婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 157


1#
發表於 14-7-10 17:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 124


23#
發表於 14-7-20 16:41 |只看該作者

回覆:Bellab111 的帖子

老人家真係好鍾意不停重覆無限次!應都應到忟!已經跟她的指示做,重要不停講!我要提醒自己老咗唔好咁!


禁止訪問

積分: 563


22#
發表於 14-7-18 18:23 |只看該作者

回覆:99食古不化?是常識?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20380


21#
發表於 14-7-18 12:02 |只看該作者
我媽今年80歲, 是少有不囉嗦的人!

反倒是我自己, 有時一件事會講幾次, 呢個時候我媽就會出聲: 你已經講過啦!


禁止訪問

積分: 16970

好媽媽勳章 醒目開學勳章


20#
發表於 14-7-18 09:31 |只看該作者

引用:99成日覺得自己一把年紀,大晒,妳一定要

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 148


19#
發表於 14-7-18 08:08 |只看該作者

引用:99成日覺得自己一把年紀,大晒,妳一定要

原帖由 Bellab111 於 14-07-10 發表
99成日覺得自己一把年紀,大晒,妳一定要聽佢的意思~
講野仲意重覆又重覆咁講幾次,每日都講,不停講, ...
仲成日自言自語,做左既事唔認,又屈人點對佢唔好


大宅

積分: 1365


18#
發表於 14-7-14 18:19 |只看該作者

回覆:艾莉 的帖子

我99都係咁架,我初頭懷疑佢有老人痴呆,叫我老公同佢去check下!




大宅

積分: 1042

BK Milk勳章


17#
發表於 14-7-14 17:27 |只看該作者

引用:我99都係,煩到我癲。我自已父母唔會咁。所

原帖由 Bubeau 於 14-07-12 發表
我99都係,煩到我癲。我自已父母唔會咁。所以我好怕單獨對住99。
我同你一樣!我99一個問題問三四次,答左三四次都仲問緊,同一堆講完又講起碼重復三四次。。。有佢講唔俾人講


男爵府

積分: 9736


16#
發表於 14-7-12 16:21 |只看該作者
我99都係,煩到我癲。我自已父母唔會咁。所以我好怕單獨對住99。


大宅

積分: 1379


15#
發表於 14-7-12 13:48 |只看該作者
回覆 Bellab111 的帖子

人老左係咁,只要佢唔係講d好負面的事,就由佢啦,再唔係佢一講,你岔開個話題


大宅

積分: 3643


14#
發表於 14-7-12 02:05 |只看該作者

引用:我媽有時都將D故事,+講完又講,+其實佢都唔

原帖由 艾莉 於 14-07-11 發表
我媽有時都將D故事, 講完又講, 其實佢都唔知道已講左我知.

有一次 佢開左個頭, 我話: 得喇..我知喇..XXXX ...
我媽都係咁
但我每次都當自己第一次聽由佢講
佢好老喇
都唔知可以聽多幾多次



B B快啲返黎我身邊啦


水晶宮

積分: 74328


13#
發表於 14-7-11 13:51 |只看該作者
mmou3610 發表於 14-7-10 23:42
其實我覺得老人家長氣係仔女訓練成,由bb開始重複又重複,時間長咗改唔到!我由細到大都最怕煩同長氣,但到 ...

非常認同.
我好怕人煩,但做左媽媽之後,我都有咁既傾向.
有時阿囡回我一句: 得~啦 (拖長個得字)
我就會反省,係咪自己太長氣?!


伯爵府

積分: 15838

育兒性格勳章 畀面勳章


12#
發表於 14-7-11 13:32 |只看該作者
回覆 Bellab111 的帖子

越老就會甘日後我地都會變成甘
所以婆媳問題沒完沒了


男爵府

積分: 9263


11#
發表於 14-7-11 11:56 |只看該作者
老人家可能都係咁 或者有日我老左都係咁煩咁長氣


子爵府

積分: 14437


10#
發表於 14-7-11 09:39 |只看該作者
我媽有時都將D故事, 講完又講, 其實佢都唔知道已講左我知.

有一次 佢開左個頭, 我話: 得喇..我知喇..XXXX咩嘛. 你講過喇

媽: HEY , 你聽過聽多次都得啫. 人地醒起咪講囉.

我: 聽多次梗得..但今次係第6次喇..聽到曉背喇太太.

媽[笑住話]:乜我講左咁多次喇咩??

我: 唔係咁嚴重我都唔阻止你喇


伯爵府

積分: 17773


9#
發表於 14-7-11 09:13 |只看該作者
講真我好鐘意俾老人家煩, 因為我自細父母離異, 孤兒仔咁長大!!

所以我父母唔會鵝/煩我要小心乜小心物.......

而我99亦只會扮有教養同我閑談, 叫我小心C6身體........就唔會叫我小心自己!!

所以我算唔算異類????


大宅

積分: 3667


8#
發表於 14-7-11 07:34 |只看該作者

回覆:99食古不化?是常識?

真系救命


伯爵府

積分: 16331


7#
發表於 14-7-11 07:23 |只看該作者
公平d講,老人家大多數都係咁架啦.
其實自己阿媽一樣咁長氣,不過我地接受到啫.
當然,我好明白成日要對住d咁嘅人真係人都顛.


別墅

積分: 697


6#
發表於 14-7-11 04:50 |只看該作者

引用:99成日覺得自己一把年紀,大晒,妳一定要

原帖由 Bellab111 於 14-07-10 發表
99成日覺得自己一把年紀,大晒,妳一定要聽佢的意思~
講野仲意重覆又重覆咁講幾次,每日都講,不停講, ...
你靜係99都好啲,我係雙劍合壁,係咁\'啫\'住你,好似想\'啫\'到你落18層地獄咁



點評

姬絲丁Ding  我一個99都已經18層地獄  發表於 14-7-11 07:33


水晶宮

積分: 51137


5#
發表於 14-7-10 23:43 |只看該作者

回覆:99食古不化?是常識?

唔係個個都係咁嘅!
有時我覺得,佢地如果不停叫你飲湯,著衫等嘅說話,係因為出於關心,佢講再多我都唔嫌煩,仲好想聽tim(戈個係我媽)!
但有時不斷同我講邊個邊個嘅新抱家底幾好幾有錢都要服侍男家,邊個邊個嘅新抱生得幾靚都俾人嫌棄,佢自己就無乜所謂嘅,做人要識包容喎,就真係出於提醒,提醒我咁差佢都肯俾我入門要知足囉(戈個係我99)!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo