論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1350


1#
發表於 14-7-6 14:10 |只看該作者
平時姐姐家務湊b都好好
今日比我係佢fb見到佢偷著我d衫
我好唔好出聲話佢?但話佢佢咪知我睇佢fb


大宅

積分: 1196


26#
發表於 14-7-10 15:02 |只看該作者
回覆 mrswongyan 的帖子

我所有野都用呢招, 咩都話有朋友個姐姐點點點, 結果點點點!


複式洋房

積分: 164


25#
發表於 14-7-9 09:54 |只看該作者
回覆 tongyingying 的帖子

係嫁... 我都唔會著靚睡衣啦... 但係我姐姐著性感睡衣咯... 我見到就想話佢... 但係我一開始無俾RULE 佢... 現在好難話佢... 所以我現在PREPARE GUIDELINE 俾新來的姐姐...
其實我對我現在個姐姐真係好好... 可能因為第一次請姐姐, 所以乜都唔識, 連RULE & SCHEDULE 都無俾佢... 現在叫佢CLEAN DOOR 都黑口黑面... 仲要同我講, 我個CONTRACT 無寫幫MUM 買野的... 我幫你去買野因為你對我好... 我先做呀... 唉.... 佢真係以為自己係公主... 仲成日話俾好多鬼佬追... 又話自己之前個EMPLOYER 當佢係女咁...


大宅

積分: 1350


24#
發表於 14-7-8 22:10 |只看該作者

回覆:tongyingying 的帖子

我琴晚update左份rule比佢,再強調唔可以隨便拎僱主d野,之後夜d佢就update左fb photo pic...唔再係著住我衫既相。

其實除左偷著我衫,佢都係好姐姐一名,又會用自己錢買野整甜品我地食。
我唔幾得禁錢,唔夠錢買奶粉,佢又會主動話佢比住先。



別墅

積分: 620


23#
發表於 14-7-8 21:21 |只看該作者

引用:回覆 tongyingying 的帖子今日我著左條黑色

原帖由 NatNat86 於 14-07-08 發表
回覆 tongyingying 的帖子

今日我著左條黑色裙... 佢見到隻眼發光咁話... MUM 你真係好SEXY (唔知點解佢地 ...
其實真係極困擾!想買件靚睡衣但堅怕佢偷著所以唔敢買……由其底褲


複式洋房

積分: 164


22#
發表於 14-7-8 09:54 |只看該作者
回覆 tongyingying 的帖子

今日我著左條黑色裙... 佢見到隻眼發光咁話... MUM 你真係好SEXY (唔知點解佢地鍾意用"SEXY" 來形容瘦, 我本身係得90磅, 佢就128磅)... 我相信佢有TRY 過我這條裙但係可能肥著唔到...


別墅

積分: 819


21#
發表於 14-7-7 18:36 |只看該作者

回覆:dragonflies 的帖子

唔得囉,你點知佢有冇著你d底衫褲,靜雞雞搵個另一個吧




大宅

積分: 1260


20#
發表於 14-7-7 18:16 |只看該作者

回覆:姐姐偷著我d衫

我用“我朋友個姐姐咁咁咁做被我朋友發現拉左坐監“呢招


別墅

積分: 620


19#
發表於 14-7-7 17:13 |只看該作者

引用:我個姐姐都係, 頭頭湊我個小朋友好好... 但

原帖由 NatNat86 於 14-07-07 發表
我個姐姐都係, 頭頭湊我個小朋友好好... 但係近期就越來越衰... 我仔之前好跟佢, 但係佢現在就唔係咁跟, 所 ...
好很討厭架佢地……因為覺得靚囉


複式洋房

積分: 164


18#
發表於 14-7-7 12:14 |只看該作者
我個姐姐都係, 頭頭湊我個小朋友好好... 但係近期就越來越衰... 我仔之前好跟佢, 但係佢現在就唔係咁跟, 所以我開始睇多左個cam, 發現成日唔見到佢, 我上佢個fb 先睇到佢著過我d衫來影相... 同大家一樣, 我地一唔係企, 就唔會係個cam 到揾到佢, 因為忙住fashion show... 佢著的都唔係貴衫.. 但係就係唔知點解會係咁... 我都無出聲, 因為我個仔係佢手上... 我已經等待新姐姐來...
我唔會出聲, 怕係fb 到睇唔到佢做乜... 但係會影下來, 做罪證... 仲要俾多d佢洗, 等佢放多d係fb 到... 我就大條道理去炒佢...
真係唔知佢地點解會著mum d 衫...


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


17#
發表於 14-7-7 10:24 |只看該作者
要出聲話佢


大宅

積分: 1350


16#
發表於 14-7-7 09:59 |只看該作者

回覆:cksy_bb 的帖子

如果佢只係做家務既姐姐我一定出聲話,但我仔係佢手上,我要返工,老公1-2個星期得3,4日係香港。
我老公叫我一定要話佢,同佢會多d開cam睇住


大宅

積分: 4432


15#
發表於 14-7-7 09:50 |只看該作者

回覆:姐姐偷著我d衫

我唔明點解工人偷著太太衫會唔好意思話,我個人認為係盜竊行為,極不尊重!btw, 我係一個好顧儀容既人,比我知我會同工人講,我要掉哂你偷著過我既衫,太太覺得同你著同件衫,有身體既接觸過,好唔舒服




別墅

積分: 620


14#
發表於 14-7-7 09:46 |只看該作者

引用:你可以照直同工具講:唔好再著我d衫,我唔

原帖由 幸福黃太太 於 14-07-07 發表
你可以照直同工具講:唔好再著我d衫,我唔鐘意,之前既算數,由今日開始唔好再著,明唔明白。(你唔洗講你 ...
呢種人好厚顏!兜口兜口話佢佢仲要認晒錯……之後都仲繼續。黑超又戴左你出街都夠薑!總之我一出門口返工佢就消失兩三個鐘喺房或厠所faction show自拍


公爵府

積分: 28558

分享愛


13#
發表於 14-7-7 09:41 |只看該作者

回覆:dragonflies 的帖子

你可以照直同工具講:唔好再著我d衫,我唔鐘意,之前既算數,由今日開始唔好再著,明唔明白。(你唔洗講你係邊度見到佢影左相,乜乜物物,你直接講出你要求就得)


大宅

積分: 1350


12#
發表於 14-7-7 08:16 |只看該作者

回覆:tongyingying 的帖子

你話完佢,佢照偷黎著?


大宅

積分: 1350


11#
發表於 14-7-7 08:15 |只看該作者

回覆:姐姐偷著我d衫

我唔會話佢住,唔係我唔會再係fb見到佢再係屋企做左d咩。但我岩岩將佢著過黎影相d衫拎哂去洗,希望佢知我知佢著過


別墅

積分: 620


10#
發表於 14-7-7 00:28 |只看該作者

引用:平時姐姐家務湊b都好好今日比我係佢fb見到

原帖由 dragonflies 於 14-07-06 發表
平時姐姐家務湊b都好好
今日比我係佢fb見到佢偷著我d衫
我好唔好出聲話佢?但話佢佢咪知我睇佢fb
我嗰個都係!話完又係咁!厚顏無恥


大宅

積分: 1864


9#
發表於 14-7-7 00:04 |只看該作者

引用:平時姐姐家務湊b都好好今日比我係佢fb見到

原帖由 dragonflies 於 14-07-06 發表
平時姐姐家務湊b都好好
今日比我係佢fb見到佢偷著我d衫
我好唔好出聲話佢?但話佢佢咪知我睇佢fb
同我之前情況完全一樣,我無出聲,因佢知你知佢fb後,你以後再不能知道佢在你家趁你不在時真實的一面,但自此明知佢有興趣著黎玩自拍既衫,我一乾就即收,或long在自己房曬
佢做野好好,曾經好感恩有好工人,所以包容扮吾知,但最後佢偷我家人貴重財物,送了去坐監,現已放監返回家鄉


大宅

積分: 1350


8#
發表於 14-7-6 23:35 |只看該作者

回覆:姐姐偷著我d衫

佢唔會感受到太太既feel, 因為我老公1-2星期先返香港幾日,佢stay大陸。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo