自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4471

hashtag影視迷勳章


1#
發表於 07-12-13 15:26 |只看該作者

[按此打開] [隱藏]


請問大家究竟貓咪的防疫針 是否應該一年打一次呢.

說法 1.)家貓沒有出街 , 3年打一次便 ok , 尤其over 10歲的貓 , 每年打反而不好.

說法 2.) 外國的貓就可以 , 因為外國沒 hk咁多細菌. 所以 hk的貓 anyway 都應一年一次 , 而且針藥本身的有效期只得一年.

真係好迷茫 , 唔知邊個先正確, 帶5 帶貓兒去打針好呢!


大宅

積分: 1057


4#
發表於 07-12-13 15:41 |只看該作者
打左可以預防多種病菌, 點解要諗打唔打呢?


男爵府

積分: 7152


3#
發表於 07-12-13 15:40 |只看該作者
我3隻貓貓都係冇出街, 但係我每年都帶佢地打一次針:mrgreen: !!
針$$$唔係太貴, 未當預防下囉!

原文章由 lovecatt 於 07-12-13 15:26 發表
[按此打開] [隱藏]
請問大家究竟貓咪的防疫針 是否應該一年打一次呢.

說法 1.)家貓沒有出街 , 3年打一次便 ok , 尤其over 10歲的貓 , 每年打反而不好.

說法 2.) 外國的貓就可以 , 因為外國沒 hk咁多細菌. 所以 hk ...


大宅

積分: 3009


2#
發表於 07-12-13 15:35 |只看該作者
原文章由 lovecatt 於 07-12-13 15:26 發表
[按此打開] [隱藏]
請問大家究竟貓咪的防疫針 是否應該一年打一次呢.

說法 1.)家貓沒有出街 , 3年打一次便 ok , 尤其over 10歲的貓 , 每年打反而不好.

說法 2.) 外國的貓就可以 , 因為外國沒 hk咁多細菌. 所以 hk ...

針既有效期得1年,如果錯過左冇打到,係要重新打過,即係好似第1次時咁,要打返3支,先至有用,如果3年先打1次,咁不過索性唔好打,因為打黎都冇乜用,但如果你係碩錫貓貓既,咁當然要定期打針啦,唔好節省果幾百蚊,因為大吉利事有乜野事,睇醫生仲貴呀

[ 本文章最後由 可兒 於 07-12-13 15:37 編輯 ]


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo