親子旅遊

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 6595


1#
發表於 14-6-30 16:23 |只看該作者
見冇咩jm講呢間酒店,現正身處酒店入面,之前book$15xx淨房,原本book係豪華客房,但check in時比左標準套房我(標準套房大過豪華客房)

酒店大堂
1404116534358.jpg


男爵府

積分: 6595


36#
發表於 14-7-12 22:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 前世今生 於 14-07-11 發表係

原帖由 babyislove 於 14-07-12 發表
去一D主要景點,e.g. 大三巴
方便,行過去就到,都係10幾分鐘到


版主

積分: 53188

大廚勳章 玩具勳章 趣教勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


35#
發表於 14-7-12 20:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babyislove 於 14-07-11 發表

原帖由 前世今生 於 14-07-11 發表
係指邊到?
去一D主要景點,e.g. 大三巴

回家,並不只因為能遮風避雨、吃飽喝暖;
回家,是因為那裡有


「喜樂」「感恩」開始


男爵府

積分: 9863


34#
發表於 14-7-12 06:02 |只看該作者

回覆:前世今生 的帖子

已pm





瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


33#
發表於 14-7-12 04:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+旻昊bb+於+14-07-01+發表你呢

原帖由 前世今生 於 14-07-02 發表
係,15xx住到咁大間房,又咁好服務既酒店,真係好低,好正





男爵府

積分: 6595


32#
發表於 14-7-11 20:45 |只看該作者

引用:Quote:前世今生 發表於 14-7-2 01:06 係信

原帖由 babyislove 於 14-07-11 發表
地點方便嗎?
thanks!
係指邊到?


翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 14-7-11 13:14 |只看該作者
I 大蚊豬   


版主

積分: 53188

大廚勳章 玩具勳章 趣教勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


30#
發表於 14-7-11 12:47 |只看該作者
前世今生 發表於 14-7-2 01:06
係信和1樓啲旅行社,不過係咁岩有做緊優惠先咁平,個優惠唔知做到幾時呢
不過呢啲旅行社間中都會有做其他酒 ...
地點方便嗎?
thanks!
回家,並不只因為能遮風避雨、吃飽喝暖;
回家,是因為那裡有


「喜樂」「感恩」開始


男爵府

積分: 6595


29#
發表於 14-7-2 01:06 |只看該作者

引用:係邊度訂房?好抵……

原帖由 prupru 於 14-07-02 發表
係邊度訂房?好抵……
係信和1樓啲旅行社,不過係咁岩有做緊優惠先咁平,個優惠唔知做到幾時呢
不過呢啲旅行社間中都會有做其他酒店優惠架,之前我都試過星期六14xx價錢住16浦


大宅

積分: 1388


28#
發表於 14-7-2 00:28 |只看該作者

回覆:前世今生 的帖子

係邊度訂房?好抵……


男爵府

積分: 6595


27#
發表於 14-7-2 00:13 |只看該作者

引用:你呢個價錢好抵~!香港碼頭最平都要2000一晚

原帖由 旻昊bb 於 14-07-01 發表
你呢個價錢好抵~!
香港碼頭最平都要2000一晚。
呢個價錢,好多其他選擇,所以好少人會住。 ...
係,15xx住到咁大間房,又咁好服務既酒店,真係好低,好正


大宅

積分: 2720


26#
發表於 14-7-1 23:57 |只看該作者
你呢個價錢好抵~!
香港碼頭最平都要2000一晚。
呢個價錢,好多其他選擇,所以好少人會住。


大宅

積分: 2013


25#
發表於 14-6-30 23:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Mrs.Tang 於 14-06-30 發表我

原帖由 前世今生 於 14-06-30 發表
2張床可唔可以拍埋一齊?
我冇拍呀,2個人瞓一張都好夠瞓


男爵府

積分: 6595


24#
發表於 14-6-30 22:19 |只看該作者

引用:我係雙床房

原帖由 Mrs.Tang 於 14-06-30 發表
我係雙床房
2張床可唔可以拍埋一齊?


大宅

積分: 2013


23#
發表於 14-6-30 21:49 |只看該作者

回覆:分享四季酒店

我係雙床房
1404136141673.jpg


大宅

積分: 2013


22#
發表於 14-6-30 21:47 |只看該作者

回覆:分享四季酒店

我上年去都同你一樣upgrade咗套房俾我,我又係帶2個小朋友,唔知係咪因為我哋有小朋友所以俾間大房我哋呢?
1404136064133.jpg

點評

前世今生  可能見有2個小朋友先up掛  發表於 14-6-30 22:18


子爵府

積分: 13785

2024年龍年勳章 熱血勳章 畀面勳章


21#
發表於 14-6-30 20:36 |只看該作者
請問在那裡book 咁平 ?

點評

前世今生  咁岩有優惠先咁平,我係信和一樓旅行社到買,佢地間中會做唔同酒店既優惠  發表於 14-6-30 22:15


子爵府

積分: 12844


20#
發表於 14-6-30 19:53 |只看該作者

回覆:分享四季酒店

房好大



點評

前世今生  係,仲大過自己屋企  發表於 14-6-30 20:39


別墅

積分: 908


19#
發表於 14-6-30 19:45 |只看該作者

回覆:分享四季酒店

有冇去泳池?適合小朋友嗎?

點評

前世今生  冇去泳池呀,不過上網睇相都應該ok既  發表於 14-6-30 20:39


複式洋房

積分: 464


18#
發表於 14-6-30 18:49 |只看該作者

回覆:分享四季酒店

請問係曼谷嗎?



點評

前世今生  澳門  發表於 14-6-30 18:59

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo