嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4826


1#
發表於 07-11-30 23:17 |只看該作者
其實七八個月大的bb可以食幾"傑"的粥仔?Thanks...


男爵府

積分: 9363


3#
發表於 07-12-2 12:24 |只看該作者
我煲個d都幾"傑"家...............其實最緊要係睇你個b like唔like姐


大宅

積分: 3145

環保接龍勳章


2#
發表於 07-12-1 08:50 |只看該作者
原文章由 sister4 於 07-11-30 23:17 發表
其實七八個月大的bb可以食幾"傑"的粥仔?Thanks...



我覺得係煲到好似你係茶樓食0個d煲咁綿都可以。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo