跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1209


1#
發表於 07-11-8 11:33 |只看該作者
我奶奶湊BB兩個月,BB就感冒三次:-( :-( :-( :-( ,病都唔緊要,仲要成日話我亞B大件就大件,但冇鬼用郁下就病,又話0-6個月BB應該有媽媽的抗體唔會病,點解佢成日病,仲唔止講一次,由去睇醫生講到返屋企,仲同佢個女係到唱雙黃話我BB身體差,聽到我火都黎埋 ,次次都係佢個外孫女傳染比BB,佢孫女病先,過兩三日我BB就病啦,禽日我BB又病,我咪話可能係表姐野佢囉,佢聽到就話邊有呀,表姐都冇同佢玩,但我日日都見到佢外孫流住鼻涕咁錫我BB,佢可能覺得我話佢孫女,又係到係咁講BB你真係冇鬼用,自己病,我聽左真係好嬲,好唔開心,好想好想媽佢,直頭想爆粗鬧佢 ,個死佬又唔話佢亞媽,講真呀,我都未話佢湊得唔好,仲成日係到咁講,而家BB咁細個就食咁多藥,我真係好担心佢個身體會差晒,我而家想請工人湊BB,唔想再比佢湊,但咁做實會反面,都唔知點好,禽晚嬲到我成晚都訓唔著,有冇d好的藉口等我攞返亞B???
唔好意思寫左咁多野,我真係好唔開心,好彩可以係到比我發洩下......


大宅

積分: 1209


47#
發表於 07-11-12 16:20 |只看該作者
原文章由 小瑩子 於 07-11-12 15:17 發表


自己老豆亞媽就話得咋, 6299就梗係唔得啦...話佢地唔啱都係大罪呀, 我都衰過好多次

係呀,總知係佢地面前咩聲都唔好出,訓練自己選揀性失聰


大宅

積分: 1818


46#
發表於 07-11-12 15:17 |只看該作者
原文章由 月希 於 07-11-10 17:50 發表


我屋企果d都係..好彩係自己老豆同公公婆婆..可以話佢地..依家返hk住係公公婆婆度時..佢地都會好合作唔成日開電視...


自己老豆亞媽就話得咋, 6299就梗係唔得啦...話佢地唔啱都係大罪呀, 我都衰過好多次


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


45#
發表於 07-11-10 17:50 |只看該作者
原文章由 無憂島 於 07-11-10 16:01 發表
還有啊, d 老人家成日開電視, 不看的時候都開住, 對小孩很差的


我屋企果d都係..好彩係自己老豆同公公婆婆..可以話佢地..依家返hk住係公公婆婆度時..佢地都會好合作唔成日開電視...


複式洋房

積分: 429


44#
發表於 07-11-10 16:01 |只看該作者
還有啊, d 老人家成日開電視, 不看的時候都開住, 對小孩很差的


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


43#
發表於 07-11-10 12:19 |只看該作者
原文章由 Le829 於 07-11-10 11:13 發表

係呀,我奶奶個孫女咪因為一直都跟住佢到兩歲,又唔帶佢出去同其他小朋友玩,結果返托兒所喊到死,又成日同人打交,比人投訢,我都好驚個仔會變成咁,所以而家我都去搵緊托兒所,等bb大小小就送佢入去,唔駛咁煩 ...


唔係自己教...就係多少都會差d...湊果個幾親都好..唔會好似湊自己bb咁細心..又唔會教佢咁多野

不過依家托兒所都唔係易入..下下都要等幾個月至一年先有位


大宅

積分: 1209


42#
發表於 07-11-10 11:13 |只看該作者
原文章由 月希 於 07-11-10 11:00 發表


其實我覺得..如果係媽咪自己湊..咁遲d入托兒所都ok..因為媽咪自己湊..第時同小朋友關係好d之嘛
但係如果比家人或工人湊...就早d比佢入托兒所..識多d朋友..早d學群體生活好過 ...

係呀,我奶奶個孫女咪因為一直都跟住佢到兩歲,又唔帶佢出去同其他小朋友玩,結果返托兒所喊到死,又成日同人打交,比人投訢,我都好驚個仔會變成咁,所以而家我都去搵緊托兒所,等bb大小小就送佢入去,唔駛咁煩


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


41#
發表於 07-11-10 11:00 |只看該作者
原文章由 Le829 於 07-11-10 10:51 發表

我覺得你個講法好岩,好過係屋企對住個亞嫲,你眼望我眼,同埋費事比佢教到我個仔好似佢地屋企人咁,咁鬼自大,我幫個仔改個謙字都係唔想佢繼成佢地家族的自大性格 ...


其實我覺得..如果係媽咪自己湊..咁遲d入托兒所都ok..因為媽咪自己湊..第時同小朋友關係好d之嘛
但係如果比家人或工人湊...就早d比佢入托兒所..識多d朋友..早d學群體生活好過


大宅

積分: 1209


40#
發表於 07-11-10 10:51 |只看該作者
原文章由 月希 於 07-11-10 10:19 發表


其實返托兒所唔慘架..到佢識爬識搵人玩時..成個room都係自己友..佢地會開心就真:lol

我覺得你個講法好岩,好過係屋企對住個亞嫲,你眼望我眼,同埋費事比佢教到我個仔好似佢地屋企人咁,咁鬼自大,我幫個仔改個謙字都係唔想佢繼成佢地家族的自大性格

[ 本文章最後由 Le829 於 07-11-10 10:52 編輯 ]


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


39#
發表於 07-11-10 10:19 |只看該作者
原文章由 Le829 於 07-11-10 09:42 發表

我個死佬一d都冇嬲:evil: :evil: ,佢話佢亞媽係咁講野喎,其實我都想放佢去托兒所,但個死佬又話亞B會好慘喎,其實好多人都係咁啦


其實返托兒所唔慘架..到佢識爬識搵人玩時..成個room都係自己友..佢地會開心就真:lol


大宅

積分: 1209


38#
發表於 07-11-10 09:42 |只看該作者
原文章由 littlefafa 於 07-11-10 00:18 發表
無法子...要靠佢
你老公點睇呢? 會唔會都嬲?
其實我個時都諗...請唔到好工人就3個月都入托算數, 我唔想受人氣, 返工都受夠, 返屋企唔想勞氣 :tongue:

我個死佬一d都冇嬲:evil: :evil: ,佢話佢亞媽係咁講野喎,其實我都想放佢去托兒所,但個死佬又話亞B會好慘喎,其實好多人都係咁啦


大宅

積分: 2619


37#
發表於 07-11-10 00:18 |只看該作者
無法子...要靠佢
你老公點睇呢? 會唔會都嬲?
其實我個時都諗...請唔到好工人就3個月都入托算數, 我唔想受人氣, 返工都受夠, 返屋企唔想勞氣 :tongue:


大宅

積分: 1209


36#
發表於 07-11-9 14:52 |只看該作者
原文章由 月希 於 07-11-9 12:18 發表


係丫..食得西藥多都唔好啦..下下要食藥先好..唔係發燒..我都由駿駿自己打抵d菌....

我都叫過我99唔好小小野去睇醫生,但佢唔聽,我都冇計:cry: :cry:,唯有遲d大小小同BB做多d運動,游下水,希望可以增加佢的抗抵力啦


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


35#
發表於 07-11-9 12:18 |只看該作者
原文章由 Le829 於 07-11-9 11:55 發表

我奶奶唔係架,小小鼻水就去睇醫生,小小野都睇,其實我覺得咁仲唔好,如果唔係好嚴重就唔駛睇,等bb可以自己打抵D病菌


係丫..食得西藥多都唔好啦..下下要食藥先好..唔係發燒..我都由駿駿自己打抵d菌....


大宅

積分: 1209


34#
發表於 07-11-9 11:55 |只看該作者
原文章由 月希 於 07-11-9 11:43 發表
新手媽媽係咁架啦..我都係咁... 不過我就係自己湊仔仔..自己病...都要自己湊仔仔囉....
以前都有叫公公婆婆果d黎幫手..不過佢地黎到...我個人就好炆...所以最後唔係病到死都自己搞掂...
好彩係我仔真係少病痛( ...

我奶奶唔係架,小小鼻水就去睇醫生,小小野都睇,其實我覺得咁仲唔好,如果唔係好嚴重就唔駛睇,等bb可以自己打抵D病菌


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


33#
發表於 07-11-9 11:43 |只看該作者
新手媽媽係咁架啦..我都係咁... 不過我就係自己湊仔仔..自己病...都要自己湊仔仔囉....
以前都有叫公公婆婆果d黎幫手..不過佢地黎到...我個人就好炆...所以最後唔係病到死都自己搞掂...
好彩係我仔真係少病痛(可能因為如果唔發燒我都唔理佢)


大宅

積分: 1209


32#
發表於 07-11-9 11:24 |只看該作者
原文章由 月希 於 07-11-9 11:16 發表


係丫..一早就應該啦..情願自己請假都自己湊番個b好..

其實我初初都覺得唔係佢個孫野到bb,仲諗住係天氣唔好,因為佢成日都咁講,而家試左幾次都係咁我就知係傳染左啦,其實我都幾傻,唔識得保護BB,都係怪我呢個亞媽太笨


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


31#
發表於 07-11-9 11:16 |只看該作者
原文章由 Le829 於 07-11-9 11:13 發表
佢咁講完之後,我咪有d唔開心咁,下,係呀,咁叫表姐唔好咁近BB,跟住佢就話小朋友多係咁架啦,冇咩野啦,我覺得佢仲要怪返我地轉頭,而家同老公商量左,佢個孫女一病左,就車佢返屋企,費事又事交叉感染啦 ...


係丫..一早就應該啦..情願自己請假都自己湊番個b好..


大宅

積分: 1209


30#
發表於 07-11-9 11:13 |只看該作者
佢咁講完之後,我咪有d唔開心咁,下,係呀,咁叫表姐唔好咁近BB,跟住佢就話小朋友多係咁架啦,冇咩野啦,我覺得佢仲要怪返我地轉頭,而家同老公商量左,佢個孫女一病左,就車佢返屋企,費事又事交叉感染啦


大宅

積分: 1209


29#
發表於 07-11-9 11:02 |只看該作者
原文章由 月希 於 07-11-9 10:57 發表


你99話交叉感染..都唔係話佢孫女傳d病比你個仔..係佢個孫女病得勁左..係你個仔害既
如果你99已經係痴得咁緊要就唔好理佢咁多啦..一講野就行開,同bb玩..當佢唱歌囉...聽得佢講野多..咪盞自己唔開心 ...

咁佢又冇直接話我個野返比佢個孫,但佢話禽日個孫女好返d,今日返黎又西利左,可能交叉感染,以我的理解就係話我個仔野返比佢囉,而家我會學下點樣撞聾架啦,費事搞到自己有精神病

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo