自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 205


1#
發表於 07-10-24 19:12 |只看該作者
我99同大姑仔乜都話不好吃兼摷,勁難頂


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


23#
發表於 07-10-25 09:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


22#
發表於 07-10-25 09:13 |只看該作者
唁識食扮識飲識食, 自己煮野/點既菜最難食


複式洋房

積分: 205


21#
發表於 07-10-25 08:54 |只看該作者
原文章由 LeeAnnMama 於 07-10-24 22:14 發表
我老公個阿哥咪係咁囉,好咀叼,成日食野咬一兩啖就
吐返出黎話勁難食,跟住就掉左佢,
夜晚成家人出去食晚飯,我地個個都話好味,但係佢都
話唔好食,跟住就講邊度邊度先好味先正~~ ...

係呀係呀,咪係咁囉,勁乞人憎,攪到我唔知點咁:cry:


複式洋房

積分: 205


20#
發表於 07-10-25 08:38 |只看該作者

有無遇到咀叼乜都話唔好食的人

魚例食面朱登雞例揀雞中翼,雞潤,腎,腸末開飯己被她吃了,不過在酒樓的大條魚例包魚頭魚尾,每挾一次都見她描淮目標才落快,但埋到面前又左睇右睇才放入口,唉我都唔識話呢係乜野人,其實覺得呢人好慘,一餐飯入面究竟有幾多樣野合佢,咁咪餐餐都唔飽and唔滿足囉


伯爵府

積分: 17545


19#
發表於 07-10-25 01:34 |只看該作者
原文章由 Sadness 於 07-10-25 00:58 發表
我自己理解,咀叼 同 乜都話唔好食,係兩回事。

咀叼:食野要揀晒最嫩、最滑、最有咬口、最當造、最新鮮、最叼鑽的部份來食,以及材料要好,煮法正宗等等先會覺得食得開心,同埋可以具體咁講得出人地點解好食唔好食,有豐富食既知 ...


講 得 好 岩 呀 !
同 埋 我 覺 得 有 時 候 系 禮 貌 問 題
你 可 以 講 話 點 樣 先 系 最 好 食﹐ 但 吾 需 要 系 踩 低 面 前 碟 送 黎 講 lor.

好 彩 我 又 吾 識 D 甘 既 人﹐ 除 左 一 個 就 系 出 親 街 食 飯 距 就 話 都 系 距 自 己 煮 個 D 好 食 D 。 。 。 。


子爵府

積分: 10475


18#
發表於 07-10-25 00:58 |只看該作者
我自己理解,咀叼 同 乜都話唔好食,係兩回事。

咀叼:食野要揀晒最嫩、最滑、最有咬口、最當造、最新鮮、最叼鑽的部份來食,以及材料要好,煮法正宗等等先會覺得食得開心,同埋可以具體咁講得出人地點解好食唔好食,有豐富食既知識,咁先至叫咀叼。

否則...我個人只會覺得乜都話唔好食果d人只係百彈齋主,不懂得享受食的人一名。

[ 本文章最後由 Sadness 於 07-10-25 01:00 編輯 ]
淡而無味


大宅

積分: 1220


17#
發表於 07-10-25 00:32 |只看該作者
原文章由 Lily 於 07-10-24 23:54 發表
有次朋友和佢家姐去美加旅行﹐順便來探我﹐我們一起參加旅行團﹐佢家姐每餐都彈三彈四﹐話最憎食 McDonald, KFC , 好似好難為佢咁﹐我心諗嫌棄都要食啦﹐方圓百里都係高速公路﹐唔食到下一站都係食快餐﹐不如張就下開心D食重好啦。 ...



我個c佬成日話香港啲魚生同刺生唔好食, 要食一定要去日本 ,食啲物要去邊,我叫佢每日去泰國兩次, 如果唔係就千奇唔好食飯, 香港啲泰國米唔夠新鮮呀.:tongue:


男爵府

積分: 6987

畀面勳章


16#
發表於 07-10-25 00:28 |只看該作者
我老豆,咩都彈一餐,如果佢話好食果d.....就真係佢先知好吾好食


別墅

積分: 751


15#
發表於 07-10-24 23:54 |只看該作者
有次朋友和佢家姐去美加旅行﹐順便來探我﹐我們一起參加旅行團﹐佢家姐每餐都彈三彈四﹐話最憎食 McDonald, KFC , 好似好難為佢咁﹐我心諗嫌棄都要食啦﹐方圓百里都係高速公路﹐唔食到下一站都係食快餐﹐不如張就下開心D食重好啦。

[ 本文章最後由 Lily 於 07-10-24 23:57 編輯 ]


禁止訪問

積分: 12239


14#
發表於 07-10-24 22:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12239


13#
發表於 07-10-24 22:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2507


12#
發表於 07-10-24 22:13 |只看該作者
我都好怕呢亭人:tongue:

原文章由 方方媽媽 於 07-10-24 20:51 發表
我就唔識咀叼既人,但就識得唔少物都話唔食既人,都好討厭.
同佢地食野,好煩.點咩菜都會有d佢地唔食既野,有時一大班人食飯,咁檯上咩都有,唔食呢樣咪食個樣囉,佢地都要多多聲氣,不斷強調自己唔食呢樣,唔食個樣,攪到氣氛 ...


洋房

積分: 129


11#
發表於 07-10-24 22:01 |只看該作者
原文章由 方方媽媽 於 07-10-24 20:51 發表
佢地都要多多聲氣,不斷強調自己唔食呢樣,唔食個樣,攪到氣氛 ...


其實同減緊肥ge人食野情況都差唔多!


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 07-10-24 21:32 |只看該作者
原文章由 milkchai 於 24/10/07 21:25 發表

你就好啦,朋友可以避到,我係自己人,雖然唔係日日同抬食飯,但一年總有幾十次一齊食,有雞爭雞脾,彈三彈四摷樣樣齊


係呢個避到ja.
但我老公...........日日對住想死tim呀,咀刁到.


複式洋房

積分: 205


9#
發表於 07-10-24 21:25 |只看該作者

有無遇到咀叼乜都話唔好食的人

原文章由 kellyly 於 07-10-24 21:03 發表


我老公就有個咁既朋友,我好怕同佢食飯,而家直頭知道同佢食我就唔去食la.

你就好啦,朋友可以避到,我係自己人,雖然唔係日日同抬食飯,但一年總有幾十次一齊食,有雞爭雞脾,彈三彈四摷樣樣齊


複式洋房

積分: 205


8#
發表於 07-10-24 21:14 |只看該作者

有無遇到咀叼乜都話唔好食的人

原文章由 方方媽媽 於 07-10-24 20:51 發表
我就唔識咀叼既人,但就識得唔少物都話唔食既人,都好討厭.
同佢地食野,好煩.點咩菜都會有d佢地唔食既野,有時一大班人食飯,咁檯上咩都有,唔食呢樣咪食個樣囉,佢地都要多多聲氣,不斷強調自己唔食呢樣,唔食個樣,攪到氣氛 ...

其實呢人咪要show俾人睇自己經貴過人呢?


複式洋房

積分: 205


7#
發表於 07-10-24 21:09 |只看該作者

有無遇到咀叼乜都話唔好食的人

自細因為父母哥姊他們經歷過無得吃的年代,聽得多他們所講的,也見他們好珍惜一切食物,所以都要惜福,有得食己好好啦,不要咁咀叼,好乞人憎


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 07-10-24 21:03 |只看該作者
原文章由 方方媽媽 於 24/10/07 20:51 發表
我就唔識咀叼既人,但就識得唔少物都話唔食既人,都好討厭.
同佢地食野,好煩.點咩菜都會有d佢地唔食既野,有時一大班人食飯,咁檯上咩都有,唔食呢樣咪食個樣囉,佢地都要多多聲氣,不斷強調自己唔食呢樣,唔食個樣,攪到氣氛 ...


我老公就有個咁既朋友,我好怕同佢食飯,而家直頭知道同佢食我就唔去食la.


水晶宮

積分: 74328


5#
發表於 07-10-24 20:51 |只看該作者
我就唔識咀叼既人,但就識得唔少物都話唔食既人,都好討厭.
同佢地食野,好煩.點咩菜都會有d佢地唔食既野,有時一大班人食飯,咁檯上咩都有,唔食呢樣咪食個樣囉,佢地都要多多聲氣,不斷強調自己唔食呢樣,唔食個樣,攪到氣氛都無晒.
下次食飯都唔會約呢亭人.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo