美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   4


男爵府

積分: 8645


1#
發表於 14-7-6 15:41 |只看該作者
今年四月膽粗粗去左台灣割雙眼皮同開眼頭其實想左好多年不過一直都無去到,點解簡台灣因為平過香港又好過香港好多!事前都有做足功課既,依家做完效果都幾好!雖然唔係大左好多,但應該係我自己本身條件唔好問題anyway我唔係打手 只係放假無聊些牙下俾你地睇左整前同依家三個月後先
1404632470989.jpg


子爵府

積分: 11572


28#
發表於 15-4-29 11:34 |只看該作者

回覆:lenareina 的帖子

有冇新相可睇吓,過左咁耐應該自然好多




大宅

積分: 3192


27#
發表於 14-7-16 23:26 |只看該作者

回覆:見好多人share之我又講下割雙眼皮

太高,好假。。。
其實已經兩個幾月,之後唔會低翻好多


大宅

積分: 2980


26#
發表於 14-7-16 22:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+妃+於+14-07-06+發表果次我整

原帖由 janet14 於 14-07-15 發表
我想問下你條疤痕明顯嗎?
唔明顯,好淺一條白色線





公爵府

積分: 27111


25#
發表於 14-7-15 13:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 妃 於 14-07-06 發表我只係右

原帖由 janet14 於 14-07-06 發表
噢 不過我依家都滿足叫我忍多次痛就no way 我重好深記憶係張手術床有幾辛苦 把大燈照住 要撐大眼 ...
好辛苦ga? 點解要撐大眼?


公爵府

積分: 27111


24#
發表於 14-7-15 13:55 |只看該作者

回覆:見好多人share之我又講下割雙眼皮

有冇得揀唔好咁高


男爵府

積分: 8645


23#
發表於 14-7-15 13:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 janet14 於 14-07-06 發表噢

原帖由 於 14-07-06 發表
果次我整完雙眼皮就即去第二間整眼尾、訓左兩張手術床、所以都唔會怕!為左靚都要整



...
我想問下你條疤痕明顯嗎?


大宅

積分: 2980


22#
發表於 14-7-6 21:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+妃+於+14-07-06+發表我只係右

原帖由 janet14 於 14-07-06 發表
噢 不過我依家都滿足叫我忍多次痛就no way 我重好深記憶係張手術床有幾辛苦 把大燈照住 要撐大眼 ...
果次我整完雙眼皮就即去第二間整眼尾、訓左兩張手術床、所以都唔會怕!為左靚都要整




珍珠宮

積分: 38634


21#
發表於 14-7-6 20:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janet14+於+14-07-06+發表今

原帖由 janet14 於 14-07-06 發表
依個係我新鮮滾熱辣 一分鐘前影架
你全割?你要求做幾多mm闊?




Love and Kindness are never wasted.


伯爵府

積分: 19910


20#
發表於 14-7-6 20:53 |只看該作者
janet14 發表於 14-7-6 20:13
依家岩岩三個月 個醫生話要半年到一年先係最靚既效果 我都覺得依家好深同高左少少

...
希望你雙眼皮到時真係會自然返


男爵府

積分: 8645


19#
發表於 14-7-6 20:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 janet14 於 14-07-06 發表今

原帖由 naman1117 於 14-07-06 發表
整咗幾錢?thank!
萬七


大宅

積分: 1172


18#
發表於 14-7-6 20:34 |只看該作者

引用:今年四月膽粗粗去左台灣割雙眼皮同開眼頭其

原帖由 janet14 於 14-07-06 發表
今年四月膽粗粗去左台灣割雙眼皮同開眼頭其實想左好多年不過一直都無去到,點解簡台灣因為平過香港 ...
整咗幾錢?thank!


男爵府

積分: 8645


17#
發表於 14-7-6 20:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 janet14 於 14-07-06 發表今

原帖由 naman1117 於 14-07-06 發表
想問你喺邊到揾醫生呀?同埋要預幾多日喺台灣?thank
我果個要十日先夠時間 不過我得七日假 所以就返香港自己搵醫生拆線 你上網睇下整容blog分享同論壇不過最重要係同醫生傾 因為都幾多打手下


男爵府

積分: 8645


16#
發表於 14-7-6 20:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 janet14 於 14-07-06 發表我

原帖由 於 14-07-06 發表
我只係右眼做左提眼肌、所以左眼唔夠靚、黎緊會再整左眼!眼尾回縮係舊方法、我做果個係改良左,所以冇回縮 ...
噢 不過我依家都滿足叫我忍多次痛就no way 我重好深記憶係張手術床有幾辛苦 把大燈照住 要撐大眼


男爵府

積分: 8645


15#
發表於 14-7-6 20:13 |只看該作者

引用:Quote:janet14 發表於 14-7-6 15:45 依個係

原帖由 mimorjai 於 14-07-06 發表
開左眼頭好好睇,對眼有神左!!但唔好意思唔好介意,我覺得雙眼皮太闊,一望就知係整,遲D會再自 ...
依家岩岩三個月 個醫生話要半年到一年先係最靚既效果 我都覺得依家好深同高左少少


大宅

積分: 1172


14#
發表於 14-7-6 19:00 |只看該作者

引用:今年四月膽粗粗去左台灣割雙眼皮同開眼頭其

原帖由 janet14 於 14-07-06 發表
今年四月膽粗粗去左台灣割雙眼皮同開眼頭其實想左好多年不過一直都無去到,點解簡台灣因為平過香港 ...
想問你喺邊到揾醫生呀?同埋要預幾多日喺台灣?thank


禁止訪問

積分: 1286


13#
發表於 14-7-6 18:42 |只看該作者

回覆:見好多人share之我又講下割雙眼皮

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2980


12#
發表於 14-7-6 17:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+妃+於+14-07-06+發表係呀,整

原帖由 janet14 於 14-07-06 發表
我都有整眼頭同提眼肌 但眼尾好似話會回縮所以無整
我只係右眼做左提眼肌、所以左眼唔夠靚、黎緊會再整左眼!眼尾回縮係舊方法、我做果個係改良左,所以冇回縮同冇疤




伯爵府

積分: 19910


11#
發表於 14-7-6 17:43 |只看該作者
janet14 發表於 14-7-6 15:45
依個係我新鮮滾熱辣 一分鐘前影架
開左眼頭好好睇,對眼有神左!!但唔好意思唔好介意,我覺得雙眼皮太闊,一望就知係整,遲D會再自然D嗎?


男爵府

積分: 8645


10#
發表於 14-7-6 17:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 janet14 於 14-07-06 發表你

原帖由 於 14-07-06 發表
係呀,整埋眼頭眼尾!而家一年係最自然!
我都有整眼頭同提眼肌 但眼尾好似話會回縮所以無整


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo