家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 2042


1#
發表於 14-6-30 17:10 |只看該作者
本帖最後由 mytiger 於 14-7-2 11:09 編輯

首先,我不是賣基金的。出呢個帖,主要因為見到好多人,除了月供股票之外,都買了各式各樣的保險或者銀行做月供基金計劃,保險公司用101手法包裝成保險產品,內裡收了昂貴手績費,背後其實都是買市面上的基金。銀行除了間中有優惠,一般月供基金都收足你 5 - 5.5% 認購費。

其實,月供基金不一定在銀行,更加不要在保險公司,因為手績費/行政費相當貴。要是大家想月供基金,自己看看一基金公司的網站,它們亦有提供月供基金計劃。有些基金公司, 你供的金額多,認購費會很便宜,甚至零。有些供款越久,認購費亦會減,銀行是不會有的。每隻基金當然會有管理費1% - 1.5% 不等,無月供股票一次過乾手淨腳,所以自己要看清楚收費。



https://www.fidelity.com.hk/investor/zh/learn-about-investing/setting-up-monthly-savings-plan.page?

http://www.fundsupermart.com.hk/hk/main/research/viewContent.tpl?lang=ch&articleNo=3896

http://www.jpmorganam.com.hk/jpm/am/zh/financial-planning/dollar-cost-averaging


不要發私人訊息給我sell保險或其他理財產品。


子爵府

積分: 10329


29#
發表於 14-7-20 00:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 大力大力 於 14-07-01 發表那

原帖由 bb2 於 14-07-01 發表
我都試過月供基金幾年,不過後來做左ftm就停左,最近先攞番D$出黎,賺左3x%

...
好叻,我扣了手續費都只是得1x
%,停了。但最近心思思想做返,因不知搞,D錢放bank都無乜息。


大宅

積分: 1362


28#
發表於 14-7-19 23:10 |只看該作者
早兩日拿番D錢,最後get back ~96430!


大宅

積分: 1362


27#
發表於 14-7-8 14:39 |只看該作者
回覆 caring_child 的帖子

一年好似最多四次,otherwise要俾手續費


大宅

積分: 2645


26#
發表於 14-7-8 00:02 |只看該作者

回覆:月供基金 (直接幫襯基金公司)

Top up mpf vc 係隨時有得拎?一年拎幾次都可以?


大宅

積分: 2042


25#
發表於 14-7-2 11:19 |只看該作者
回覆 fanfanbb 的帖子

月供股票只係一個買賣形式,最終回報好不好都是你所揀的股票質數如何。Buy and hold系一般散戶既方式,買股收息,長遠等升值。 你自己投資方式可能最合你自己,因為你長期留意一少部份股票,價格升跌你大概都掌握,正如買棵菜,買個橙,幾錢叫做平,幾錢叫做貴,家庭主煮一睇就知。股票都是一樣,你長期留意佢,佢幾時係貴,幾時係平,你大概心中有個數字。


不要發私人訊息給我sell保險或其他理財產品。


男爵府

積分: 9007


24#
發表於 14-7-2 11:09 |只看該作者

回覆:mytiger 的帖子

我唔太識股票,以前都有多餘錢會buy and hold 但停左好多年。所以睇完你的分析都麻麻地明。

但多謝你既分享




大宅

積分: 2042


23#
發表於 14-7-2 10:54 |只看該作者
本帖最後由 mytiger 於 14-7-2 10:57 編輯

回覆 fanfanbb 的帖子

月供股票,我以前寫過,主力推介用中銀做月供,因為0.25% (最少50元手續費) 全包宴。包存倉, 收息等。不過現在我己經不再用中銀,因為我轉用了一通,一通每個月只要5元,手續費更便宜。


1. 點解要做月供?

a. 強迫自己有紀律性儲蓄
b. 沒有足夠金錢買入一手優質藍籌,月供可以做到
c. 月供是長線投資,會改變了你對跌市的看法

2. 有碎股好煩?


股票其實是以每股作單位,只是買賣才用一手。所有權益其實一樣,加上個別銀行沽出碎股可以用正價,有甚麼煩惱?

3. 供甚麼股票好?

供甚麼股票要視乎個人經濟背景,年齡、工作收入、家庭、目標等,所以不能一概而論。但月供是利用成本平均法,最有效運用就是波幅大而長線上升之股票。但是,最極端的例子,股票長期都是跌.. 即每次同一銀碼可以買到更多,直到你退休/賣出一刻,隻股票創出歷史新高,甘你所有單位都是賺錢。但是,這種股票你會供嗎?

4. 牛市中股價越來越高,是不是應該停供?

沒有一定的答案,總括來講可以

a. 組合選超過一隻股票,例如月供3,000元選3隻股票A, B 同C。這三隻股票可以是不同行業或地區,各供1,000元。當股市有波動,這3隻股票應該不會有同樣升幅或跌幅,甚至相反走勢,到時你可以調節供款,例如 500元A, 1500元B, 1000元C, 甚至今個月吾供A, 1500元B和1500元C. 大前提是每月都有供款。

b. 或者利用a 和 b 一起。

5. 自己買一手 Vs 定額月供 有何分別?

以中移動為例,如果一手股數吾變,維持響 500 股一手.

10蚊一股 要5,000
20蚊一股 要10,000
30蚊一股 要15,000
40蚊一股 要20,000
50蚊一股 要25,000
60蚊一股 要30,000
70蚊一股 要35,000
80蚊一股 要40,000

如果牛市既話, 付出既錢會越來越多, 如果當上面係八個月, 即用左180,000. 買入了 4,000股. 平均一股要 45蚊.

如果當用定額, 180,000分八個月平均每個月供22,500.

10蚊一股 有2250股
20蚊一股 有1125股
30蚊一股 要750股
40蚊一股 要562股
50蚊一股 要450股
60蚊一股 要375股
70蚊一股 要321股
80蚊一股 要281股

共有 6114股 .... 180,000 除以 6114 股 , 大概每股係29.44

**以上只是用最簡單方法計算... 當然有好多可能性

6. 我們試試分析一下#945和#386的月供表現.

年期: 2005年1月至2007年6月
本金: 1500元, 收費 50元, 入貨價以當月最高價為指標.
最新收市價為 2007年7月6日價格


#945









































#386




不要發私人訊息給我sell保險或其他理財產品。


大宅

積分: 1362


22#
發表於 14-7-1 23:18 |只看該作者
我供左兩年倒,起初第一年供二千,之後第二年供四千,total供左84000,之後第三年無再供,由佢滾,上網check依家有11700賺,我問左invesco如果我依家cut係咪可以get back 95700,佢話cut要2個working day,可能有D出入,但佢地上網show 個數已經扣左手續費,我覺得acceptable,佢仲話如果我驚波動大,可以襯現在市好,轉做保本,唔使另收手續費,保管費亦相對低


男爵府

積分: 8044


21#
發表於 14-7-1 22:07 |只看該作者

回覆:fanfanbb 的帖子

你公司真係好,供咁多mpf,好過好多月供基金




子爵府

積分: 14830


20#
發表於 14-7-1 17:59 |只看該作者
welristra 發表於 14-7-1 01:22
我的月供基金三年都有15%增長,我覺得ok(我係响MPF on top再供多4000蚊,可以好flexible,隨時withdraw) ...
點買到


翡翠宮

積分: 91056

2025勳章蛇年勳章


19#
發表於 14-7-1 17:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wellristra 於 14-07-01 發表

原帖由 大力大力 於 14-07-01 發表
那個是假數,你試一下打去CS 話cut 單,包你蝕死~
我都試過月供基金幾年,不過後來做左ftm就停左,最近先攞番D$出黎,賺左3x%


男爵府

積分: 9007


18#
發表於 14-7-1 16:07 |只看該作者

引用:+本帖最後由+mytiger+於+14-6-30+20:33+編

原帖由 mytiger 於 14-06-30 發表
本帖最後由 mytiger 於 14-6-30 20:33 編輯

回覆 大力大力 的帖子
月供基金我無興趣,MPF十幾年先賺到7萬(現balance 88萬),完全唔知自己買左D乜。

可以分享多D月供股票嗎?




男爵府

積分: 8044


17#
發表於 14-7-1 10:24 |只看該作者

引用:我的月供基金三年都有15%增長,我覺得ok(我

原帖由 wellristra 於 14-07-01 發表
我的月供基金三年都有15%增長,我覺得ok(我係响MPF on top再供多4000蚊,可以好flexible,隨時withdraw) ...
厲害,咁即係三年供15萬,自願供款部分帳面有17萬五千?


珍珠宮

積分: 30976


16#
發表於 14-7-1 02:22 |只看該作者

回覆:月供基金 (直接幫襯基金公司)

我自己無供
但有朋友直接同基金公司買
總之唔係link落保險會好d


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


15#
發表於 14-7-1 01:58 |只看該作者

引用:我的月供基金三年都有15�,我覺得ok(我

原帖由 wellristra 於 14-07-01 發表
我的月供基金三年都有15%增長,我覺得ok(我係响MPF on top再供多4000蚊,可以好flexible,隨時withdraw) ...
那個是假數,你試一下打去CS 話cut 單,包你蝕死~

點評

aliensss2008  點解?買賣差價?  發表於 14-7-1 02:23
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 1362


14#
發表於 14-7-1 01:22 |只看該作者
我的月供基金三年都有15%增長,我覺得ok(我係响MPF on top再供多4000蚊,可以好flexible,隨時withdraw)


大宅

積分: 2042


13#
發表於 14-6-30 22:11 |只看該作者
本帖最後由 mytiger 於 14-6-30 22:47 編輯

回覆 bbshop_bb 的帖子

yes,呢度我遲登記,用吾返個名。
不要發私人訊息給我sell保險或其他理財產品。


男爵府

積分: 8044


12#
發表於 14-6-30 21:23 |只看該作者

引用:回覆 ismandy 的帖子orso 系mpf未有之前既

原帖由 mytiger 於 14-06-30 發表
回覆 ismandy 的帖子

orso 系mpf未有之前既退休保障,你google search下就知。mpf 實施之後,新加入公司同 ...
明白,唔該曬


子爵府

積分: 12892


11#
發表於 14-6-30 21:14 |只看該作者
mytiger 發表於 14-6-30 20:29
回覆 大力大力 的帖子

你睇楚我寫咩先出post,當年我响discuss寫月供股票,你開始都系甘寫,最後你用左我 ...
你係BIG TIGER?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo