跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 758


1#
發表於 07-10-7 16:45 |只看該作者
有無同BB塗潤膚膏的習慣?想問邊隻牌子唔太貴又好用?


大宅

積分: 2641


5#
發表於 07-10-7 21:54 |只看該作者
QV (Austrialian brand) - cream in winter / lotion in summer, very good. I've also changed to use that as my body lotion


大宅

積分: 3375


4#
發表於 07-10-7 21:43 |只看該作者
每日沖完白白都有塗,牌子瑞士寳寳
原文章由 Ida_Lee 於 07-10-7 16:45 發表
有無同BB塗潤膚膏的習慣?想問邊隻牌子唔太貴又好用?


子爵府

積分: 12361


3#
發表於 07-10-7 19:52 |只看該作者
原文章由 joesimage 於 07-10-7 18:23 發表

一時時...我地用mustela同dhc....囉....
我同阿仔都長期乾旱咁....karl都係搽呢兩隻,之前要用aq

兩個都係我心肝定>3<


男爵府

積分: 5015


2#
發表於 07-10-7 18:23 |只看該作者
原文章由 Ida_Lee 於 07-10-7 16:45 發表
有無同BB塗潤膚膏的習慣?想問邊隻牌子唔太貴又好用?

一時時...我地用mustela同dhc....囉....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo