自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   18


珍珠宮

積分: 45484

2024年龍年勳章


1#
發表於 14-6-17 11:29 |只看該作者

點評

bing-jing  TSA = Totally Stupid Assessment  發表於 14-6-18 09:34


大宅

積分: 2029


116#
發表於 14-6-19 00:50 |只看該作者

引用:TSA係用係教考學校,每三年睇下同一班小朋

原帖由 cherrieleung722 於 14-06-17 發表
TSA係用係教考學校,每三年睇下同一班小朋友的程度去到邊。所以家長學生唔使緊張,識幾多做幾,緊張的是老 ...
啲老師亂嗡啦


公爵府

積分: 29293


115#
發表於 14-6-18 23:39 |只看該作者

回覆:邊個發明TSA?好白痴。。

個分係益下年。 吾駛出力


公爵府

積分: 29293


114#
發表於 14-6-18 23:39 |只看該作者

回覆:邊個發明TSA?好白痴。。

個分係益下年。 吾駛出力



男爵府

積分: 5303


113#
發表於 14-6-18 23:33 |只看該作者

回覆:邊個發明TSA?好白痴。。

TSA 咁洗幫佢卦,唔計自己成績,幫學校攞分唔洗咁緊張啦


大宅

積分: 4226


112#
發表於 14-6-18 23:02 |只看該作者

回覆:邊個發明TSA?好白痴。。

究竟會吾會知佢地考左咩 成績係點, 雖然學校都冇强迫小朋友操, 但都想睇卷睇下全港性既tsa卷比平時學校淺或深, 小朋友有幾多識有幾多吾識


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


111#
發表於 14-6-18 22:53 |只看該作者

引用:回覆+亞貴+的帖子兩個唔同學校的校內成績都

原帖由 Hoba 於 14-06-17 發表
回覆 亞貴 的帖子

兩個唔同學校的校內成績都係9O分甘點分邊個band1,band2,有冇關?小學幾個 tsa 的功能就 ...





男爵府

積分: 5849


110#
發表於 14-6-18 22:12 |只看該作者

引用:我細女小3,今明兩日都TSA,上星期先學校FINA

原帖由 JoeyJoey 於 14-06-17 發表
我細女小3,今明兩日都TSA,上星期先學校FINAL EXAM...所以TSA 我冇同佢溫...
我都冇同我女温書!


翡翠宮

積分: 78964


109#
發表於 14-6-18 22:07 |只看該作者

回覆:邊個發明TSA?好白痴。。

jannlly 以前學能測驗又唔係要死操 發表於 2014-06-18 21:52:49

學能測驗直接影響自己派中學,tsa只不過幫學校攞威



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


男爵府

積分: 8964


108#
發表於 14-6-18 21:56 |只看該作者
唔係特別難,小學一年級英文都有TSA做,嚟緊小二就數學都有


男爵府

積分: 5926


107#
發表於 14-6-18 21:49 |只看該作者

回覆:邊個發明TSA?好白痴。。

為了這個試,多了很好TSA習作做




男爵府

積分: 6099


106#
發表於 14-6-18 21:38 |只看該作者

引用:乜好難架咩

原帖由 446948 於 14-06-17 發表
乜好難架咩? 我出年就要面對啦喎! 我有啲怕怕添...........
學能測驗為了考中學,T S A係唔關個學生事 ,為了分學校的級數,因為咁而考多三個試。


版主

積分: 16399

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章


105#
發表於 14-6-18 20:26 |只看該作者
本帖最後由 Glad 於 14-6-18 20:26 編輯
ozoz 發表於 14-6-18 19:47
好似係pre s1個試得出。學生去中學分班試個成績。

你這樣一提, 我就醒起了. 派位的基數該是如此得來的, 用來調整不同水平小學的呈分試.
正正就是這篇專欄 誰明老師心:簡論香港教育生態升中派位遊戲(一) 中所提及的:

以2013年升中學童為例,他們的呈分試成績將按所屬小學在2010年及2012年的入學前測驗抽樣成績調整。換言之,入學前測驗不會影響該學生的Banding,但卻影響師弟妹的Banding;而學童是按Banding先後順序派位,一旦某小學的學生在入學前測驗的表現失準,可能令師弟妹降Banding,從而影響派位結果。故此,為了提高學生派到高Banding學校的機率,部分小學仍會對學生進行操練。



【母乳餵哺資料庫】 保 守 著 大 家 的 母 乳 路 ! 無 論 順 逆 , 願 大 家 都 以 喜 樂 和 盼 望 的 心 迎 接 喜 與 憂 ! 加 油 啊 ! 因 為 我 們 在 這 裡 耕 耘 的 路 上 , 有 的 是 扶 持 和 關 顧 啊 ! 願 【母乳餵哺區】 是 母 乳 家 庭 的 加 油 站 !


珊瑚宮

積分: 100509

2024年龍年勳章 牛年勳章


104#
發表於 14-6-18 19:51 |只看該作者

回覆:邊個發明TSA?好白痴。。

我無咩意見,學校有操,當係其中一樣功課囉




伯爵府

積分: 17794


103#
發表於 14-6-18 19:47 |只看該作者

引用:Quote:ozoz+發表於+14-6-18+10:30+請問下,

原帖由 Glad 於 14-06-18 發表
學校都有說過此基數, 我忘了是什麼, 不清楚. 抱歉!
好似係pre s1個試得出。學生去中學分班試個成績。




版主

積分: 16399

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章


102#
發表於 14-6-18 17:44 |只看該作者
ozoz 發表於 14-6-18 10:30
請問下,我之前見升中抽獎個簡介有講過下,呈分之後,教局會將每間學校每個學生分數乘個基數,每間學校不同 ...
學校都有說過此基數, 我忘了是什麼, 不清楚. 抱歉!
【母乳餵哺資料庫】 保 守 著 大 家 的 母 乳 路 ! 無 論 順 逆 , 願 大 家 都 以 喜 樂 和 盼 望 的 心 迎 接 喜 與 憂 ! 加 油 啊 ! 因 為 我 們 在 這 裡 耕 耘 的 路 上 , 有 的 是 扶 持 和 關 顧 啊 ! 願 【母乳餵哺區】 是 母 乳 家 庭 的 加 油 站 !


大宅

積分: 3314


101#
發表於 14-6-18 12:58 |只看該作者

回覆:ozoz 的帖子

係喎🙈
我係啱啱冇左學能測驗果幾屆,記得考tsa 老師冇操我地,但叫我地唔好hea 考,話會累左下一屆。可能我記錯。😂😂




別墅

積分: 786


100#
發表於 14-6-18 12:57 |只看該作者

回覆:邊個發明TSA?好白痴。。






大宅

積分: 4334


99#
發表於 14-6-18 12:44 |只看該作者
根本成個教育制度都有好大問題, 何止TSA


伯爵府

積分: 17794


98#
發表於 14-6-18 12:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ozoz+於+14-06-18+發表請問下

原帖由 hingguu 於 14-06-18 發表
係。
最簡單講,假如TSA,a校有50人考80分以上。b校有20人考80分以上。
假如果區得ab兩間學校,band 1分別 ...
頭先jm提我睇返之前回應,似乎係pre S1 個試先係真正影響師弟妹banding 呢。




首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo