自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   12


男爵府

積分: 8485


1#
發表於 14-7-3 08:38 |只看該作者
撰文:羅乃萱 
欄名:甜酸人生

  接二連三去了幾個幼稚園及小學的畢業典禮,觀察到的一個愈趨嚴重的現象,實在不吐不快。

  那就是,能夠站在頒獎台前領獎的傑出學生,十居其九都是女生。換句話說,男生在成績上名列前茅的,為數實在不多,通常五根指頭數晒。

  那怎麼辦?特別是那些「有仔的阿媽」,就更加擔心。

  像友人就是,擔心兩個兒子考不上名校,就算考上了,又怕成績落後,成績落後了,將來便考不上名牌大學 …… 如何是好?

  坦白說,我也沒有答案。

  明白為了實踐男女平等,兩性合流的學位分配制度推行已久。只是男性多是大器晚成,遲遲才懂得開竅發憤讀書,而另一方面,考試的制度安排,如中英或通識等科目,都是擅長語文與表達的女孩子優勢較多。就以小妹當過不少徵文比賽評審的經驗來說,得獎的也是女生較多。

  更何況,今日手機及上網等遊戲肆行,友人家的兩個男孩更是無機不歡,常追問我有甚麼辦法,除了限制手機及上網外,可以激發男孩勤力讀書。

  面對此情此境與此訴求,該是時候各方反省檢討一下,否則影響深遠。小則是個大男孩的未來出路,當然也影響未來港女的結婚對象,因為「揀不落手」啊!

  然而,事到如今,唯一可以做的,是各媽媽們,多訓練兒子的表達技巧,而爸爸們則訓練兒子的勇氣與冒險精神,各師各法,挽回一下這頹勢吧!




已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


128#
發表於 14-7-4 20:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 102652


127#
發表於 14-7-4 19:18 |只看該作者

回覆:有仔既媽媽,你地點做?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 102652


126#
發表於 14-7-4 19:01 |只看該作者

引用:接受現實!+事實証明女仔喺小三前都係比男仔

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 102652


125#
發表於 14-7-4 18:44 |只看該作者

引用:點解作者去幾個幼稚園畢業禮都可以諗咁多野

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19487


124#
發表於 14-7-4 17:28 |只看該作者
CaramelLatte 發表於 14-7-4 16:22
要求低同有冇得拉高個分兩回事喎

同埋香港唔係叫美文,係叫英文,大陸同台灣先會叫美文
而家係講最低入學資格喎,拉咩高分

老人家老花,打錯字已改。


大宅

積分: 2714


123#
發表於 14-7-4 16:22 |只看該作者

引用:Quote:CaramelLatte 發表於 14-7-4 12:58

原帖由 circleda 於 14-07-04 發表
而家入大學最低資格係中美文要"3"級,數學及通識只要"2"級,明顯數學既要求已經是低於語文科。

2012年,數 ...
要求低同有冇得拉高個分兩回事喎

同埋香港唔係叫美文,係叫英文,大陸同台灣先會叫美文


大宅

積分: 2714


122#
發表於 14-7-4 16:20 |只看該作者

引用:Quote:CaramelLatte 發表於 14-7-4 12:58

原帖由 circleda 於 14-07-04 發表
另請參考下文,DSE中文絕對比以前香港高級程度會考中國語文及文化科難

資深中學中文科主任蒲葦 ...
用合格準睇冇用,根本當年ce 已經走左一大班人
仲有dse又唔係拉curve


伯爵府

積分: 19487


121#
發表於 14-7-4 16:03 |只看該作者
CaramelLatte 發表於 14-7-4 12:58
老實講我唔認同一個讀左咁多年中文,又以中文為母語既人,中文唔合格係夠資格入大學。Dse 中文已經比以前alevel 淺。咁多年黎讀書真係有花過時間係中文科上面,要合格其實係咪真係咁難? 平時有冇閱讀習慣? 我眼見唔少中文唔合格既學生都係平時連書都蹰會掂下

另請參考下文,DSE中文絕對比以前香港高級程度會考中國語文及文化科

資深中學中文科主任蒲葦引述考評局數據指,相比高考中化科94.3%的合格率,文憑試中文達3級達標水平的比率只有49%,可謂「差天共地」

文憑試中文科成升大殺手


伯爵府

積分: 19487


120#
發表於 14-7-4 15:57 |只看該作者
本帖最後由 circleda 於 14-7-4 17:24 編輯
CaramelLatte 發表於 14-7-4 12:58
老實講我唔認同一個讀左咁多年中文,又以中文為母語既人,中文唔合格係夠資格入大學。Dse 中文已經比以前alevel 淺。咁多年黎讀書真係有花過時間係中文科上面,要合格其實係咪真係咁難? 平時有冇閱讀習慣? 我眼見唔少中文唔合格既學生都係平時連書都蹰會掂下

而家入大學最低資格係中英文要"3"級,數學及通識只要"2"級,明顯數學既要求已經是低於語文科。

2012年,數學有"2"級者有79%,中文有"3"級只有49%,英文有"3"級只有49.3%,你估有幾多人因中文或英文與大學失之交臂呢?

你認為中文作為母語,無理由唔合格,抵無得入大學,無可厚非,但想指出事實上DSE係間接對女性有傾斜,生仔既大家只好自求多福。

廿幾年前我讀工程學院,最多個科都只有十分一係女生,而家最少都有三分一。

初做事時,一個IT Project有五份一女仔都多,而家竟然去到四份三係女仔。到DSE的考生出來做野,我更不敢想是怎樣。


水晶宮

積分: 72641


119#
發表於 14-7-4 14:49 |只看該作者

回覆:bb2 的帖子

可惜而家係,入唔到好小學,好難入好中學,個底差點追


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


118#
發表於 14-7-4 13:49 |只看該作者

回覆:有仔既媽媽,你地點做?

接受現實! 事實証明女仔喺小三前都係比男仔專心,思想較成熟,成績比男仔好一啲都唔出奇,所以做父母要接受自己個仔好難名列前茅,睇成績唔好睇得太重,最重要係佢個底打得穩,學校學嘅要明,明先係重點,去到高小,男仔就會明顯比女仔較優勝,尤其數理科學上,中學就更加睇到。只要父母明白,唔好過份睇重名次,加強佢地嘅學習態度,我覺得已經夠。

補:我有兩個仔。成績我都算睇得化。


大宅

積分: 2714


117#
發表於 14-7-4 12:58 |只看該作者

引用:Quote:99dogdog 發表於 14-7-3 18:48 點解

原帖由 circleda 於 14-07-03 發表
去到大學,係咪齋講正確的做人及學習態度就得呢?

你有無了解過現在的DSE呢?中文係以前既中文加中國文學 ...
你要咁計既話,以前alevel 唔洗數學科都有得讀u
但而家一定要修讀數學科,變相男仔拎高分容易過以前。

老實講我唔認同一個讀左咁多年中文,又以中文為母語既人,中文唔合格係夠資格入大學。Dse 中文已經比以前alevel 淺。咁多年黎讀書真係有花過時間係中文科上面,要合格其實係咪真係咁難? 平時有冇閱讀習慣? 我眼見唔少中文唔合格既學生都係平時連書都蹰會掂下

我覺得而家考試制度已經好公平,新dse 制度又多左school based assessment, 唔係剩係執筆寫字。我冇理由話,因為研究指出iq 最高個一批人入面男性比例大d, 所以數理科男女要分開計norm 架嘛


珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


116#
發表於 14-7-4 12:41 |只看該作者
arleung 發表於 14-7-4 12:39
你寫得咁好, 我都想評你
其實係轉貼嚟 ja
全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


珍珠宮

積分: 34649


115#
發表於 14-7-4 12:39 |只看該作者
Yubi.T 發表於 14-7-3 08:41
天將降大任於斯人也,必先剷其Facebook,封其微博,收其電腦,奪其手機,摔其 ipad,斷其 wifi,使其焦躁無 ...

你寫得咁好, 我都想評你


珍珠宮

積分: 32931


114#
發表於 14-7-4 01:07 |只看該作者
Yubi.T 發表於 14-7-3 08:41
天將降大任於斯人也,必先剷其Facebook,封其微博,收其電腦,奪其手機,摔其 ipad,斷其 wifi,使其焦躁無 ...
這是充滿愛的地方,jm 幫了我很多,給我大量鼓勵。
如果你有 BB 出世頭骨受壓致腫起, G6PD , 新生嬰兒肝炎綜合症,肝酵素高等問題,我可分享個人經驗。 :)
You are not 呀窿  祝大家身體健康


伯爵府

積分: 19487


113#
發表於 14-7-3 20:56 |只看該作者
99dogdog 發表於 14-7-3 18:48
點解有囡就印印腳?仔女都需要培養正確的做人及學習態度!香港人口女性比例較高,所以入大學比例女性多過男 ...
去到大學,係咪齋講正確的做人及學習態度就得呢?

你有無了解過現在的DSE呢?中文係以前既中文加中國文學,對一般強於表達的女仔有利;再者中文合格以往並非入大學必要條件。更有甚者,現在傳統的數理科目,如物理、化學,都要求大量的解說,計算方面減少許多,基本上是傾斜向女生了。

不過既然你一口咬定"香港人口女性比例較高,所以入大學比例女性多過男正常",我也無話可說,著數左,正常既。


禁止訪問

積分: 2266


112#
發表於 14-7-3 20:54 |只看該作者

引用:天將降大任於斯人也,必先剷其Facebook,封

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11833

大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


111#
發表於 14-7-3 20:29 |只看該作者


水晶宮

積分: 67993


110#
發表於 14-7-3 20:28 |只看該作者

引用:撰文:羅乃萱 欄名:甜酸人生  接二連三去

原帖由 funfunyuyu 於 14-07-03 發表
撰文:羅乃萱 
欄名:甜酸人生
掛住玩,男女都會入唔要好學校。而無讀書緣,係唔分男女。

天空之城, 快樂之地

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo