親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 12333

好媽媽勳章


1#
發表於 14-6-5 00:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5640


18#
發表於 14-7-15 12:47 |只看該作者

引用:剛剛七月初去了,頭三晚芭東,尾二晚sunwin

原帖由 cozywong 於 14-07-15 發表
剛剛七月初去了,頭三晚芭東,尾二晚sunwing kamala, 包車加轉酒店book man哥車,包車八個鐘去tiger kingdo ...
可否给我Man 哥的contacts ,thx


男爵府

積分: 5640


17#
發表於 14-7-15 12:25 |只看該作者

引用:剛剛七月初去了,頭三晚芭東,尾二晚sunwin

原帖由 cozywong 於 14-07-15 發表
剛剛七月初去了,頭三晚芭東,尾二晚sunwing kamala, 包車加轉酒店book man哥車,包車八個鐘去tiger kingdo ...
Can u give me the link in Taobao ? Thx


大宅

積分: 2314


16#
發表於 14-7-15 11:04 |只看該作者
剛剛七月初去了,頭三晚芭東,尾二晚sunwing kamala, 包車加轉酒店book man哥車,包車八個鐘去tiger kingdom, 3d館,Rawai食海鮮,日落崖,最後去sunwing都係THB1500
sunwing去機場我book淘宝RMB188來回,準時又平!


禁止訪問

積分: 12333

好媽媽勳章


15#
發表於 14-7-15 10:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11320

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章


14#
發表於 14-7-15 09:59 |只看該作者
偉林可以去SUNWING喎,我都BOOK到。


禁止訪問

積分: 12333

好媽媽勳章


13#
發表於 14-7-15 09:24 |只看該作者

回覆:有冇住sunwing 又包車?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4856


12#
發表於 14-6-9 21:55 |只看該作者

回覆:有冇住sunwing 又包車?

我用e~mail book了sunwing 酒店車由機場去酒店,2大1小收700元


大宅

積分: 1515


11#
發表於 14-6-9 21:37 |只看該作者

回覆:--得得B-- 的帖子

我原先都book 了 sunwing7月中住3晩,但man唔去這間酒店接送,所以—行十幾人轉了另一間洒店。


男爵府

積分: 7210


10#
發表於 14-6-8 21:52 |只看該作者

引用:如果無得包車入sunwing,咁可以坐什麼車由巴

原帖由 yoyococo 於 14-06-07 發表
如果無得包車入sunwing,咁可以坐什麼車由巴東入sunwing,同sunwing 出机場?
Sunwing 有冇shuttle 出巴東?
...
我上年住咗兩晚, 轉酒店由man哥包車入Sunwing, 佢放係sunwing落車無問題, 係唔肯去sunwing接人。 sunwing去機場我坐酒店車, 官網有寫幾錢一程。




男爵府

積分: 5640


9#
發表於 14-6-7 17:53 |只看該作者

回覆:有冇住sunwing 又包車?

我頭兩晚住巴東,尾兩晚住sunwing


男爵府

積分: 5640


8#
發表於 14-6-7 17:52 |只看該作者

回覆:有冇住sunwing 又包車?

如果無得包車入sunwing,咁可以坐什麼車由巴東入sunwing,同sunwing 出机場?
Sunwing 有冇shuttle 出巴東?


男爵府

積分: 7210


7#
發表於 14-6-7 17:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bebeyan+於+14-06-05+發表可

原帖由 happy168 於 14-06-06 發表
謝謝!偉林都唔去sunwing
吓, 上年偉林都仲去sunwing接我們出島, 今年唔肯




男爵府

積分: 6961


6#
發表於 14-6-7 13:54 |只看該作者
happy168 發表於 14-6-6 00:53
謝謝!偉林都唔去sunwing
下?乜原來偉林都唔去sunwing?麻煩你報下料會搵邊間接,我一家7月20出發!


禁止訪問

積分: 12333

好媽媽勳章


5#
發表於 14-6-6 00:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 happy168 於 14-06-05 發表本

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12333

好媽媽勳章


4#
發表於 14-6-6 00:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 happy168 於 14-06-05 發表本

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7210


3#
發表於 14-6-5 10:44 |只看該作者

引用:本plan自駕,但出現問題,現想包車,有冇介

原帖由 happy168 於 14-06-05 發表
本plan自駕,但出現問題,現想包車,有冇介紹?因man 哥不入sunwing,thx
除了偉林, 師太都去, 不過師太要同佢book tour先接包車




男爵府

積分: 5866


2#
發表於 14-6-5 09:43 |只看該作者

引用:本plan自駕,但出現問題,現想包車,有冇介

原帖由 happy168 於 14-06-05 發表
本plan自駕,但出現問題,現想包車,有冇介紹?因man 哥不入sunwing,thx
可試問偉林。另有一間叫travel fever,香港agent,去年曼,芭幫他們訂門券,包車,香港付清,價錢貴少少,但服務不錯。今次問過他肯做Sunwing,但一定比man哥貴。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo