ~
你有無小朋友呀..? 幾大呢 ??


禁止訪問

積分: 131


18#
發表於 07-10-10 01:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11353

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


17#
發表於 07-10-6 22:35 |只看該作者
xeniayuen:
就算要同父母同住都好大啦!三房兩廳喎!
你老公又肯同外父外母住先好呀嘛!我搬嚟前同老公囡囡住咗喺我媽媽度一個多月,因為未裝修好,我老公都唔係好開心!
可能幫你駁髮嗰個人駁得唔好啦!我做咗四年啦!一般啲客都keep兩至三個月,keep得好可以耐啲!你下次可以搵吓我!


kathyfcc:
我唔會敎人set頭架,因為我都收得唔平,好多人睇到我舖頭啲相都叫我敎set頭,收得少我又唔想,收得多又唔係咁好!不過你搵我幫佢set頭我會收平啲!我間舖仲有幫人駁冷駁閃線同埋紮賓辮架!你行開嚟可以睇吓,我貼咗好多相喺舖頭玻璃外面既!
至於織冷衫,我都ok架!敎你無所謂,我都好鍾意織俾囝囝架!
你都係兩房單位,咁使乜羡慕我呀?


大宅

積分: 1116


16#
發表於 07-10-5 15:53 |只看該作者
Elaine:

我下次去開都揾妳教我幫囡囡set 頭, 不過佢好少頭髮, 都唔知有無得玩. 我都好羡慕妳問屋咁大, 我都係兩房的單位. 我又想織冷衫比囡囡, 揾日去揾妳喇.



原文章由 honeybear0207 於 07-10-5 05:21 發表
你就好啦!間屋咁大,一家三口住,咁你爸爸有無一齊住架?
我真係好羡慕你間屋咁大,咁交幾錢個月租呀?
我依家二千四百幾一個月。
我開駁髮set頭既!我新開間舖係同人夾份,買冷同埋敎人織冷衫既,你有興趣都可以嚟幫襯吓!我會收你平啲 ...


男爵府

積分: 9241

熱血勳章 好媽媽勳章


15#
發表於 07-10-5 13:16 |只看該作者
原文章由 honeybear0207 於 07-10-5 05:21 發表
你就好啦!間屋咁大,一家三口住,咁你爸爸有無一齊住架?
我真係好羡慕你間屋咁大,咁交幾錢個月租呀?
我依家二千四百幾一個月。
我開駁髮set頭既!我新開間舖係同人夾份,買冷同埋敎人織冷衫既,你有興趣都可以嚟幫襯吓!我會收你平啲 ...



我同埋屋企人住架..因為阿哥阿妹都搬咗出去..所以得返阿爸阿媽..咁我地咪搬返去..順便儲下$$$..我地租金好似$33xx 咁上下...
嘩..你好叻,可以自己創業..下次去開搵下你先..
我之前都有駁髮..不過上次整得唔係咁好..一個月唔洗就拆晒~ :-(
下次搵你先..
咁你咪成日都好夜先返到屋企~~~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo