嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 289


1#
發表於 14-7-25 15:19 |只看該作者
我bb依家4.5月大,幾星期前開始,瞓著後成日fing頭, 間中會係接近瞓著時fing, 有冇JM有相同經驗??

個零星期前返健康院打針有問過, 姑娘反問我係咪BB著得衫多熱訓得唔舒服所以fing頭 (但其實唔係, 開哂冷氣亦唔多衫多被), 之後去私家打另一支針, 醫生話可能係腦電波活躍, 但近期連瞓著前都有試過, 搞到我越黎越擔心呀


複式洋房

積分: 289


8#
發表於 14-7-26 21:29 |只看該作者

回覆:4.5月大BB成日fing頭...

佢有時都有R頭R耳扯頭髮,已改清水洗頭都係咁,望佢個頭無紅無疹㗎,而且佢係差不多瞓着或瞓着咗先咁,所以應該唔係有濕疹


子爵府

積分: 10113


7#
發表於 14-7-26 08:27 |只看該作者

回覆:4.5月大BB成日fing頭...

係咪頭㾗 個時我仔都有 無理佢 原來後尾睇醫生話有濕疹 頭皮乾 所以fing 頭




複式洋房

積分: 289


6#
發表於 14-7-25 16:49 |只看該作者
我姑仔話佢2個女細個無咁既情況, 問過幾個朋友都話無, 一個就話試過但唔係我咁密佢無特別理會


複式洋房

積分: 289


5#
發表於 14-7-25 16:48 |只看該作者
望落佢度又唔覺, 但我地大人見到就覺得好古怪囉~


大宅

積分: 1994


4#
發表於 14-7-25 16:34 |只看該作者
回覆 tanghaha913 的帖子


any discomfort when lying on bed???
I mean the back of the head


複式洋房

積分: 289


3#
發表於 14-7-25 16:31 |只看該作者
佢話無咩問題囉, 但我見近日連未瞓著都多左, 所以先更擔心~
瞓著你就話可能係腦電波比較活躍者, 未瞓著既又算點???


別墅

積分: 602


2#
發表於 14-7-25 16:03 |只看該作者
咁醫生有冇講有冇問題?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo