婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 454


1#
發表於 14-7-19 23:23 |只看該作者
因為99離婚,會五會好衰。。
有兩個女,但99真係搞到我忍五到
如是带走一個定兩個都五带
我要反工同無人湊到兩個!一個自己辛苦d都仲得叫屋企睇下!但兩個真係無。。。
要罵可罵!因我不是到最後都不會走呢步!而家都係諗.~希望俾到意見我


複式洋房

積分: 454


36#
發表於 14-7-20 23:31 |只看該作者

回覆:chan_chi_mun 的帖子

我有牙!但甘佢仲罵我喊咩牙!佢都未嘈~~其實好多都做了!但都無用~~~


子爵府

積分: 13658


35#
發表於 14-7-20 19:18 |只看該作者

回覆:唉~~如果因99……

你扮弱者啦,男人有保護弱小的天性㗎,你99咁麻煩,一日煩到你c6死死吓,你一路唔出聲忍左去,記得呢埋喊但是又要比你老公知,男人慢慢會知道邊個係trouble maker,到有朝一日99煩到佢都頂唔順就會走


複式洋房

積分: 454


34#
發表於 14-7-20 17:51 |只看該作者

回覆:wong903 的帖子

係牙!我都無俾銭佢啦!但c6就五知~~~..
我好有主見架!但你配合五到佢,佢可以做到哦你哦到有新野俾佢哦為止,但又哦新既即係無休止~~我而家咪反娘家住睇下點囉,

但我c6同佢牙媽講因我屋企有事要反去住下~

同埋我地有講話搬,佢講話‘’你五好叫我做牙媽,無你呢個仔‘’~.~
甘我c6咪係到住~99就一日一麻煩(一麻煩叫好聽左,總之就係要訓五到.食五到!坐又五係企又五係)



子爵府

積分: 12407


33#
發表於 14-7-20 17:07 |只看該作者
manman12120226 發表於 14-7-20 16:04
我今日會自己反娘家住下!但我99好享受湊架!佢而家所做既野就想我走~~~c6本身都五係企99個到~但佢煩得太勁 ...

既然99咁享受湊,就比佢湊,你自己都放心在娘家住下。
你自己唔好比錢,由得你C6比,話之你C6比十萬九千七佢。
你唔好理佢,最好不聞不問,湊得咁開心就義務湊大佢啦。
得閒去行下街,輕鬆下,扮下靚,當放自己一個假期啦。
無理由想趕你走都要你比錢,有錢都留番自己洗啦。
你仲年輕,大把世界。
唔好比人睇死你飛唔出,e個世界無話邊個無邊個唔掂。
人係好奇怪,怕蝕底,只要你唔比錢,食佢,住佢,咩都唔理,佢恨不得唔同你地住,佢邊敢惹你。
其實我地都係成年人,有道理就聽,無道理就唔洗理佢。
你99樣樣都管,都要你比佢管先得架,你都要有主見。
如果你要靠人,就要忍,無辦法。
自己有能力,就唔洗盲目順從,可以過自己喜歡的生活,河水不犯井水。
長輩唔係大晒。
反而你唔著緊,你C6都驚過你,驚你走左留低二個小朋友佢帶。
佢又要返工,又要掛住屋企二個,唔煩就假。


複式洋房

積分: 454


32#
發表於 14-7-20 16:09 |只看該作者

回覆:wahiuma 的帖子

我五係五想,但娘家個個都反工~得我牙婆可以睇到,但70歳,無甘既精力可以兩個~如果係甘我會兩個都俾c6,最多收工反去同佢地玩~六,日就係我到訓!!不過而家反娘家静下諗下點做好!!!


複式洋房

積分: 454


31#
發表於 14-7-20 16:04 |只看該作者

回覆:wong903 的帖子

我今日會自己反娘家住下!但我99好享受湊架!佢而家所做既野就想我走~~~c6本身都五係企99個到~但佢煩得太勁,搞到c6要我忍,忍我得架!但呢排係衰到~反工外五可以岀去!反到屋企要跟佢個套!連我著鞋定拖鞋都要理~我同牙女洗頭先五沖身住都罵~~~
仲有好多好多。。。。。。


翡翠宮

積分: 94880


30#
發表於 14-7-20 16:02 |只看該作者
因為99離婚真係好冇畏,你老公都同意?如果係我就會兩個都帶走,明明兩個可以一齊成長,點解要分開呢?


子爵府

積分: 12407


29#
發表於 14-7-20 15:27 |只看該作者
wong903 發表於 14-7-20 15:25
我都係人99,我最驚有一日個仔同新抱離婚,佢地唔要個B,留番個孫比我,我就真係死比你睇。
耐不久玩下個孫 ...

針唔吉到肉唔知痛


子爵府

積分: 12407


28#
發表於 14-7-20 15:25 |只看該作者
我都係人99,我最驚有一日個仔同新抱離婚,佢地唔要個B,留番個孫比我,我就真係死比你睇。
耐不久玩下個孫係好開心,但要我一個老人家獨力照顧,養大個孫,真係前世!
樓主如果此刻忍心一個人回娘家一段短時間,放鬆心情,思考一下。留低二個小朋友比99同C6,讓佢地處理,等佢地知驚。
你唔嚇下佢地,佢地唔識死的。
現時唔好同佢地提離婚,亦唔係話叫你離婚放棄二個小朋友。
估計樓主都唔係想離婚,作為基督徒,我唔會叫人離婚。
針唔針到肉就唔短痛,你C6要想到以後自己照顧二個小朋友,
又要搵食,唔煩就假!
說不定你這樣做,你99和C6知死,會改變呢。
(這不過是我個人想法,如果有錯誤,請更正)


大宅

積分: 3686


27#
發表於 14-7-20 14:47 |只看該作者

回覆:唉~~如果因99……

兩個都仲咁細,如果先搬翻娘家試下水會唔會好d呀?小朋友係咪一直你照顧多?
若然佢地係跟你,分開好慘喔,一起帶走叫c6俾贍養費請工人好過~




複式洋房

積分: 454


26#
發表於 14-7-20 14:43 |只看該作者

回覆:唉~~如果因99……

多謝各位~而家反娘家住下冷靜下先~好好諗下點做


大宅

積分: 3694


25#
發表於 14-7-20 14:39 |只看該作者

回覆:唉~~如果因99……

綜緩好似可以淨係小朋友攞,如果真係要離婚需要幫助可以搵社工睇下點做


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


24#
發表於 14-7-20 14:06 |只看該作者
我一定兩個帶哂,你返工時間點?放托兒所得唔得?
"女" 人做牛做 "馬" => 媽


大宅

積分: 4801


23#
發表於 14-7-20 14:02 |只看該作者

回覆:唉~~如果因99……

離婚有 child support. 用來請工人湊得唔得啊??


複式洋房

積分: 454


22#
發表於 14-7-20 13:33 |只看該作者

回覆:Yakultcat 的帖子

仲有其他野!但佢太大男人~~好多野都無係我到諗!錯的一定是我!仲有今日同我講左句以後無野再講~~~~~


男爵府

積分: 8181


21#
發表於 14-7-20 13:26 |只看該作者

引用:唉!我c6本身都五係會幫我,但而家99成日同

原帖由 manman12120226 於 14-07-20 發表
唉!我c6本身都五係會幫我,但而家99成日同c6講,搞到佢覺得煩~就咩都順晒99**
個99真係傻架!有咩理由我地 ...
你係因為99太煩頂唔順?定仲有其他問題?

小朋友仲好細,會唔會再忍多幾年直到小朋友讀幼稚園先?


大宅

積分: 3849

HiPP勳章(1) Poo得好勳章 BB防敏心得分享勳章 瞓得好勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


20#
發表於 14-7-20 11:38 |只看該作者
带两個走,俾你老公紧张吓


複式洋房

積分: 454


19#
發表於 14-7-20 11:01 |只看該作者

回覆:Ching711 的帖子

唉!我c6本身都五係會幫我,但而家99成日同c6講,搞到佢覺得煩~就咩都順晒99**
個99真係傻架!有咩理由我地甘大個人落街都要請示佢?日日反工放工反屋企~但我連同朋友岀下街都五得~如果五係一晚打好多

俾你~.~


複式洋房

積分: 197


18#
發表於 14-7-20 11:01 |只看該作者

回覆:唉~~如果因99……

但真的解決唔到嗎?




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo