自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   3


大宅

積分: 2557


1#
發表於 14-6-18 09:11 |只看該作者
本帖最後由 laughoutloud 於 14-6-18 10:45 編輯

想問問各位係咪無得渣車入長州?只可以泊係中環碼頭然後搭船過去啊?唔好意思因為未入過長州所以真係唔係好清楚



(希望各位唔好介意 我係美國返黎 由中學開始係個邊讀書 得xmas同暑假先會返hk 所以唔多唔少對香港印象都模糊左 我自己都覺得應該自我檢討下 因為身為香港人 呢d野係要知道 最後 如果我呢個問題令你地覺得無奈/咋舌 希望多多包涵啦

點評

Jessiest  樓主你一開始講明自己背景,就唔會有咁多回覆了,世態炎涼  發表於 14-6-18 18:01
Deerpig  想唔笑你都唔得  發表於 14-6-18 12:58
bplus  你唔好介意而加香港人變得咁敏感就真, enjoy your trip !  發表於 14-6-18 11:35
fungwongphie  香港人來? 小學已經有教嘩⋯⋯長洲係個離島來⋯⋯  發表於 14-6-18 10:26
vickyki  你揸個架梗係單車啦??單車咪可揸長洲  發表於 14-6-18 10:21
pat7889  長洲除左緊急服務嘅車之外 ……只得單車,同埋村民嘅運貨三輪車(有錯請更正)  發表於 14-6-18 09:32


大宅

積分: 2557


182#
發表於 14-6-19 11:52 |只看該作者

引用:我今日都會同男友入長洲三日兩夜渡下假其實

原帖由 m8mber 於 14-06-19 發表
我今日都會同男友入長洲三日兩夜渡下假其實長洲唔係好大,可以好快行哂,所以其實我入去既目的都係 ...
多謝你啊~你都玩得開心d啊 下次去我都打算book度假屋過夜 咁就可以慢慢玩慢慢食




大宅

積分: 1796


181#
發表於 14-6-19 11:46 |只看該作者

回覆:渣車去長州

我今日都會同男友入長洲三日兩夜渡下假其實長洲唔係好大,可以好快行哂,所以其實我入去既目的都係食野允 x 既芒果糯米遲,甘 x 泰既魚旦,豆卜,仲有間師 mui 甜品都好出名,你可以去試下!當然大魚旦不試不可,不過個到周街都有得買,而且質數都差唔多。
如果你會過夜,碼頭個邊有夜市,好似11點到就開,都好多野食
hope u can enjoy ur trip


大宅

積分: 2557


180#
發表於 14-6-19 07:19 |只看該作者

引用:樓主有無在HK渣車?++因左右軚唔同,+而HK路

原帖由 lily-of-valley 於 14-06-19 發表
樓主有無在HK渣車? 因左右軚唔同, 而HK路車多又窄, 車位細, 好難泊. 你覺得HK渣車難唔難? ...
我自己都好驚 所以係香港渣車呢樣野我交比bf 因為佢渣慣車同適應能都幾好 返到黎渣左一陣就開始上手 我自己就費事啦





珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


179#
發表於 14-6-19 00:43 |只看該作者

回覆:渣車去長州

樓主堅好脾氣 好教養 長洲同大澳都好好玩 enjoy

點評

laughoutloud  多謝你啊^^  發表於 14-6-19 07:19


寶石宮

積分: 262473

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2021可愛聖誕B勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 畀面勳章 最關心BB問題熱投勳章 Poo得好勳章


178#
發表於 14-6-19 00:33 |只看該作者
樓主有無在HK渣車? 因左右軚唔同, 而HK路車多又窄, 車位細, 好難泊. 你覺得HK渣車難唔難?


珍珠宮

積分: 31655


177#
發表於 14-6-19 00:14 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Yubi.T+於+14-6-18+10:07+編輯

原帖由 Yubi.T 於 14-06-18 發表
本帖最後由 Yubi.T 於 14-6-18 10:07 編輯
自從東隧通車後,就好似冇咗汽車渡輪,但現在好似仲有汽車渡輪,往來官塘至北角,但只限運載危險品車輛。




大宅

積分: 2557


176#
發表於 14-6-19 00:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pinkychingching+於+14-06-18

原帖由 KarenC 於 14-06-19 發表
食下炭燒雞蛋仔同扇貝,仲有蝦豬餅,買蝦醬、蠔豉
一定要去大澳啊!




男爵府

積分: 6651


175#
發表於 14-6-19 00:12 |只看該作者
單車可以

點評

laughoutloud  已經有jm解答左啦~thx!^_^  發表於 14-6-19 00:12


珍珠宮

積分: 38563

環保接龍勳章


174#
發表於 14-6-19 00:11 |只看該作者

引用:多口問句,大澳有咩介紹?好想去行下,不過

原帖由 pinkychingching 於 14-06-18 發表
多口問句,大澳有咩介紹?好想去行下,不過又好怕多人
食下炭燒雞蛋仔同扇貝,仲有蝦豬餅,買蝦醬、蠔豉



點評

pinkychingching  Thank you thank you  發表於 14-6-19 01:21
人生本是苦


大宅

積分: 2557


173#
發表於 14-6-19 00:06 |只看該作者

引用:其實未入過長洲,+又點知果度唔渣得車(細到

原帖由 Sindy 於 14-06-18 發表
其實未入過長洲, 又點知果度唔渣得車(細到車都開唔到)....以前香港係有汔車渡輪, 只不過而家無之麻, 佢好ma ...
其實我認同自己條問題顯得無知 所以先會引起咁大迴響 不過今日真係學到好多野 未嘗唔係一件好事




珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


172#
發表於 14-6-18 23:29 |只看該作者
其實未入過長洲, 又點知果度唔渣得車(細到車都開唔到)....以前香港係有汔車渡輪, 只不過而家無之麻, 佢好make sense喎...都唔知有乜好玩, 玩成日


大宅

積分: 1704


171#
發表於 14-6-18 23:11 |只看該作者

回覆:millennia 的帖子

多口問句,大澳有咩介紹?好想去行下,不過又好怕多人


大宅

積分: 2557


170#
發表於 14-6-18 21:31 |只看該作者

引用:Hello+hello!+之前一路都在潮版見到你。原

原帖由 millennia 於 14-06-18 發表
Hello hello! 之前一路都在潮版見到你。原來你返左香港。長洲好玩嗎?我自己比較鍾意大澳,你有去過嗎?如 ...
hello你好啊 係啊岩岩翻黎無耐 長洲真係好多野食 好想臨翻美國前去多次!多謝你既suggestion啊 等我同bf計劃下去大澳先




公爵府

積分: 25719


169#
發表於 14-6-18 21:02 |只看該作者

回覆:渣車去長州

Hello hello! 之前一路都在潮版見到你。原來你返左香港。長洲好玩嗎?我自己比較鍾意大澳,你有去過嗎?如果無的話可以考慮去吓,好舒服ga!




珍珠宮

積分: 32220


168#
發表於 14-6-18 20:51 |只看該作者

回覆:渣車去長州

長洲唔算大, 搭船入去周圍行下食下野好正架, 唔使揸車, enjoy!!

點評

laughoutloud  多謝你啊!長洲真係一個好地方!:)  發表於 14-6-18 21:32


子爵府

積分: 12440


167#
發表於 14-6-18 20:47 |只看該作者

回覆:渣車去長州

死,搵晤到笑點




大宅

積分: 1534


166#
發表於 14-6-18 20:40 |只看該作者

回覆:渣車去長州

反而我覺得香港人其實好井底之蛙
At least我初初去英國時 我朋友話搭coach去荷蘭,我仲話乜英國唔係一個島咩




別墅

積分: 641


165#
發表於 14-6-18 20:36 |只看該作者


大宅

積分: 1534


164#
發表於 14-6-18 20:34 |只看該作者

回覆:渣車去長州

一直係外國又難怪樓主會問既
英國一個島都有coach搭去歐洲




首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo