自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5600


1#
發表於 07-10-22 22:55 |只看該作者
一D都吾覺得好睇
蚊蚊媽


男爵府

積分: 6598

醒目開學勳章


34#
發表於 07-10-25 09:32 |只看該作者
"爛get" + 冇趣味笑話 = 再會EYT


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


33#
發表於 07-10-25 09:14 |只看該作者
係呀, 所以無諗住睇


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


32#
發表於 07-10-25 08:36 |只看該作者
冇眼睇


禁止訪問

積分: 19394


31#
發表於 07-10-25 08:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18078

畀面勳章


30#
發表於 07-10-25 05:09 |只看該作者
:tongue: :tongue: :tongue:


男爵府

積分: 6987

畀面勳章


29#
發表於 07-10-25 03:48 |只看該作者
至憎都係果個係亞視過黎果個"靚妹",見到佢就即刻想熄左個電視:tongue: :tongue: :tongue:


男爵府

積分: 6571


28#
發表於 07-10-24 12:45 |只看該作者
尋晚嗰集ok好睇,黎耀祥扮呀煩,識做戲就係識做戲,拍落嗰幾個度,原全比下去,尤其是個女仔(而家做奸人堅! Jenny)木無表清,口齒不伶俐,玩幸運星,中佐都交唔到戲比觀眾,咁死得啦,死氣沉沉

而monday嗰集就悶到發慌



原文章由 麟媽媽 於 07-10-24 12:24 發表
哈哈!我諗唔使70歲先識欣賞嘅!
我琴日第一次睇,幾好吖,
可能你地好後生,無咩印象,
但我睇番d片段又有d童年回憶喎。


別墅

積分: 797


27#
發表於 07-10-24 12:31 |只看該作者
完全唔知TVB想點呀,我寧願佢哋播翻D搞笑遊戲節目,好似味分高下咁都好呀,LEE個時間睇電視都係想開心吓啫,將一日嘅疲勞放低,笑吓咁咪幾好


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


26#
發表於 07-10-24 12:24 |只看該作者
哈哈!我諗唔使70歲先識欣賞嘅!
我琴日第一次睇,幾好吖,
可能你地好後生,無咩印象,
但我睇番d片段又有d童年回憶喎。

原文章由 manmum 於 07-10-23 23:01 發表
要70歲以上先識得欣賞:idea:


大宅

積分: 3363


25#
發表於 07-10-24 12:21 |只看該作者
我都覺得個節目勁勁勁悶呀 (比5個悶佢),節目內容好夾硬黎,搵崔建x做主持好格格不入,而且個汪明荃,真係 ....


水晶宮

積分: 51732

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


24#
發表於 07-10-24 12:15 |只看該作者
原文章由 bbkiki1991 於 07-10-24 12:12 發表
一d都唔好睇:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:



係呀:tongue: :tongue: :tongue:
悶到想瞓


大宅

積分: 3442


23#
發表於 07-10-24 12:12 |只看該作者
一d都唔好睇:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
ありがとう!!!


水晶宮

積分: 56750


22#
發表於 07-10-23 23:23 |只看該作者
原文章由 可樂仔 於 07-10-23 23:19 發表
真係唔好睇........好無聊

一d興趣都無.......
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


大宅

積分: 4560


21#
發表於 07-10-23 23:19 |只看該作者
原文章由 tabotabo 於 07-10-22 23:08 發表
好無聊 . . . 吾好睇 . . .
真係唔好睇........好無聊


大宅

積分: 3264


20#
發表於 07-10-23 23:19 |只看該作者
好心無記就唔好剩係識重播,一係就抄人d橋或舊瓶新酒就以為掂,比d心機自己創新d節目啦,而家咁多競爭,都不思進取


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


19#
發表於 07-10-23 23:15 |只看該作者
如果佢係重播以前EYT果d節目~
重要係早期...唔係後期就執摺埋果期果d...
我諗好多人鐘意/會睇囉~


侯爵府

積分: 22638


18#
發表於 07-10-23 23:14 |只看該作者
我開電視睇左一陣, 老公已經叫我熄左佢, 話"禁"死out, 一d都吾好笑。


男爵府

積分: 5600


17#
發表於 07-10-23 23:01 |只看該作者
要70歲以上先識得欣賞:idea:
蚊蚊媽


大宅

積分: 3265


16#
發表於 07-10-23 22:48 |只看該作者
就O黎頂唔順喇


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo