嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3500


1#
發表於 07-11-28 14:28 |只看該作者
朋友個仔年初上吐下瀉入左e院, 當時都係11個月, 但食左後, 身體好好...............


大宅

積分: 1551


12#
發表於 07-12-1 20:33 |只看該作者

BB Vitamin

我BB依架7個月大,只有13磅,勁細碼B,想比多D維他命或者想佢吸收D,請問各媽咪7個月大可否食司各脫or SMARTFISH或鈣水 ? 或者有無其他好介紹??請給予意見。心急媽咪。


大宅

積分: 3145

環保接龍勳章


11#
發表於 07-12-1 08:48 |只看該作者
原文章由 mandyman234 於 07-11-30 22:01 發表


想請教各位媽咪:
每日飲司各脫, 小朋友會唔會好肥??


其實司各脫我0念係唔係比bb肥的, 只係一種維他命, 幫助下骨骼發展同埋幫助下抵抗疾病, 增加身體抵抗能力咋....唔係肥仔水丫~~

其實自己有考慮過食smartfish, 但見咁貴, 真係要0念下。


珍珠宮

積分: 41995


10#
發表於 07-12-1 00:23 |只看該作者
有買比囡囡食橙味, 她好鐘意.:loveliness:


大宅

積分: 1925


9#
發表於 07-11-30 22:01 |只看該作者
原文章由 winnie335506 於 07-11-28 19:43 發表
至仔仔10個月時傷風好番後, 見電視机買廣先有橙味司各脫, 咁就開始係藥房買回比呀仔食了, 每日食2table spoons, so far 都現在都冇病過。


想請教各位媽咪:
每日飲司各脫, 小朋友會唔會好肥??


別墅

積分: 602


8#
發表於 07-11-30 20:29 |只看該作者
原文章由 kk-can 於 07-11-30 17:00 發表
白色咩咪架??

佢個盒淨係寫住"乳白思各脫",我聞過覺得有D好似杏仁糊+輕微腥味,食就未食過,不過阿仔就好鍾意食。
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid225/pcf65ea518be162d4ec70ff76be1a5cc4/e9174368.jpg[/img]


大宅

積分: 3500


7#
發表於 07-11-30 17:00 |只看該作者
白色咩咪架??


別墅

積分: 602


6#
發表於 07-11-30 12:35 |只看該作者
阿仔食白色思各脫,食左之後,就算傷風感冒都會小左,就算有,都快左斷尾。
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid225/pcf65ea518be162d4ec70ff76be1a5cc4/e9174368.jpg[/img]


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


5#
發表於 07-11-29 23:06 |只看該作者
我仔仔病後都有比佢食, 但唔知係咪橙味太甜, 佢食左1 week後好多痰, 我 stop 左先, 睇左醫生而家冇乜痰, 會再試, 如果真係太甜野痰就 stop.


大宅

積分: 3145

環保接龍勳章


4#
發表於 07-11-29 16:34 |只看該作者
現在16個月大, 由14個月開始先食~


大宅

積分: 3500


3#
發表於 07-11-29 08:53 |只看該作者
原文章由 winnie335506 於 07-11-28 19:43 發表
至仔仔10個月時傷風好番後, 見電視机買廣先有橙味司各脫, 咁就開始係藥房買回比呀仔食了, 每日食2table spoons, so far 都現在都冇病過。



咁你bb幾大架??


大宅

積分: 3145

環保接龍勳章


2#
發表於 07-11-28 19:43 |只看該作者
至仔仔10個月時傷風好番後, 見電視机買廣先有橙味司各脫, 咁就開始係藥房買回比呀仔食了, 每日食2table spoons, so far 都現在都冇病過。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo