,次次都係佢個外孫女傳染比BB,佢孫女病先,過兩三日我BB就病啦,禽日我BB又病,我咪話可能係表姐野佢囉,佢聽到就話邊有呀,表姐都冇同佢玩,但我日日都見到佢外孫流住鼻涕咁錫我BB,佢可能覺得我話佢孫女,又係到係咁講BB你真係冇鬼用,自己病,我聽左真係好嬲,好唔開心,好想好想媽佢,直頭想爆粗鬧佢
,個死佬又唔話佢亞媽,講真呀,我都未話佢湊得唔好,仲成日係到咁講,而家BB咁細個就食咁多藥,我真係好担心佢個身體會差晒,我而家想請工人湊BB,唔想再比佢湊,但咁做實會反面,都唔知點好,禽晚嬲到我成晚都訓唔著,有冇d好的藉口等我攞返亞B???