自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


民房

積分: 59


1#
發表於 07-12-20 09:19 |只看該作者
昨晚到今天都頭痛...從未試過痛咁耐..

你們試過未...洗唔洗睇醫生呢???:-|


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 07-12-20 17:08 |只看該作者
:cry: 我會, 仲會加暈, 失血過多.
生日月, 開心過


大宅

積分: 1343


28#
發表於 07-12-20 17:00 |只看該作者
我個工人會喎,個個月都要食'必利痛'!!


民房

積分: 59


27#
發表於 07-12-20 11:24 |只看該作者
原文章由 daphnemama 於 07-12-20 11:08 發表


對呀! 我生完第2個後都有頭痛, 試過在公司痛到暈過幾次, 看幾次醫生後才知是經痛, 但都是給止痛藥, 後來看報紙才知"薑汁"是能止百痛,

磨薑汁加熱一匙飲或

如這位媽媽說飲黑(或叫黃)糖薑茶, 我近m來的日子一開始 ...


謝謝各位熱心的媽咪!


大宅

積分: 1280


26#
發表於 07-12-20 11:08 |只看該作者
原文章由 CHOLE72838 於 07-12-20 10:29 發表
我同個妹都有呢個情況
飲黑糖薑茶或者食月見草丸會有改善


對呀! 我生完第2個後都有頭痛, 試過在公司痛到暈過幾次, 看幾次醫生後才知是經痛, 但都是給止痛藥, 後來看報紙才知"薑汁"是能止百痛,

磨薑汁加熱一匙飲或

如這位媽媽說飲黑(或叫黃)糖薑茶, 我近m來的日子一開始起頭痛(在公司)就立即買碗番薯糖水(5吃番薯只飲糖水),

試過一次買5到番薯糖水就買柸爇O樂+勁多薑都得喎

試過2年勁頭痛之困擾後, 現一發覺來料就立即整柸O樂+薑或飲糖水

試過同事肚痛(都是m到)都能止到

起碼好過吃止痛藥


禁止訪問

積分: 8013


25#
發表於 07-12-20 10:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8013


24#
發表於 07-12-20 10:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 59


23#
發表於 07-12-20 10:30 |只看該作者
原文章由 angelfan07 於 07-12-20 10:03 發表
原來大把人都有呢d問題,我亦都係~

我會頭暈頭痛,肚痛及勁腰痛及左腳勁抽根(o個種抽根法係由腹痛到patpat,跟住痛到左邊大脾勁抽根o個種痛法),我一定要食長效必理痛先止到痛~

我o既心得就係月經前一星期,每天片糖煲 ...



謝謝你的心得!


大宅

積分: 1437


22#
發表於 07-12-20 10:29 |只看該作者
我同個妹都有呢個情況
飲黑糖薑茶或者食月見草丸會有改善


民房

積分: 59


21#
發表於 07-12-20 10:27 |只看該作者
原文章由 minipooh 於 07-12-20 10:03 發表
以前好少有頭痛, 但今次就有偏頭痛, 痛到訓唔到要食止痛藥, 突然間痛果一吓真係攞命.


我都訓得唔好....


民房

積分: 59


20#
發表於 07-12-20 10:25 |只看該作者
原文章由 adaleung0716 於 07-12-20 09:57 發表
我在1年前開始來之前就會成日好hungry ka...食極都唔飽.......我表姐都係禁wor



未聽過呀:)


子爵府

積分: 11237


19#
發表於 07-12-20 10:09 |只看該作者
我都會頭痛, 仲會失眠:-( :-( :-(

有人話食朱古力有用...

等我都試下飲薑茶先:)

原文章由 angelfan07 於 07-12-20 10:03 發表
原來大把人都有呢d問題,我亦都係~

我會頭暈頭痛,肚痛及勁腰痛及左腳勁抽根(o個種抽根法係由腹痛到patpat,跟住痛到左邊大脾勁抽根o個種痛法),我一定要食長效必理痛先止到痛~

我o既心得就係月經前一星期,每天片糖煲 ...


別墅

積分: 965


18#
發表於 07-12-20 10:07 |只看該作者
我都會頭痛
來之前心情都會差些啦...

不過
上兩個星期我坐近窗睇電視
不知不覺"攝"親
之後個頭痛得好緊要...

如果真係經痛
或者可以食少少甜野...啦....

希望你快d好番啦

aln


禁止訪問

積分: 14553


17#
發表於 07-12-20 10:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 44272

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 醒目開學勳章


16#
發表於 07-12-20 10:03 |只看該作者
原來大把人都有呢d問題,我亦都係~

我會頭暈頭痛,肚痛及勁腰痛及左腳勁抽根(o個種抽根法係由腹痛到patpat,跟住痛到左邊大脾勁抽根o個種痛法),我一定要食長效必理痛先止到痛~

我o既心得就係月經前一星期,每天片糖煲老薑茶(老薑要切薄片約12塊+半至1塊片糖煲焀糖後,用真空杯谷1-2小時),經前一星期開始,m黎都飲得架,我會飲到m走後四五天為止~我飲得辣所以無問題~


我飲左之後,發覺瘀血塊少左,經痛少左d(需然都重有痛,但無咁緊要,以前我要食足五天長效必理痛,依家只需食一至兩天必理痛就惦~


別墅

積分: 635


15#
發表於 07-12-20 10:03 |只看該作者
以前好少有頭痛, 但今次就有偏頭痛, 痛到訓唔到要食止痛藥, 突然間痛果一吓真係攞命.


男爵府

積分: 5554

好媽媽勳章 畀面勳章


14#
發表於 07-12-20 09:57 |只看該作者
我在1年前開始來之前就會成日好hungry ka...食極都唔飽.......我表姐都係禁wor


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 07-12-20 09:54 |只看該作者
你有冇睇過中醫, 因為好耐之前, 我都試過氣血唔好, 不過我的徵狀就唔係偏頭痛, 後尾睇完中醫, 食左一段時間中藥調理就好左好多, 你咁痛法, 真係做咩都做唔倒.

原文章由 大眼肥妹 於 07-12-20 09:40 發表
我唔知你本身有冇偏頭痛,其實我有,我仲岩岩黎緊m添,所以都幾辛苦.其實我知道係因為氣血唔好所以會頭痛,因為我最近d偏頭痛發作得好密,仲有越黎越嚴重既趨勢(其實我已經係去到一發作就會即時想嘔,半邊頭勁痛,成個人軟 ...


民房

積分: 59


12#
發表於 07-12-20 09:52 |只看該作者
原文章由 lestat 於 07-12-20 09:49 發表
通常痛足兩日, 不過如果唔係痛得好厲害, 咪忍吓, 痛得滯有時都會食panadol架, 早幾年真係M黎同平時一樣, 突然一次開始頭痛, 跟住就差唔多每次都頭痛喇, 初初仲以為唔夠瞓所以頭痛, 後尾先發覺m黎就痛.:cry:

...


oh, same same..............


民房

積分: 59


11#
發表於 07-12-20 09:51 |只看該作者
原文章由 大眼肥妹 於 07-12-20 09:40 發表
我唔知你本身有冇偏頭痛,其實我有,我仲岩岩黎緊m添,所以都幾辛苦.其實我知道係因為氣血唔好所以會頭痛,因為我最近d偏頭痛發作得好密,仲有越黎越嚴重既趨勢(其實我已經係去到一發作就會即時想嘔,半邊頭勁痛,成個人軟晒咁既死款),所以我自己諗住調一調自己個身體,正因為呢個原因我近呢幾個禮拜開始試驗緊鷄精,我食左鷄精之後覺得冇咁易作偏頭痛,但我唔肯定係咪個個人都有效.如果當你下次頭痛作既時候,試下飲杯奶茶,真係可以舒緩到頭痛


謝謝你的建議, 我沒有偏頭痛的, 頭痛也很少, 唔知有無d大驚少怪... 我同c6講, 佢都叫我看醫生, 因為佢有頭痛但訓一教就無事的了,但依定, 我斷下斷下都痛左十二個鐘, 不過我諗醫生都係開止痛藥, 所以唔想看, 不如自己買.

你真的好嚴重, 我都試下hot奶茶同鷄精, 但鷄精一日一支?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo