婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 346


1#
發表於 14-7-16 03:31 |只看該作者
我唔明點解我99久唔久就叫我唔好返咁多工,叫我湊多D自己個女,我又唔係放低個女去玩,我返工係時間長,但只返5日,仲要我唔係搵得多都比一半佢,但一頭半個月就叫我唔好返咁時間。。。好煩。。。我返12~24,我C6返朝9晚5又唔返去湊個女返屋企,反而我大伯兩公婆就可以隨時交低個女比99走去拍拖都無問題~~而家搞到工又唔可以返


複式洋房

積分: 346


16#
發表於 14-7-16 22:34 |只看該作者

引用:我62仲想叫我湊埋阿嫂果個,我話我而家好現

原帖由 Bobbydidi 於 14-07-16 發表
我62仲想叫我湊埋阿嫂果個,我話我而家好現實,因為自己出黎住係有開支嫁~ ...
阿嫂個女我唔會湊囉,佢比99湊連99做錯少少都鬧,仲有佢個女係長期病患者,都係佢自己湊最好




伯爵府

積分: 16651


15#
發表於 14-7-16 18:03 |只看該作者

引用:阿嫂收工唔返去湊女就得,我就一定係放工就

原帖由 Bobbydidi 於 14-07-16 發表
阿嫂收工唔返去湊女就得,我就一定係放工就湊女走,放假自己湊,佢地放假就可以放低個女比99?我而家轉左PT ...
減家用囉,再唔係唔洗俾咁多,自己請工人,唔求人最好


複式洋房

積分: 346


14#
發表於 14-7-16 18:00 |只看該作者

回覆:小肥楊 的帖子

講左咁耐都無變過





複式洋房

積分: 346


13#
發表於 14-7-16 17:59 |只看該作者

回覆:ryuk001 的帖子

而家咪自己湊囉,無咁嬲!




珍珠宮

積分: 48772

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 14-7-16 17:24 |只看該作者
我C6返朝9晚5又唔返去湊個女返屋企 --->點解你C6收工都唔返去湊返個女先? 果個女佢都有份架, 你應該產佢上天花板啦.


大宅

積分: 3641


11#
發表於 14-7-16 16:58 |只看該作者
請姐姐好似係最好解決方法


水晶宮

積分: 59284


10#
發表於 14-7-16 13:52 |只看該作者
咁不如你自己請工人湊啦~~
起碼唔洗睇人面色~~


複式洋房

積分: 346


9#
發表於 14-7-16 13:43 |只看該作者
littledot 發表於 14-7-16 13:30
回覆 Bobbydidi 的帖子

唔駛煩,將你俾佢嗰一半人工用嚟請工人。
請工人開支仲大,當初都有咁諗過,最後無請


複式洋房

積分: 346


8#
發表於 14-7-16 13:32 |只看該作者
我62仲想叫我湊埋阿嫂果個,我話我而家好現實,因為自己出黎住係有開支嫁~

點評

dopey627  收返ar嫂錢幫佢湊埋,自己又唔洗出去做野又可以睇住個囡,winwin  發表於 14-7-16 17:32


珍珠宮

積分: 31027


7#
發表於 14-7-16 13:30 |只看該作者
回覆 Bobbydidi 的帖子

唔駛煩,將你俾佢嗰一半人工用嚟請工人。


複式洋房

積分: 346


6#
發表於 14-7-16 13:30 |只看該作者
阿嫂收工唔返去湊女就得,我就一定係放工就湊女走,放假自己湊,佢地放假就可以放低個女比99?我而家轉左PT我62仲叫我再返少D,我一個月都返唔到10日工。。。


大宅

積分: 2013

Poo得好勳章


5#
發表於 14-7-16 12:59 |只看該作者
如果係我. 實話c6人工唔足夠, 所以我先要出黎工作咋. (佢有佢重複, 你有你重複)


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 14-7-16 12:47 |只看該作者

回覆:偏心99真麻煩

你係日日都要99湊?如果係大伯佢間唔中先比個小朋友99湊同你點比 日日湊好痴身責任好大
你老公好有問題 放工就番去湊女啦 係唔係要迫到無人幫你地湊先開心


禁止訪問

積分: 2182


3#
發表於 14-7-16 12:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23624


2#
發表於 14-7-16 12:07 |只看該作者
同你C6講咯。。經濟可以咪做FTM咯~如不可以,一係轉工,同叫C6麻煩吳該收工後“立即”接走個女。就算吳“接走”人都要立即到99度。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo