在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21965


1#
發表於 07-11-21 13:35 |只看該作者
我想搵一個可靠嘅鐘點,沙田區,一個星期兩次,每次2-3個鐘,有無好介紹呢?


大宅

積分: 1106


3#
發表於 07-12-14 13:31 |只看該作者
幫開我嗰個住TW, 沙田佢應該ok!!
有興趣pm我!!




大宅

積分: 3663


2#
發表於 07-12-12 15:36 |只看該作者
原文章由 natnat_tsang 於 07-11-21 13:35 發表
我想搵一個可靠嘅鐘點,沙田區,一個星期兩次,每次2-3個鐘,有無好介紹呢?


你住沙田邊度,我以前用開既好好,做左4年,但我bb剛出世,要請賓賓,諗住如果賓賓唔掂就再請番個鐘點番黎,唯有重皮點,等佢睇住個賓賓做野!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo