懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 64108


1#
發表於 14-7-14 08:06 |只看該作者
其實感覺係點?我怕自己傻吓傻吓察覺唔到,呢排天氣熱,唔知出得汗多定點,塊護墊好快就濕要換新嘅,好怕係滲水




珍珠宮

積分: 30512

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第三回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 14-7-17 14:26 |只看該作者

回覆:cherrieloy 的帖子

36週幾


水晶宮

積分: 64108


26#
發表於 14-7-17 13:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+patpatco+於+14-07-14+發表唔

原帖由 cky2009 於 14-07-17 發表
我早幾日一直咳
有時咳到有野滲出嚟
好水冇味...我諗住係尿滲..
最好啦,你幾週?




珍珠宮

積分: 30512

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第三回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 14-7-17 12:00 |只看該作者

引用:Quote:imconfusing 發表於 14-7-14 16:01

原帖由 patpatco 於 14-07-14 發表
唔立架!似水咁,冇色,但我冇聞...o個幾日的確多左分秘,但好明顯個晚係水狀...同埋我一直都冇滲尿,所以我初初 ...
我早幾日一直咳
有時咳到有野滲出嚟
好水冇味...我諗住係尿滲..
係咪應該去check下



男爵府

積分: 9285


24#
發表於 14-7-17 11:15 |只看該作者

回覆:有冇jm試過滲羊水?唔係大穿水,只係少少、少少咁滲出黎

嘩!
咁真係好難知係分泌定胎水~
又無痛又咩先兆都無


大宅

積分: 1583


23#
發表於 14-7-17 08:49 |只看該作者
我都係呀,底底前面濕,無感覺,完全唔知係羊水定咩,但我而家先29w ja. 月尾先產檢


大宅

積分: 1037


22#
發表於 14-7-14 18:44 |只看該作者

回覆:有冇jm試過滲羊水?唔係大穿水,只係少少、少少咁滲出黎

聽你地咁講,我會唔會都係,都係底底前面濕喎唔識分辨喎,不過明天產檢


大宅

積分: 1281


21#
發表於 14-7-14 18:14 |只看該作者
我都39w 啦, 好驚唔知係咪滲羊水, 因我都呢排都日日褲仔濕,我無用墊, 我以為係汗, 宜家睇你地咁講,好驚呀, 。


大宅

積分: 1083


20#
發表於 14-7-14 17:08 |只看該作者

回覆:cherrieloy 的帖子

有感覺架,突然有野流出來,小小熱,你試下唔用護墊喇,真係可以好少甘滲出來架


大宅

積分: 2136


19#
發表於 14-7-14 16:53 |只看該作者

回覆:有冇jm試過滲羊水?唔係大穿水,只係少少、少少咁滲出黎

好似失禁咁有一pat 野流出來,無色無味,水狀,我都係懷疑情況下去醫院check, 真係穿水。




水晶宮

積分: 64108


18#
發表於 14-7-14 16:42 |只看該作者

引用:Quote:imconfusing+發表於+14-7-14+16:01+

原帖由 patpatco 於 14-07-14 發表
唔立架!似水咁,冇色,但我冇聞...o個幾日的確多左分秘,但好明顯個晚係水狀...同埋我一直都冇滲尿,所以我初初 ...
真係好驚自己傻吓傻吓滲水都唔知



點評

imconfusing  Me too  發表於 14-7-14 18:35


洋房

積分: 41


17#
發表於 14-7-14 16:35 |只看該作者
imconfusing 發表於 14-7-14 16:01
請問個種滲水同平時透明分秘有冇分別㗎?平時分秘黏立立,羊水係味吾立架?thx



...
唔立架!似水咁,冇色,但我冇聞...o個幾日的確多左分秘,但好明顯個晚係水狀...同埋我一直都冇滲尿,所以我初初都以為係滲尿


大宅

積分: 1763


16#
發表於 14-7-14 16:26 |只看該作者
@@ 我25w 要長期用護墊, 成日都好似濕濕地咁, 我都唔知係分秘物定的汗, 定係出水. ......你地咁講一講, 我有D驚LOL.....


珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 14-7-14 16:01 |只看該作者

引用:我37w夜晚見褲仔有少少水,以為滲尿就去换

原帖由 patpatco 於 14-07-14 發表
我37w夜晚見褲仔有少少水,以為滲尿就去换褲然後訓覺,半夜急vv起身去toilet又係見濕左少少,叫醒老公,佢 ...
請問個種滲水同平時透明分秘有冇分別㗎?平時分秘黏立立,羊水係味吾立架?thx




水晶宮

積分: 64108


14#
發表於 14-7-14 16:00 |只看該作者

引用:我37w夜晚見褲仔有少少水,以為滲尿就去换

原帖由 patpatco 於 14-07-14 發表
我37w夜晚見褲仔有少少水,以為滲尿就去换褲然後訓覺,半夜急vv起身去toilet又係見濕左少少,叫醒老公,佢 ...
係咪冇色冇味架?




洋房

積分: 41


13#
發表於 14-7-14 15:56 |只看該作者
我37w夜晚見褲仔有少少水,以為滲尿就去换褲然後訓覺,半夜急vv起身去toilet又係見濕左少少,叫醒老公,佢話第二朝打比醫生問,咁就繼續訓,到清晨6點又feel到濕濕地(依然好少),開始覺得唔對路,拍醒老公去醫院check下啦,當時我只係覺得真係check一check,所以冇冲涼冇帶老佬袋咁就去醫院,出門口覺得肚餓仲拎左盒麥精飲,到醫院護士用支棒棒一驗,噢真係穿水,護士問我幾時開始穿,我話尋晚12:00,佢仲話我點解依家先黎,我話因為冇痛冇血又得咁少水,唔知呢d都叫穿水...... 之後即刻安排手術室同call 醫生(我原本都係book左開刀),話咁快就見到bb lu~~


水晶宮

積分: 64108


12#
發表於 14-7-14 10:48 |只看該作者

引用:回覆+cherrieloy+的帖子我都係滲水,+你FEEL

原帖由 TRUBIMA 於 14-07-14 發表
回覆 cherrieloy 的帖子

我都係滲水, 你FEEL 到好似有野流, 但感覺水水地, 如果你講得似時, 可能拎走護墊, ...
原來係咁~ 唔該晒,咁等我再留意吓先




伯爵府

積分: 16606


11#
發表於 14-7-14 10:39 |只看該作者
回覆 cherrieloy 的帖子

我都係滲水, 你FEEL 到好似有野流, 但感覺水水地, 如果你講得似時, 可能拎走護墊, 你會見到底底係濕左一達, 但質地好水, 一D 都唔似分秘有黏性, 另咳去TEST 對滲水未必有幫助, 我入埋醫院咳都冇出水, 係檢查過確認係後PART 穿水,,,,


水晶宮

積分: 64108


10#
發表於 14-7-14 09:31 |只看該作者

引用:回覆+cherrieloy+的帖子你企起身用力咳,有

原帖由 cherrys 於 14-07-14 發表
回覆 cherrieloy 的帖子

你企起身用力咳,有水滲就可能係羊水
噢!thanks!試咗,冇野流出黎




男爵府

積分: 7155


9#
發表於 14-7-14 09:27 |只看該作者
回覆 cherrieloy 的帖子

你企起身用力咳,有水滲就可能係羊水

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo