嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2414


1#
發表於 07-11-9 12:49 |只看該作者
謝謝回答!


男爵府

積分: 5061


10#
發表於 07-12-1 13:03 |只看該作者
SAME AS ME

原文章由 Mandy.Q媽 於 07-11-10 10:13 發表
我除咗唔俾bb喺二歲前食調味,其餘嘜都俾佢試少少,如果佢食過無敏感,咪可以繼續俾佢食。


男爵府

積分: 6351


9#
發表於 07-11-24 11:54 |只看該作者
我囡囡沒夠1歲就已經食蝦,蟹....其實我係大肚果陣都無戒口,生冷不忌.....我通常去JUSCO買D 蝦肉碎比囡囡食,咁對BB易食D...
親子王國以外之連結已被刪除


大宅

積分: 3145

環保接龍勳章


8#
發表於 07-11-23 20:16 |只看該作者
原文章由 tungtung131 於 07-11-9 12:49 發表
謝謝回答!


我個仔16個月大, 佢昨晚先食完蝦, 冇事喎~~~


大宅

積分: 2807

睛靈勳章 畀面勳章


7#
發表於 07-11-23 18:34 |只看該作者
My BB tried shrimp after 1 year old. She likes it very much. Better not give honey to BB until 3 years old.


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 07-11-10 10:23 |只看該作者
我伙呀仔一歲開始除燕窩同蜜糖之外我咩都比呀仔試.
我仔係有食物敏感,就係唔知係咩都要比佢試,toughwood到而家4歲幾,連蜜糖呀,燕窩呢d都無敏感


男爵府

積分: 6005


5#
發表於 07-11-10 10:13 |只看該作者
我除咗唔俾bb喺二歲前食調味,其餘嘜都俾佢試少少,如果佢食過無敏感,咪可以繼續俾佢食。


禁止訪問

積分: 3951


4#
發表於 07-11-10 04:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2414


3#
發表於 07-11-9 16:07 |只看該作者
Thank you for your reply. 因為身邊有許多"好煩"的同事話小朋友三歲前唔可以食蝦, 蟹, Honey, Orange, 燕窩.....如果唔係將來患敏感症的機會好大喎!!

原文章由 Ching_Mammy 於 07-11-9 13:45 發表


Of course okay lah. But you can try 1 pc first.

My son starts to have shrimp at 15 months.


大宅

積分: 2479


2#
發表於 07-11-9 13:45 |只看該作者
原文章由 tungtung131 於 07-11-9 12:49 發表
謝謝回答!


Of course okay lah. But you can try 1 pc first.

My son starts to have shrimp at 15 months.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo