自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


1#
發表於 07-10-24 13:21 |只看該作者
請問你地洗衫幾時會用熱水洗?? d 衫好 dirty?? 咁電費會否很貴....


大宅

積分: 1006


38#
發表於 07-10-25 10:12 |只看該作者
原文章由 Elefant老婆 於 07-10-24 19:47 發表
首先清洗一下洗衣機入面見到嘅污糟嘢,然後開空機,較最長嘅cycle最熱嘅溫度,加入三杯白醋,半杯梳打粉。

cycle完咗之後就淨凍水再一個普通cycle。


醋係普通白醋,我用大大支又平嘅泰國distilled vinegar。
梳打粉英文係ba ...

Elefant, 唔該哂!!


男爵府

積分: 6949


37#
發表於 07-10-25 03:23 |只看該作者
20、30度都會,因我部機最少都20度


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


36#
發表於 07-10-24 22:37 |只看該作者
原文章由 麟媽媽 於 07-10-24 04:16 PM 發表
係架!亞仔成日唔除袜四圍行,
用凍水洗完袜底仲係灰灰咁架!
用30度水温洗完袜底乾淨番晒!



其實 30 度洗完 d 衫會唔會熱架??


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


35#
發表於 07-10-24 22:36 |只看該作者
原文章由 麟媽媽 於 07-10-24 04:16 PM 發表
係架!亞仔成日唔除袜四圍行,
用凍水洗完袜底仲係灰灰咁架!
用30度水温洗完袜底乾淨番晒!



其實 30 度洗完 d 衫會唔會熱架??


珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


34#
發表於 07-10-24 19:47 |只看該作者
首先清洗一下洗衣機入面見到嘅污糟嘢,然後開空機,較最長嘅cycle最熱嘅溫度,加入三杯白醋,半杯梳打粉。

cycle完咗之後就淨凍水再一個普通cycle。


醋係普通白醋,我用大大支又平嘅泰國distilled vinegar。
梳打粉英文係baking soda,用黎整蛋糕嗰D。

原文章由 ada.y 於 24/10/2007 17:36 發表

我都想試吓, 唔該想問吓要落幾多份量,同埋[醋]係唔係[白醋], 另外梳打粉係唔係响雜貨舖買架?


水晶宮

積分: 74328


33#
發表於 07-10-24 19:28 |只看該作者
買隻好少少既洗衣粉啦!
有D洗衣粉,凍水就溶解得唔好,反而會係D牛仔褲既摺位度痴住一舊舊塵添.仲會塞去水喉同埋內膽.
自己做個小測驗啦.
用隻大湯匙更,筆半匙洗衣粉,慢慢成隻匙更連洗衣粉放入一個裝左水既盒裡面,等10分鐘之後,拎番隻匙更出來,再打斜隻匙更,睇下D洗衣粉會SIR落來,有無溶晒,抑或痴住係隻匙更度,要刮先甩得.
如果痴得係隻匙更度,即係代表長期用佢,會痴係D衫度,乾左你係睇唔到,但敏感少少既皮膚,到冬天就會身痕架啦.而且,仲一定會塞壞洗衣機添!


大宅

積分: 1006


32#
發表於 07-10-24 17:36 |只看該作者
原文章由 Elefant老婆 於 07-10-24 16:56 發表
多年嘅洗衣粉加柔順劑積埋晌㗎機入面(同埋污積)變咗入面積好多野洗唔到,後來用熱水加醋加梳打粉空機洗先除到

我都想試吓, 唔該想問吓要落幾多份量,同埋[醋]係唔係[白醋], 另外梳打粉係唔係响雜貨舖買架?


珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


31#
發表於 07-10-24 16:56 |只看該作者
我洗衫會睇番個label黎洗,不外呼係30C/40C/60C。我覺得洗出黎嘅衫係乾淨D,唔洗用咁多洗粉。除咗一D有膠嘅衣物,BB衫都會用50C-60C。其實你唔用熱水黎洗無乜大礙,我用凍水洗衫洗咗十年,點知有一日發覺D衫洗出黎有怪味。以為唔夠洗粉,落極都係咁,上網查原來係多年嘅洗衣粉加柔順劑積埋晌㗎機入面(同埋污積)變咗入面積好多野洗唔到,後來用熱水加醋加梳打粉空機洗先除到。

依家洗衫用少D洗衣粉同柔順劑。同埋開始照指示做。


子爵府

積分: 13350


30#
發表於 07-10-24 16:38 |只看該作者
洗衫一般都吾會用熱水,因為會縮水
[img align=left]http://victorian.fortunecity.com/cezanne/607/cartoon19.gif[/img]


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 07-10-24 16:25 |只看該作者
原文章由 麟媽媽 於 07-10-24 04:16 PM 發表
係架!亞仔成日唔除袜四圍行,
用凍水洗完袜底仲係灰灰咁架!
用30度水温洗完袜底乾淨番晒!

THANKS! 唔通好似 SHERRY 咁講洗衣粉的酵素係 30-40 度水溫係最能發揮功效.....


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


28#
發表於 07-10-24 16:16 |只看該作者
係架!亞仔成日唔除袜四圍行,
用凍水洗完袜底仲係灰灰咁架!
30度水温洗完袜底乾淨番晒!


原文章由 catjeffcat 於 07-10-24 16:10 發表

哦... 原來係咁...... 咁我都試下用 30 度洗睇下係咪乾淨 d 先....


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


27#
發表於 07-10-24 16:10 |只看該作者
原文章由 麟媽媽 於 07-10-24 04:02 PM 發表
用30度唔會縮嘅,
亞仔嘅白襪同T shirt都唔會縮,
用30度水洗,咁襪底先乾淨架!
用60度以上就會喇,
試過洗完毛巾條車邊縮左,
攪到毛巾頭同尾皺晒。


...

哦... 原來係咁...... 咁我都試下用 30 度洗睇下係咪乾淨 d 先....


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


26#
發表於 07-10-24 16:02 |只看該作者
30度唔會縮嘅,
亞仔嘅白襪同T shirt都唔會縮,
用30度水洗,咁襪底先乾淨架!
用60度以上就會喇,
試過洗完毛巾條車邊縮左,
攪到毛巾頭同尾皺晒。


原文章由 超級媽MI 於 07-10-24 15:38 發表
用熱水洗件3會縮水架~如果我用熱水洗我99會-->


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


25#
發表於 07-10-24 15:59 |只看該作者
原文章由 chrisli 於 07-10-24 03:52 PM 發表
未試過~~~

唔好喊架啦, 我都係未試過而家又想試所以上黎問下, 好唔好....


大宅

積分: 3949


24#
發表於 07-10-24 15:52 |只看該作者
未試過~~~

旅遊分享>[開心遊日記]


大宅

積分: 3375


23#
發表於 07-10-24 15:40 |只看該作者
用熱水洗件3會縮水架
原文章由 超級媽MI 於 07-10-24 15:38 發表
用熱水洗件3會縮水架~如果我用熱水洗我99會-->


民房

積分: 13


22#
發表於 07-10-24 15:38 |只看該作者
用熱水洗件3會縮水架~如果我用熱水洗我99會-->


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


21#
發表於 07-10-24 15:36 |只看該作者
原文章由 vivianmama 於 07-10-24 03:26 PM 發表
我多數係洗被袋同床單先用熱水, 因我殺死麈暪, 其他多數用30度水洗衫

咁你洗被袋同床單用幾熱架??


大宅

積分: 1006


20#
發表於 07-10-24 15:32 |只看該作者
原文章由 catjeffcat 於 07-10-24 15:08 發表

你較到好熱呀??? 死啦比你嚇一嚇都唔知用唔用熱水好......

我無較佢架, 因為我一向都冇用熱水洗衫,不過你唔好比我嚇親,因為果次我無意中press咗個熱水制, 可能架機本來係set到好高溫, 所以先攪到成機衫縮哂水:-(

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo