烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 4438


1#
發表於 14-8-4 09:21 |只看該作者
Miele
價錢: $11,xxx
產地: 德國
功能: 純蒸

Whirlpool - MAX209S (新出)
價錢:$58xx (Sogo 做緊 promotion)
產地: 中國
功能: 蒸& 焗
Sales 話 不是微波蒸, 沒有微波成份

https://www.whirlpool.com.hk/article/detail/-m-a-x

如果沒有whirlpool 呢款, 我一定考慮買miele, 因為市面上純蒸爐, 好似只有miele.
但係whirlpool竟然又埋焗的function( 家中沒有焗爐) , 價錢又平一半, 真係心大心細!

我好怕買完miele , 自己三分鐘熱度, 放埋一邊,之後又係出街食多。
因為whirlpool係新出, 無咩人用過, 大家對whirlpool d 電器又咩comment?

大家可以給d 意見我嗎?


男爵府

積分: 9747


49#
發表於 14-9-24 01:23 |只看該作者

回覆:煩買蒸爐- Miele 定 Whirlpool 好??

bad list 左 miele

豐澤同時間買兩部, 兩部都離罩
一部到沸點時, d 煙多到著火咁款

If you don't like me and still watch everything I do.

Bitch you're a fan!!!!


男爵府

積分: 8484


48#
發表於 14-9-23 18:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+timtamgal+於+14-09-22+發表

原帖由 Trojan 於 14-09-23 發表
我第一部Miele 蒸爐用咗六年先壞,去 年再買一部新!去豐澤有分期付款!我冇用microwave 好多年了!Miele ...
Thank you




大宅

積分: 3291


47#
發表於 14-9-23 13:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CathyChan1126+於+14-09-19+

原帖由 timtamgal 於 14-09-22 發表
有d人話易壞,是嗎?
我第一部Miele 蒸爐用咗六年先壞,去 年再買一部新!去豐澤有分期付款!我冇用microwave 好多年了!Miele 所有產品都噤用!





男爵府

積分: 8484


46#
發表於 14-9-23 12:25 |只看該作者
haruhimiyuki 發表於 14-9-23 11:22
電器易唔易壞係睇人點用
i know, but seems the after sale service isn't that good, that's a point worth to consider too.


男爵府

積分: 8484


45#
發表於 14-9-23 12:25 |只看該作者
回覆 CathyChan1126 的帖子

thanks!


別墅

積分: 921


44#
發表於 14-9-23 11:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 CathyChan1126 於 14-09-19

原帖由 timtamgal 於 14-09-22 發表
有d人話易壞,是嗎?
電器易唔易壞係睇人點用


水晶宮

積分: 59765

畀面勳章


43#
發表於 14-9-23 07:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 CathyChan1126 於 14-09-19

原帖由 timtamgal 於 14-09-22 發表
有d人話易壞,是嗎?
我用左大半年都未壞過


男爵府

積分: 8484


42#
發表於 14-9-22 22:46 |只看該作者

引用:我用緊miele,好好用

原帖由 CathyChan1126 於 14-09-19 發表
我用緊miele,
好好用
有d人話易壞,是嗎?




大宅

積分: 3408


41#
發表於 14-9-22 22:13 |只看該作者
唔好意思,部機已經賣給了最早確認購買的網友,謝謝。
有錢有享受, 無錢要忍受!
唔該少買名牌或少高消費, 多儲錢!
機會只會留給有準備的人!


大宅

積分: 4963


40#
發表於 14-9-19 18:24 |只看該作者

引用:我剛抽獎抽到一部 Whirlpool 惠而浦 MAX209

原帖由 garyxxxx 於 14-09-19 發表
我剛抽獎抽到一部 Whirlpool 惠而浦 MAX209S 28公升 2100W 座檯式蒸焗爐,我想放賣,有無人有興趣,一年原 ...
已pm


水晶宮

積分: 59765

畀面勳章


39#
發表於 14-9-19 17:01 |只看該作者

回覆:煩買蒸爐- Miele 定 Whirlpool 好??

我用緊miele,
好好用


男爵府

積分: 7079

瞓得好勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回


38#
發表於 14-9-19 16:49 |只看該作者
garyxxxx 發表於 14-9-19 12:57
我剛抽獎抽到一部 Whirlpool 惠而浦 MAX209S 28公升 2100W 座檯式蒸焗爐,我想放賣,有無人有興趣,一年原 ...
已PM


男爵府

積分: 7355


37#
發表於 14-9-19 13:43 |只看該作者

引用:我剛抽獎抽到一部 Whirlpool 惠而浦 MAX209

原帖由 garyxxxx 於 14-09-19 發表
我剛抽獎抽到一部 Whirlpool 惠而浦 MAX209S 28公升 2100W 座檯式蒸焗爐,我想放賣,有無人有興趣,一年原 ...
已pm


大宅

積分: 3408


36#
發表於 14-9-19 12:57 |只看該作者
本帖最後由 garyxxxx 於 14-9-22 22:14 編輯

** 唔好意思,部機已經賣給了最早確認購買的網友,謝謝。**

我剛抽獎抽到一部 Whirlpool 惠而浦 MAX209S 28公升 2100W 座檯式蒸焗爐,我想放賣,有無人有興趣,一年原廠保用,下星期可相約香港區直接去取貨。
有意請PM,留電話,方便whatsapp或電話聯絡。
Thanks。
有錢有享受, 無錢要忍受!
唔該少買名牌或少高消費, 多儲錢!
機會只會留給有準備的人!


珍珠宮

積分: 36256


35#
發表於 14-9-10 20:59 |只看該作者
我都打算買w架,尋日aeon有promotion,話做乜今日咋。。。但今日病左冇出去。。。鳴。。唔知聽日變返幾多錢


寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 14-8-31 17:40 |只看該作者

引用:我諗住買cristal個部,我諗香港至平佢之後

原帖由 二小姐 於 14-08-31 發表
我諗住買cristal個部,我諗香港至平佢

之後搏一搏上淘寶買左部,全不銹鋼內膽蒸焗爐,好彩無買錯 ...
嘩好抵, 有冇相睇呀




公爵府

積分: 25047


33#
發表於 14-8-31 16:21 |只看該作者

回覆:煩買蒸爐- Miele 定 Whirlpool 好??

我諗住買cristal個部,我諗香港至平佢

之後搏一搏上淘寶買左部,全不銹鋼內膽蒸焗爐,好彩無買錯,千幾蚊人仔,有得用,可以過下引

純蒸就只係999人仔,我有部af機,早知買純蒸重抵

8-)


寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 14-8-30 22:05 |只看該作者

回覆:煩買蒸爐- Miele 定 Whirlpool 好??

又燉又焗
1409407595450.jpg

點評

bbeasy25  好得喎  發表於 14-8-31 15:35


寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 14-8-30 22:04 |只看該作者

回覆:煩買蒸爐- Miele 定 Whirlpool 好??

史撈曲
1409407563895.jpg

點評

wingccc  好正喎  發表於 14-8-31 19:36

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo