論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15270

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 陪月勳章


1#
發表於 07-10-22 20:06 |只看該作者
尋日早上10:00左右我個工人同我講,佢想攞半日假期,因為佢話m痛,佢話2:00出去銅鑼灣搵人同佢按個肚會好d,我同佢講有呢d藥可以買黎食,我叫佢食左藥睇吓點先,後來10:30我話同佢去買,佢話唔駛,話可唔可以比佢今日放假,佢話下個星期佢唔駛放,咁我同佢講,你唔食左d藥睇吓點先,佢話唔駛,想去銅鑼灣先,不過我都比佢放,費時好似不近人情咁,但如果係你地,會唔會信佢,我唔知佢會唔會出古惑,定係我小人之心呢?


複式洋房

積分: 229


24#
發表於 07-10-24 15:05 |只看該作者
我成日提醒自己一句名言:「害人之心不可有,防人之心不可無。」,我以前就係因為對工人無防,攪到自己一身蟻,你唔害佢,佢分分鐘會返過來害得你好慘!!
仲有你工人可以咁古惑,你自己都係小心為妙!!


伯爵府

積分: 15270

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 陪月勳章


23#
發表於 07-10-23 20:56 |只看該作者
[quote]原文章由 Siuchoi 於 07-10-23 13:28 發表
肯定大話啦~ 我第一個工人黎時, 我冇經驗, 工人話去中環睇E生, 話朋友介紹, (我住官塘), 那天是平日, 我又要返工, 個女唯有呀媽睇住先, 一睇就去左成日 (頂佢個X!!) 之後過一牌, 又話要去中環again, 我今次唔傻啦~ ... [/quot
下次再係咁同我攞假,我都唔比佢啦,不過我好唔好再問多佢一次呢?定係扮唔知好呢?佢本來28號係放假,咁我都算啦,當佢調假,唔扣佢$算啦,如果再有下一次我扣佢人工


已刪除用户

積分: 25576

BK Milk勳章 畀面勳章


22#
發表於 07-10-23 14:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4947


21#
發表於 07-10-23 13:36 |只看該作者
我覺得佢係講大話多啲囉, 有乜可能唔舒服仲要死出去先得嫁.


珍珠宮

積分: 32052


20#
發表於 07-10-23 13:28 |只看該作者
肯定大話啦~ 我第一個工人黎時, 我冇經驗, 工人話去中環睇E生, 話朋友介紹, (我住官塘), 那天是平日, 我又要返工, 個女唯有呀媽睇住先, 一睇就去左成日 (頂佢個X!!) 之後過一牌, 又話要去中環again, 我今次唔傻啦~ 我話官塘都有好多E生睇, 等陣你去睇~ 一個鐘內好返黎, 我呀媽要去街~ 之後佢米死死氣咁話ok 囉! 正大話精, 米當我地香港人傻先得架~~


複式洋房

積分: 461


19#
發表於 07-10-23 13:27 |只看該作者
肯定講大話, 以後實會每個月問你攞假


珍珠宮

積分: 41995


18#
發表於 07-10-23 12:27 |只看該作者
佢昨日幾點出去又幾點番, 番來係咩樣, 開心定扮唔舒服樣, 仲有講痛. 佢很定約了豬朋狗友去街, 下次咪咁好人, 話請假半日就去, 當你同屋企係咩.


複式洋房

積分: 176


17#
發表於 07-10-23 12:23 |只看該作者
俾佢用這個借口放過一次,咁以後每個月你都要放佢啦!因為下次你話唔放佢,佢會話點解你上個月又放我假!
下次都係同佢一齊去睇醫生好!
有時唔係唔信佢哋,佢話唔舒服,就同佢去睇醫生,睇住佢食藥,咁好似好dd!

有痛就叫拒休息下,不過要話佢知病假會冇$$


侯爵府

積分: 20328


16#
發表於 07-10-23 11:10 |只看該作者
原文章由 hinhinmummy 於 07-10-23 11:07 發表


吾係呀麻..........甘都信? 你以後有排煩, 甘易呃既個太太



Yes la..........next time will have a bigger lie


侯爵府

積分: 21395


15#
發表於 07-10-23 11:07 |只看該作者
原文章由 wnanama 於 07-10-23 10:07 發表
m 痛仲出到街???


吾係呀麻..........甘都信? 你以後有排煩, 甘易呃既個太太


洋房

積分: 217


14#
發表於 07-10-23 10:07 |只看該作者
m 痛仲出到街???


男爵府

積分: 5678

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 07-10-23 09:32 |只看該作者
吾信,好明顯系講大話 la,你問下佢個 “e 生”叫 mud 名、幾多號電話,你想介紹比朋友,睇佢點答你。如果佢 e e 哦哦,你咪 duk 爆佢講大話 lor,話放假就放。今次當調假,下次一定要扣人工,到時吾好話亞 mum 無情講,加多一句:以後有 mud 野就開心見誠講,最憎人講大話,噤你﹝工人﹞到底去 Causeway Bay 做 mud?

原文章由 amysnlee 於 07-10-22 20:06 發表
尋日早上10:00左右我個工人同我講,佢想攞半日假期,因為佢話m痛,佢話2:00出去銅鑼灣搵人同佢按個肚會好d,我同佢講有呢d藥可以買黎食,我叫佢食左藥睇吓點先,後來10:30我話同佢去買,佢話唔駛,話可唔可以比佢今日放假,佢 ...


大宅

積分: 2370


12#
發表於 07-10-23 08:33 |只看該作者
俾佢用這個借口放過一次,咁以後每個月你都要放佢啦!因為下次你話唔放佢,佢會話點解你上個月又放我假!
下次都係同佢一齊去睇醫生好!
有時唔係唔信佢哋,佢話唔舒服,就同佢去睇醫生,睇住佢食藥,咁好似好dd!


伯爵府

積分: 15536


11#
發表於 07-10-23 00:20 |只看該作者
M痛仲可以去到CAUSEWAY BAY?! 我一定會好擔心LOR , 一定要帶佢見下醫生睇下有無問題啦(佢個腦).

下次想放邊日就M到, 都好方便喎, 佢簡直係當妳低低地啦, 自己M痛連行都唔想行, 食都唔想食, 仲點會咁多request架!

妳個工人係印定係菲? 會唔會請假去interview (canada, 另謀高就?) , 日後唔好咁容易妥協了.


禁止訪問

積分: 14149

有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


10#
發表於 07-10-23 00:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1654


9#
發表於 07-10-22 23:48 |只看該作者
根據勞工法例,如果病假(有醫生紙)少過4日是無薪水,就算是4日或以上,都80%支薪.
她想放假,咪扣人工囉!

原文章由 ma07 於 07-10-22 22:15 發表
i think she lied!!

if this is ture, does it mean every month should have leave??
Twins 媽咪


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


8#
發表於 07-10-22 23:42 |只看該作者
嘩, 你工人真係衰, 咁既大話都講得出.

個個月都會來 m, 唔通個個月都要比佢攞假去比人 按肚 嗎?

係咪佢睇左某個衛生巾廣告, 話某國家女性 m come可以有一日假, 佢以為自己 entitle 呀?

仲有, 你工人好有可能今日一定要去銅鑼灣, 唔知佢做乜, 但講晒大話都要出去肯定唔方係好事. 你真係要小心. 希望佢唔係去 "交易" 啦. 好恐怖.






原文章由 cat_house 於 07-10-22 22:59 發表
好明顯係大話啦﹐你唔係真係有d信呀

...想放假咪直接d講囉﹐佢係有權放假架﹐不過唔一定係星期日啫。


大宅

積分: 4108


7#
發表於 07-10-22 22:59 |只看該作者
好明顯係大話啦﹐你唔係真係有d信呀

...想放假咪直接d講囉﹐佢係有權放假架﹐不過唔一定係星期日啫。


禁止訪問

積分: 8007


6#
發表於 07-10-22 22:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo