嬰兒用品

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 2926


1#
發表於 14-5-14 15:26 |只看該作者
現在29W, 坐月時有亞媽幫手, 想盡量餵人奶, 但太多因素可能做不到太理想, 所以暫時計劃係咁:

大細孖輪流梅花間竹埋身餵的同時, 用電動單奶泵泵另一面, 大孖食完後, 我幫大孖掃風抱直一陣期間, 將剛泵出黎的奶樽直接比亞媽餵細孖, 咁我搞掂大孖後可休息下, 等下輪埋身餵細孖, 有無JM係咁樣? 會否太理想化? 如果電動單奶泵邊隻牌子好? 因為怕無奶, 同埋我只會坐月時盡量餵, 返工後唔會再餵人奶公司環境唔容許做到泵奶, 所以唔想買太貴怕唗左個泵.


複式洋房

積分: 175


32#
發表於 14-7-11 13:17 |只看該作者
steplim 發表於 14-6-11 21:48
我餵咗27個月,第二胎,有經驗,叫做容易。順產,係產房已經可以餵一個,而唔洗六個鐘,我已經開始一齊餵, ...

我都好認同有人支持係好緊要。我係第一胎生孖B,好想全人奶,但遇著個懶惰的陪月(蔡XX),就攪到我計劃失敗。我最初開完刀後好攰,醫院阿姐已經講過要用杯餵,佢貪方便就懶為我好咁叫我放棄餵人奶改用樽餵奶粉,結果後期我身體恢復後,阿B已經唔識啜,我的奶量就一直下跌,而家雖然堅持用泵,但泵全日都唔夠餵一個B。最慘就係唔駛用杯餵,時間多咗就成日抱B,結果阿B成日摟抱。所以若然屋企人幫到手就最好,如果好似我99咁話乜都唔記得晒,淨係識得嚟睇B而幫唔到手,就唯有早些打聽,物色一個同你合作的外人幫手,唔駛好以我咁比錢仲要做唔到嘢!


複式洋房

積分: 190


31#
發表於 14-7-5 17:30 |只看該作者

回覆:餵人奶問題

其實係咪滿左月就會啜得好D?
我嘅大孖埋身食一陣就瞓,最慘係一放低就喊食搞到成個鍾都未食夠,係咁啜下停下
細孖就懶得啜,啜左頭10分鐘之後就口都唔多開
做泵媽又未得住,每次泵得30-50ml左右都唔夠一個食…
咁樣餵2個真係人都癲,唔識加油,想俾奶粉算


大宅

積分: 1628

好媽媽勳章


30#
發表於 14-7-2 22:59 |只看該作者

回覆:餵人奶問題

孖B可以全人奶㗎!各位孖媽加油呀!
我又講下,因為我係私家開刀,所以第二日先落到床去餵奶房餵,但因為孖B每日只可餵一個,另一個要食粉,所以第五日返屋企先叫做開始全人奶,初初唔係咁識食,但記住唔好心軟比奶粉,寧願餵密D,啜啜下就識。
因為初生,頭一個月我都係逐個餵,等佢哋熟習咗,有時趕時間就二個一齊餵,用香蕉枕墊高,不過二個一齊條腰會比較攰D。
而家孖女一歲啦!keep住全人奶埋身!
大家加油呀!



點評

VPL    發表於 14-7-14 12:52


大宅

積分: 4278


29#
發表於 14-6-30 00:21 |只看該作者

回覆:餵人奶問題

想好多,最重要是,飲充足水,瞓多些,放鬆個人。定時餵奶泵奶就必須,feed on demand


別墅

積分: 520


28#
發表於 14-6-29 02:35 |只看該作者

回覆:ET8379 的帖子

都幾好飲㗎!




大宅

積分: 1701


27#
發表於 14-6-28 17:21 |只看該作者

引用:Quote:Vivinana0202+發表於+14-6-28+03:43+

原帖由 ET8379 於 14-06-28 發表
我住加拿大的.. 有呀! 在藥房見過.~~:)

咁佢唔係奶味, right??!
係茶包,似馬鞭草,檸檬草茶包味




複式洋房

積分: 190


26#
發表於 14-6-28 11:33 |只看該作者

回覆:Vivinana0202 的帖子

Thx!! 我都諗住慳好多奶粉$

點評

Vivinana0202  Good!

Add oil!  發表於 14-6-29 02:36


子爵府

積分: 11954


25#
發表於 14-6-28 06:56 |只看該作者
Vivinana0202 發表於 14-6-28 03:43
我飲呢隻organic mother\'s milk,吾知香港有冇得賣,係美國超市有,但成日缺貨。
Work 吾work就見人見智,f ...
我住加拿大的.. 有呀! 在藥房見過.~~:)

咁佢唔係奶味, right??!
妳們將永遠活在我的心中.


別墅

積分: 520


24#
發表於 14-6-28 03:43 |只看該作者

回覆:ET8379 的帖子

我飲呢隻organic mother\'s milk,吾知香港有冇得賣,係美國超市有,但成日缺貨。
Work 吾work就見人見智,for 我就ok。

因為佢係organic,我當水甘飲。
myphoto.jpg




別墅

積分: 520


23#
發表於 14-6-28 03:30 |只看該作者

回覆:yik_c 的帖子

盡力啦。如果埋吾到身就pump,但真係要pump多d。我都有諗过好多次放棄,但家人同老公好鼓勵,而且一諗到堅奶粉錢,就好有動力(當然,母乳係有抗體)。

加油呀!




子爵府

積分: 11954


22#
發表於 14-6-28 03:22 |只看該作者
Vivinana0202 發表於 14-6-27 15:17
係呀!宜家佢地每日7~8歺,每次每個飲90ml,so far 日都夠。
我吾知多定少,但既然夠我就冇理。
但我飲好多 ...
可以介紹你o個隻茶嗎?? (因為我唔想飲奶, 如果有催乳茶更好)
妳們將永遠活在我的心中.


複式洋房

積分: 190


21#
發表於 14-6-27 17:09 |只看該作者

回覆:Vivinana0202 的帖子

Thx! 我唔夠勤力冇咁多奶… 埋身啜又成日痛搞到好想放棄人奶


別墅

積分: 520


20#
發表於 14-6-27 15:17 |只看該作者

回覆:yik_c 的帖子

係呀!宜家佢地每日7~8歺,每次每個飲90ml,so far 日都夠。
我吾知多定少,但既然夠我就冇理。
但我飲好多水,同一隻茶(幫助有奶,美國牌子)。




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


19#
發表於 14-6-27 08:51 |只看該作者

回覆:餵人奶問題

selective IGUR,33w6d早產。大孖住院1個月,細孖7日。孖b未出院時,泵奶送上醫院。細孖出院後,埋身後再泵奶送俾大孖。
兩個都肯埋身,係頭幾個月曾忽然有幾日有乳頭混淆要用樽,可能係醫用過胃喉同樽有關。
試過3~4次兩個一齊埋身,但好困難,一定要人幫。平日我係分開埋,食完交俾家人或工人掃風,我再餵第二個。同時埋嗰幾次,只係兩個同時喊到拆天,我唔忍心先試一齊餵。
孖b已21個半月,仍然係全人奶。
各位孖媽,加油!


複式洋房

積分: 190


18#
發表於 14-6-26 21:32 |只看該作者

引用:我孖女剛剛滿月,我分享下我呢個月餵人奶經

原帖由 Vivinana0202 於 14-06-05 發表
我孖女剛剛滿月,我分享下我呢個月餵人奶經驗啦!多多指教。

我生之前,已經諗著餵人奶,但冇detail plan ...
請問你第二個星期上左奶每日係泵8次嘛?每次有120ml所以每個B有60ml飲?


複式洋房

積分: 440


17#
發表於 14-6-12 10:00 |只看該作者

回覆:steplim 的帖子

在醫院餵两個,係唔係要帶埋孖b哺乳枕?


大宅

積分: 4278


16#
發表於 14-6-11 21:48 |只看該作者

回覆:餵人奶問題

我餵咗27個月,第二胎,有經驗,叫做容易。順產,係產房已經可以餵一個,而唔洗六個鐘,我已經開始一齊餵,係醫院有護士幫助。

開始頭五個月全都一齊全埋身,補奶粉不足十次。無黃到要入院。之後返工就要係公司泵奶,但都叫夠。但返工後,細孖唔埋身,只好轉邊餵邊泵,到兩歲兩個月,現有在細孖在戒奶了。只有大孖還早晚埋身。

其實餵奶當中可以出現好多變數,如果你身邊有人支持,又人問,唔孤獨,就容易些。

準媽媽加油

點評

VPL    發表於 14-7-14 12:51


別墅

積分: 659


15#
發表於 14-6-11 20:50 |只看該作者

引用:有邊款盛奶器

原帖由 EuniceFong 於 14-06-11 發表
有邊款盛奶器?可以在邊買?
我之前用 medela, 賣孕婦嘢既地方都應該有得賣, medela專門店一定有得賣, 好似avent都有出盛奶器的...


複式洋房

積分: 440


14#
發表於 14-6-11 18:57 |只看該作者

回覆:aheihei 的帖子

有邊款盛奶器?可以在邊買?


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo