跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7563

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 07-11-9 18:07 |只看該作者
我想問下9個月大BB食得aubergine未呀? courgette又得唔得?

駛唔駛去籽呀?
THE CORDS ARE NEVER REALLY CUT.


大宅

積分: 4978


5#
發表於 07-11-12 12:48 |只看該作者
aubergine所含致敏原較高,最好唔好太早比bb食,亦都要睇番bb本身有冇敏感底。

butternut squash好正,我女至愛,配搭brussels sprout營養同葉酸成份都對bb好。


男爵府

積分: 9656


4#
發表於 07-11-11 06:47 |只看該作者
唔駛客氣!!!


男爵府

積分: 7563

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 07-11-11 03:28 |只看該作者
Thanks!!!:loveliness:
原文章由 littlepaco 於 07-11-10 04:32 發表
courgette冇問題呀...煲粥仔仲好清甜呀!!!

aubergine就唔sure, 因為我都未試過阿仔咁細時俾佢地食....

仲有呀...你可以試吓青瓜, 合掌瓜, butternut squash...都好適合BB食既!!!

其實9個月大BB已經可以試唔同種類 ...

THE CORDS ARE NEVER REALLY CUT.


男爵府

積分: 9656


2#
發表於 07-11-10 04:32 |只看該作者
courgette冇問題呀...煲粥仔仲好清甜呀!!!

aubergine就唔sure, 因為我都未試過阿仔咁細時俾佢地食....

仲有呀...你可以試吓青瓜, 合掌瓜, butternut squash...都好適合BB食既!!!

其實9個月大BB已經可以試唔同種類瓜菜, 當然就去皮去籽穩陣D, 同埋要煲到好淋囉....希望可以幫到你la.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo