自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32052


1#
發表於 07-12-17 13:24 |只看該作者
我細女(小一)係學校成日比人蝦.....

之前有個同班既女仔恐嚇佢,唔准我個女同佢個書包一樣, 否則就唔放過佢, 之後我打電同班主住講, 班主任好好人, 並立刻處理, 事情已解决.

跟住, 我個女在學校學小提琴, 一齊學既仲有其他4個人, 其中有女孩, 把我女的水樽掉去垃圾桶, 又弄鬆我女小提琴條線....排隊時又在旁边不停地鬧我女, 仲用石仔掉我女個頭上... 上星期四, 學琴後, 我女見到女孩走去我女個琴盒前, 之後就急急腳走左, 我女之後發現唔見左個[松香]....呀女細膽, 唔取出声, 我已經話左呀女, 叫佢同老師講, 咁我又要找老師嗎? 我怕老師覺得我煩呢, 但又真係有問題.....點做好呢?


珍珠宮

積分: 32052


64#
發表於 07-12-20 17:56 |只看該作者
今日四點幾, 老師終於打比我了!! 老師說用了兩天時間去查清楚事件, 松香是那1B班的女同學拿的, 班主任已把事件交由1B班老師處理, 會告知這女同學的家長知道...希望事件真係解決左啦~


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


63#
發表於 07-12-19 11:27 |只看該作者
原文章由 Siuchoi 於 07-12-19 09:42 AM 發表
召藥師:
你仔仔點呀!! Sorry! 唔係我你仔仔就唔洗坐响嗰度等啦! 真係唔好意思!! 乜D細路咁曳架! 激死人! D人質數真係越來越差!! 有機會再開家長會, 一定要投訴到底!! 叫你仔仔見到佢地立刻去第二度, 唔好行咁埋! ...


唔關事ge,我個仔日日都會坐個度食小食,只係琴日佢帶左d迷你砵仔糕返去,0個兩個同學如常又想搶黎食0者(最後佢都保護到d食物,請左俾佢d同學仔食)。

至於妳囡囡俾人偷松香事件,我睇真係冇得再追究lo,除非即日人贓並獲,過左幾日老師問佢當然唔認,問家長又有幾多個會大義滅親幫小朋友認左佢呢?隨時話妳屈佢個女添!我諗妳要去琴行買番舊松香,另最多都係打電話問下老師個位同學有冇認就算。

[ 本文章最後由 召藥師 於 07-12-19 11:29 編輯 ]
盡我一己之力,發放正能量!


珍珠宮

積分: 32052


62#
發表於 07-12-19 09:42 |只看該作者
召藥師:
你仔仔點呀!! Sorry! 唔係我你仔仔就唔洗坐响嗰度等啦! 真係唔好意思!! 乜D細路咁曳架! 激死人! D人質數真係越來越差!! 有機會再開家長會, 一定要投訴到底!! 叫你仔仔見到佢地立刻去第二度, 唔好行咁埋! 唉....真係怕鬼佢地!

我細女昨天回家後, 有關投訴事件有些進展, 呀女話, 班主任叫了這[女同學]和[另一男同學]來了1C班, 蝦我女的人是1B班的, 到了後, 呀女只聽見某些對話, 但又聽到D又聽唔到D, 我女當時坐在自己坐位上, 老師說:[邊個講大話....], 又見到老師個樣好嬲咁鬧, 之後叫我女行出去一齊企, 就叫這兩個1B班的男女同學同我女道歉, 老師問我女會否原諒他們, 我女話原諒~ 但就冇講唔見"松香"件事, 我應否打電話問問老師呢? ....or 再睇下呀女仲有冇比這男女同學繼續蝦, 如果冇, 便算? 但我女個"松香"真係唔左.....


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


61#
發表於 07-12-18 23:35 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 07-12-18 09:21 PM 發表

想問下呢個小朋友是否大X人呀?????
因為我係阿囡學校見到好曳GE小朋友有2種
1)就係大X人(呢D就無得攪)
2)就係比老人家湊個D,(因為呢D多數都會比老人家種壞)
但如果係第二種都仲可以搵佢阿爸OR阿媽教下佢 ...


阿媽肯定係,阿爸就唔知(總之佢就真係成個胖虎ge外表同蝦蝦霸霸ge性格)。
盡我一己之力,發放正能量!


珊瑚宮

積分: 104756


60#
發表於 07-12-18 21:21 |只看該作者
原文章由 召藥師 於 07-12-18 17:58 發表
我個仔今日都俾同學蝦,個位同學平時小息都會同另一個曳仔搶阿仔ge小食,今日原本約左樓主囡囡,所以佢今日好保護自己小食。

之後上體育堂時,唔知個位同學係唔係懷恨左心,趁我仔坐係度時一腳踢去我個仔度,佢個膝頭撞正我仔門 ...

想問下呢個小朋友是否大X人呀?????
因為我係阿囡學校見到好曳GE小朋友有2種
1)就係大X人(呢D就無得攪)
2)就係比老人家湊個D,(因為呢D多數都會比老人家種壞)
但如果係第二種都仲可以搵佢阿爸OR阿媽教下佢


大宅

積分: 4059


59#
發表於 07-12-18 21:17 |只看該作者
原文章由 Siuchoi 於 07-12-17 13:24 發表
我細女(小一)係學校成日比人蝦.....

之前有個同班既女仔恐嚇佢,唔准我個女同佢個書包一樣, 否則就唔放過佢, 之後我打電同班主住講, 班主任好好人, 並立刻處理, 事情已解决.

跟住, 我個女在學校學小提琴, 一齊學既 ...


我個囡都有咁既情形發生,一定要正視呀,我以前就咁打去學校投訴,但覺得效用唔大,跟住直頭走去學校搵班主任講(咁做係想話佢知我係十分重視呢件事)當然唔係小小事都走去嘈一餐啦,我又試過亞囡校車個大哥哥鬧佢,我就問O個個同學係咪亞囡有咩唔啱得罪左佢(語氣要溫和唔好凶佢)D細佬知道家長插手就唔會咁過份架喇,唉... ...而加D細佬真係好惡架,我個囡D同學成日要我個囡請佢地食野,唔請又話唔同佢玩,仲有D同學好叻架,係學校同係亞媽面前直頭係兩個人黎架,我都好明白你而加既心情,因為我個囡都係好細膽怕事架,我而加教佢要硬淨D,唔好一味死忍(當然唔係要撩事鬥飛啦)因為愈唔出聲D人就恰得愈過份架喇,希望你能夠解決到啦


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


58#
發表於 07-12-18 17:58 |只看該作者
我個仔今日都俾同學蝦,個位同學平時小息都會同另一個曳仔搶阿仔ge小食,今日原本約左樓主囡囡,所以佢今日好保護自己小食。

之後上體育堂時,唔知個位同學係唔係懷恨左心,趁我仔坐係度時一腳踢去我個仔度,佢個膝頭撞正我仔門牙,搞到出左少少血同埋鬆左。阿仔即話個同學再同老師投訴,老師問佢有冇先say no再投訴俾老師聽,阿仔話有,老師問個位同學有冇做,當然佢否認,而個位體育老師亦冇佢乎,最後不了了之。

我老公知到左,即時打電話同班主任反映,班主任亦好明白阿仔處境,因為阿仔成日係佢面前話唔鍾意返學,因為個兩位同學就好易胖虎同小夫咁蝦蝦霸霸(外型又真係好鬼似) ,日日都要對住佢地好唔開心(其實佢本身好天真貪玩,亦有好多朋友,係對住個兩個就好upset),最後老師話會知會對方家長。

唉!相信同個位家長講都冇用,個位學生平時好冇禮貌,阿仔同佢講早晨時,佢竟然係當住佢母親面前對阿仔'藐咀藐舌':tongue:;校長講明唔可以帶薯片就日日照帶;經常同其他學生打架,真係可以有幾多家教呢......。好彩阿仔上面門牙仲未換,如果係恆齒就真係要佢家長當面同我仔道歉加賠償任何醫療費用呀!

[ 本文章最後由 召藥師 於 07-12-18 18:04 編輯 ]
盡我一己之力,發放正能量!


侯爵府

積分: 22640


57#
發表於 07-12-18 17:18 |只看該作者
原文章由 Siuchoi 於 07-12-18 09:14 發表
各位, 昨晚零晨我寫了封信, 今早叫細女交給班主任, 現在要看看學校怎樣處理.



做得啱, 不過我會提議你再打電話同老師跟進囉。自己兒女比人"虾", 硬係心痛啦。我個仔今年都係讀小一, 第一日返學就比個同學一拳打落個肚到, 問番佢痛唔痛, 佢雖然話唔痛, 我個心就不知幾痛, 之後即刻寫手冊話比班主任知, 然後再接仔放學問班主任處理左未。班主任都很好, 教訓左個小朋友, 要佢同我個仔道歉並通知佢嘅家長。我個仔後來都冇嬲個同學仔, 依然同佢做朋友。


公爵府

積分: 28062

好媽媽勳章


56#
發表於 07-12-18 16:17 |只看該作者
我會第一時間去接個女放學,跟住就拖住個女去搵老師傾,再過幾日睇下有冇改善,如果冇的話就會親自搵校長(書面)!
以上係我的親身經歷

[ 本文章最後由 mimi88 於 07-12-18 16:19 編輯 ]
網上世界咩人都有 ,謝絕介紹買賣 ,謝絕代購!


禁止訪問

積分: 36506

好媽媽勳章 畀面勳章


55#
發表於 07-12-18 14:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29508

馬年勳章 2026勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 親子王國15週年勳章


54#
發表於 07-12-18 14:36 |只看該作者
原文章由 Siuchoi 於 07-12-18 09:14 發表
各位, 昨晚零晨我寫了封信, 今早叫細女交給班主任, 現在要看看學校怎樣處理.

我都想睇下學校點回應,樓主請繼續跟進,報導.


禁止訪問

積分: 73927


53#
發表於 07-12-18 11:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 36645

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


52#
發表於 07-12-18 11:22 |只看該作者
原文章由 hk08348 於 07-12-17 20:48 發表


我諗係一般外國小朋友既"規距"比其他人自由得多, 尤其國際學校內, 更少好似主流學校一樣, 可以"想做咩就做咩", 呢個亦係"國際"既理念, 所以....係咪...一諗就以為係國際 . ...



hi hk08348,

可能你地對國際學校有些誤解, 其實喺國際學校內, 並不是''想做咩就做咩"的. 就算是幼稚園階段亦然 :).


珍珠宮

積分: 36645

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


51#
發表於 07-12-18 11:05 |只看該作者
原文章由 roccomami 於 07-12-17 13:32 發表

小一就咁惡 好少見。係咪國際學校



係咪國際學校 >>> 又想撩交嗌? 好心你唔好咁幼稚 , 講過九萬幾次啦, 呢D咁嘅情況, 喺本地學校, 簡直閒過立秋. 好膚淺呀你 , 講嘢無益又無建設性 .

樓主, 提議你可以用較溫和嘅態度, 同老師講出你所知嘅實況, 最重要係表現出你對女兒嘅擔憂, 並不是要怪責任何人. 如果你感覺到老師嫌你煩, 咁你可能要轉一轉FOCUS, 留意一下呢間學校整體情況 . 你唔講, 老師可能真係唔知架 :) .


複式洋房

積分: 199


50#
發表於 07-12-18 10:39 |只看該作者
原文章由 hk08348 於 07-12-17 20:48 發表
我諗係一般外國小朋友既"規距"比其他人自由得多, 尤其國際學校內, 更少好似主流學校一樣, 可以"想做咩就做咩", 呢個亦係"國際"既理念, 所以....係咪...一諗就以為係國際 . ...



我住外國多年,中學大學都唔係香港讀,後來返香港住,一住十多年,孩子亦自小就讀國際學校。
我好熟識香港,外國,和國際學校的教育方式和文化。
英美家的學校間間都有自己的校規,香港的國際學校亦有自己的一套校規,並唔係你話的自由,更唔係想做咩就做咩,國際學校的理念根本唔係咁。
我孩子讀咁多年國際學校,我從未聽過有打架和欺凌事件,個別小孩推撞我相信有,但係都一定只係小風波。
反而見有 d 親戚朋友 d 細路,好多讀本地學校的,都經常在學校打交,男校固然日日打一大餐,但即使名女校如 DXJS 都會經常有打交事件,好似樓主女兒的情形,對我就真係匪夷所思。


珍珠宮

積分: 32052


49#
發表於 07-12-18 09:14 |只看該作者
各位, 昨晚零晨我寫了封信, 今早叫細女交給班主任, 現在要看看學校怎樣處理.


別墅

積分: 555


48#
發表於 07-12-18 08:41 |只看該作者
我覺得要出封信或者打電話同校長講, 學校正常都會好緊張呢d case 既, 萬一將來再有咩野, 學校又只會講: 如果家長一早反應俾學校知, 相信事情就唔會係咁啦. 所以應該要備案. ( 個人意見 )



原文章由 LILY媽咪 於 07-12-17 14:35 發表
原來都係小一, 以為好大個仔添, 咁你囝囝嗰班同學仔可能無咁曳, 好彩小小, 報復心無咁強, 其實最終都係要小朋友自己克服面對, 不過群埋好的同學仔係好的.

...


別墅

積分: 965


47#
發表於 07-12-18 08:30 |只看該作者
原文章由 丁家貓 於 07-12-17 23:18 發表
我老公係咁教小朋友:(我都有90%同意)

如果小朋友蝦你,打你,立即走開唔好同佢玩。

如果小朋友再蝦你,打你,立即走去話比老師/父母聽!

如果話左比老師聽之後小朋友再變本加厲蝦你/打你,立即fight back! 打到佢係街頭見到 ...



我之前曾經就校園暴力呢個問題請教做訓導主任既教友 (我指中學)
如果學校處理唔到
總之一有暴力
就一定要報警

當然
小學一年班既問題係簡單d
所以
家長面對, 處理態度好重要
唔好怕煩
怕學校點睇
因為學校始終係中間人角色
要保護兩方面既感受
處理方法......


aln


別墅

積分: 965


46#
發表於 07-12-18 08:22 |只看該作者
原文章由 Siuchoi 於 07-12-17 13:52 發表


召藥師, 我都想約見校長, 但校長咁忙, 边會埋D咁小既事吖....我今晚會寫信給班主任, 詳細說明所發生過既事.....我煩腦係因為我怕老師會覺得呀女冇用, 小小事呀媽就走來煩學校, 但個小朋友話我女是我親眼看見(返學 ...



hi Siuchoi

你認為老師點睇你個女重要, 定係女兒的心靈重要呢
小一返學俾人蝦, 我諗, 佢驚過你百陪
因為佢明知俾人蝦, 都仍然要日日返學
你做媽咪, 一定要俾個女知道你係支持佢既
同埋, 肯定番個女係冇做錯既...

學校欺凌事件
係香港好普遍
一定要俾老師知
將個女送左返學校即係將個女既人生安全交左俾學校/老師
老師唔知, 或者為左個女既形象唔老師知
後果由邊個負呢...

aln

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo