跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 11702


1#
發表於 07-10-31 12:25 |只看該作者
幾位生日會攪手, 辛苦你地,
借個地方,多謝你地安排!


別墅

積分: 607


32#
發表於 07-11-6 18:04 |只看該作者
有獎呀?

原文章由 tpmak 於 07-11-6 00:16 發表
coco,
唔好意思, 我真係想知有邊位媽媽幫手?


別墅

積分: 607


31#
發表於 07-11-6 18:03 |只看該作者
仲有miele, 佢幫我哋係大部份sponsor到攞晒啲嘢呀...

原文章由 cocoworld82 於 07-11-6 16:29 發表
breatheavalyl最愛小朋友Bubblycocoworld82kilivicjollydophin


大宅

積分: 4385


30#
發表於 07-11-6 16:35 |只看該作者
多謝曬!!!

只許周官放火 不許百姓點燈


大宅

積分: 2113


29#
發表於 07-11-6 16:29 |只看該作者
breathe
avalyl
最愛小朋友
Bubbly
cocoworld82
kilivic
jollydophin


子爵府

積分: 11702


28#
發表於 07-11-6 00:16 |只看該作者
coco,
唔好意思, 我真係想知有邊位媽媽幫手?


子爵府

積分: 11702


27#
發表於 07-11-6 00:15 |只看該作者
原文章由 cocoworld82 於 07-11-5 16:54 發表
唔止多謝我地,其實的確要多謝報名既人,今次的確有唔少既野要安排,但你地都好好,好幫手咁迎合我地
希望當日順順利利.................


複式洋房

積分: 465


26#
發表於 07-11-5 17:14 |只看該作者
million thanks.
thanks for all your hard work


複式洋房

積分: 161


25#
發表於 07-11-5 17:05 |只看該作者

Thanks for the great arrangement!

It will be a great party!!


大宅

積分: 2113


24#
發表於 07-11-5 16:54 |只看該作者
唔止多謝我地,其實的確要多謝報名既人,今次的確有唔少既野要安排,但你地都好好,好幫手咁迎合我地
希望當日順順利利.................


洋房

積分: 234


23#
發表於 07-11-4 12:08 |只看該作者
原文章由 tpmak 於 07-11-1 09:55 發表
我都有breathe你地的經驗, 我個大女6months 時, 我都2位媽媽都係hotel攪了個比你地小型d的生日會, 都有成60-70個家庭, 當時得3丁友, 又冇咩function的經驗,只係取個心出來攪, 但有些媽媽真係好多要求, 好似earn 佢m ...


Total agree! Fully support ar! Tks a lot & Kiss!!!


別墅

積分: 933


22#
發表於 07-11-3 23:07 |只看該作者
原文章由 tpmak 於 07-11-2 10:10 發表
生日會攪手, 似乎攪到生日會好全面, 嘩,下次攪一歲, 大家真係有機會有好大的推動力.

Mango,
下次係真係出下你表現下你的能力, 唔好浪費!


嘩!你真係抬舉我嘞!不過真係有用到我的地方我幫手都冇所謂嘅!!


複式洋房

積分: 366


21#
發表於 07-11-3 22:10 |只看該作者
It's ok la, quite fun to get to know more mummies! Even though it takes some time to organise, I really enjoy it and hope that everyone will enjoy la!

See you all very soon
Please visit my baby's blog: http://www.nataliawong.blogspot.com


子爵府

積分: 11702


20#
發表於 07-11-2 11:58 |只看該作者
現在有兩個, 真係唔掂.
你地咁掂, 你笑我咩!
原文章由 breathe 於 07-11-2 10:30 發表
一歲生日會? 你攪呀?


別墅

積分: 607


19#
發表於 07-11-2 10:30 |只看該作者
一歲生日會? 你攪呀?

原文章由 tpmak 於 07-11-2 10:10 發表
生日會攪手, 似乎攪到生日會好全面, 嘩,下次攪一歲, 大家真係有機會有好大的推動力.

Mango,
下次係真係出下你表現下你的能力, 唔好浪費!


子爵府

積分: 11702


18#
發表於 07-11-2 10:10 |只看該作者
生日會攪手, 似乎攪到生日會好全面, ,下次攪一歲, 大家真係有機會有好大的推動力.

Mango,
下次係真係出下你表現下你的能力, 唔好浪費!


別墅

積分: 933


17#
發表於 07-11-1 10:25 |只看該作者
原文章由 tpmak 於 07-11-1 09:55 發表
我都有breathe你地的經驗, 我個大女6months 時, 我都2位媽媽都係hotel攪了個比你地小型d的生日會, 都有成60-70個家庭, 當時得3丁友, 又冇咩function的經驗,只係取個心出來攪, 但有些媽媽真係好多要求, 好似earn 佢m ...


我同意呀,呢啲真係吃力唔討好的工作,攪得好未必有人讚同多謝,但係攪得唔好實有人埋怨!!


大宅

積分: 2690


16#
發表於 07-11-1 10:07 |只看該作者
多謝哂你地呀~

希望今次玩得開開心心,一歲時再有生日會啦~:lol :lol :lol

原文章由 breathe 於 07-10-31 23:08 發表
講真, 都真係幾辛苦, 因為要大家夾時間開會, 各自又有各自的家庭, 朋友, 工作要兼顧。但因為攪這次活動識了多幾位媽咪, 大家每次食飯開會都只係掛住傾BB嘢, 次次都差啲唔記得出來食飯係為咗傾派對啲嘢!! 希望攪完呢 ...
[link=http://www.TickerFactory.com/][image noborder]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;10051;29/st/20101228/dt/14/k/e4b9/preg.png[/image]
[/link]


男爵府

積分: 6472


15#
發表於 07-11-1 10:05 |只看該作者
支持, 支持, 大家真係要包容d, 最緊要開心!


原文章由 tpmak 於 07-11-1 09:55 發表
我都有breathe你地的經驗, 我個大女6months 時, 我都2位媽媽都係hotel攪了個比你地小型d的生日會, 都有成60-70個家庭, 當時得3丁友, 又冇咩function的經驗,只係取個心出來攪, 但有些媽媽真係好多要求, 好似earn 佢m ...


子爵府

積分: 11702


14#
發表於 07-11-1 09:55 |只看該作者
我都有breathe你地的經驗, 我個大女6months , 我都2位媽媽都係hotel攪了個比你地小型d的生日會, 都有成60-70個家庭, 當時得3丁友, 又冇咩function的經驗,只係取個心出來攪, 但有些媽媽真係好多要求, 好似earn money, 剩係入錢, 錢的數目, game, facilities, 有好多人出要求, 但做真係…….. 當時司儀, 冇請人,3個人自己攪掂, 食都冇食, 老公變了亞四. 好似對老公都有d唔好意思.
明白大家都有要求, 請大家包容, 每一個都好公平一天只有24小時, 義務性質的野, 夾到就參加, 夾唔到, 下次la! 大家出到力, 就幫手, 出唔到力, 就小d要求, 比多d彈性空間比攪手. 其他野, 自己. 唔夠車位, 就搭公共交通工具, 唔帶BB, 就手抱下餵奶. 食方面, 我地可能掛住講都唔駛食.

我都有breathe你地的經驗, 我個大女6months , 我都2位媽媽都係hotel攪了個比你地小型d的生日會, 都有成60-70個家庭, 當時得3丁友, 又冇咩function的經驗,只係取個心出來攪, 但有些媽媽真係好多要求, 好似earn money, 剩係入錢, 錢的數目, game, facilities, 有好多人出要求, 但做真係…….. 當時司儀, 冇請人,3個人自己攪掂, 食都冇食, 老公變了亞四. 好似對老公都有d唔好意思.
明白大家都有要求, 請大家包容, 每一個都好公平一天只有24小時, 義務性質的野, 夾到就參加, 夾唔到, 下次la! 大家出到力, 就幫手, 出唔到力, 就小d要求, 比多d彈性空間比攪手. 其他野, 自己. 唔夠車位, 就搭公共交通工具, 唔帶BB, 就手抱下餵奶. 食方面, 我地可能掛住講都唔駛食.


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo