自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10212


1#
發表於 07-12-25 00:50 |只看該作者
我今日陪爸爸同男家果邊傾關於妹妹婚事........男家個長老劈頭一句 "我地俾5萬蚊全包, 我地乜都吾買架啦, 但係你地要回乜回物" . . .當時我, 我老豆, 甚至我細妹即時面黑 . . . .為左我細妹只好死忍 =(
其實好吾開心, 大佬呀...5萬蚊包禮金包酒席包餅包過大禮包雜項 . . . .仲要我地回利是.....係5萬咁大把吾係50萬, 仲要起晒貢好似屈佢錢咁 . . .仲要話俾左錢你地, 你地有你地攪我地有我地攪 . . .
仲話如果細妹佢地旅行結婚連5萬蚊都吾洗俾 . . . .我覺得好PK.....最慘係兩個後生夾在中間

[ 本文章最後由 tabotabo 於 07-12-25 00:52 編輯 ]


禁止訪問

積分: 73927


30#
發表於 07-12-25 18:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 10694


29#
發表於 07-12-25 18:24 |只看該作者
錢係事少...問題係佢地唔多尊重你爸爸妹妹.佢地語氣有問題!5萬蚊全包擺到幾多圍呀?!講到好似要佢地俾好多咁!多口講句,你妹妹係咪有左,所以俾佢地食住?


侯爵府

積分: 20916


28#
發表於 07-12-25 14:54 |只看該作者
原文章由 櫺囹桼 於 07-12-25 01:39 發表


正確...冇錢唔係最大問題(只要開心見誠講出嚟,為著個女下半世幸福著想我會吞聲忍氣勉強接受,如果有錢貼埋又點話!)...不過而家睇到:
1)男朋友無主見無權力亦都保護唔到女方(及其家人感受)
2)男朋友本身可能都冇乜錢
3) ...


Agree with 櫺囹桼!!!!!!!!!!!!!!!!!

成功的人放眼於機會,失敗的人放眼於障礙。 生命長短我無法控制,但內容就可以由我發揮!


子爵府

積分: 10212


27#
發表於 07-12-25 14:46 |只看該作者
其實係個男仔自己出錢, 相反長老無出錢只係出聲, 長老話佢自己娶新抱都係求求其其 .....個男仔本身好尊重長輩, 吾會直斥其非, 但係我爸爸昨日看長老咀臉也一樣難受呢
雖然結婚係兩個人的事, 但基於尊重老人家, 亦需要佢地俾意見, 同埋始終婚事由雙方父母傾好D...好彩我琴日有去, 否則我爸爸就真係俾長老"恰"
不過好彩佢地婚後吾會同長老一齊住

原文章由 櫺囹桼 於 07-12-25 01:39 發表


正確...冇錢唔係最大問題(只要開心見誠講出嚟,為著個女下半世幸福著想我會吞聲忍氣勉強接受,如果有錢貼埋又點話!)...不過而家睇到:
1)男朋友無主見無權力亦都保護唔到女方(及其家人感受)
2)男朋友本身可能都冇乜錢
3) ...


男爵府

積分: 8716


26#
發表於 07-12-25 14:27 |只看該作者
咁個男仔一粒聲都冇出?
可能佢冇能力,要使屋企錢。
咁不如唔好結啦!自己儲到錢先結啦


禁止訪問

積分: 11849


25#
發表於 07-12-25 13:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


24#
發表於 07-12-25 11:51 |只看該作者
咁既情況之下都戥你妹妹擔心!有咁既襯家!


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


23#
發表於 07-12-25 11:28 |只看該作者
原文章由 木馬 於 07-12-25 10:38 發表
係咪男家家長俾禮金? 個男仔無錢? 2個新人唔係一早傾好左咩? 如果由男家家長出錢, 真係無得好講呀! 個男仔無錢無話事權喇~
亞仔娶老婆, 做爸爸媽媽唔一定要出錢~ 做後生的無錢咪唔好搞咁多野囉~

結婚唔一定擺酒, ...


Agree... 兩口子唔駛人俾錢咪唔駛睇人面色囉... 咪儲多5萬先結囉, 有幾難...


水晶宮

積分: 68008


22#
發表於 07-12-25 11:00 |只看該作者
唔駛理男家長老,兩公婆自己攪掂,結婚係兩個人嘅事,我同老公結婚都係自已儲錢無用過男家一毫子。所以唔要嗰5萬蚊,男家長老咪無聲出囉,莫講話回嘢吖,激得你嬲嬲地,叫細妹酒都唔擺旅行結婚tim,到時回條蕉比佢。


大宅

積分: 3748

hashtag影視迷勳章


21#
發表於 07-12-25 10:39 |只看該作者
咁佢講完, 你地除左黑面,有無應承到呀...
願BB身體健康


禁止訪問

積分: 5390


20#
發表於 07-12-25 10:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1211


19#
發表於 07-12-25 10:31 |只看該作者
而家興過大禮用紙筆畫隻雞呀 ,畫鮑魚呀 ,
畫酒呀 , 回禮d長老要什麼 , 你哋就畫返
50 萬銀禮比佢哋囉 , 唔好少呀呢d !
最好用彩影啦真實d麻 , 而家d金升o左好
多 , 畫十條金條回禮比佢哋 , 你哋"金"
有誠意一定歡喜啦


別墅

積分: 746


18#
發表於 07-12-25 05:43 |只看該作者
原文章由 櫺囹桼 於 07-12-25 01:39 發表


正確...冇錢唔係最大問題(只要開心見誠講出嚟,為著個女下半世幸福著想我會吞聲忍氣勉強接受,如果有錢貼埋又點話!)...不過而家睇到:
1)男朋友無主見無權力亦都保護唔到女方(及其家人感受)
2)男朋友本身可能都冇乜錢
3) ...


Agree!

Is your sister need to live w/ them in future? If yes, only can say "Good Luck" to her. Coz her boyfriend seems no power in his family, and 男家 is very 吾 respect 女家!


複式洋房

積分: 360


17#
發表於 07-12-25 02:35 |只看該作者
我結婚男家家長都冇話過比錢,餅卡都冇話比, 都好, 第日我講野都響D, 所有野係老公同自己比, 如果你妹妹有能力, 一毫子都唔好拿佢地架, 依家已經發神經, 拿了將來一定不好受~~


男爵府

積分: 6545

好媽媽勳章


16#
發表於 07-12-25 02:34 |只看該作者
原文章由 tabotabo 於 07-12-25 01:16 發表
其實我並吾係咁0既意思, 只係佢地態度好有問題 . . .


我都係咁諗, 唔係錢0既問題, 係態度問題, 個男仔有無出聲禁住所謂長輩把口, 唔係驚錢小, 只係驚個妹嫁過去無定企, 個老公又唔幫自己要死忍咋.


翡翠宮

積分: 90932


15#
發表於 07-12-25 01:39 |只看該作者
原文章由 tabotabo 於 07-12-25 01:16 發表
其實我並吾係咁0既意思, 只係佢地態度好有問題 . . .


正確...冇錢唔係最大問題(只要開心見誠講出嚟,為著個女下半世幸福著想我會吞聲忍氣勉強接受,如果有錢貼埋又點話!)...不過而家睇到:
1)男朋友無主見無權力亦都保護唔到女方(及其家人感受)
2)男朋友本身可能都冇乜錢
3)男家幾囂張、或者不太喜歡未來媳婦

咁...嫁左肯定比而家更難受(假定男友三五年間唔可以出人頭地吐氣揚眉依然受制肘...)...點保證個女有幸福?

如非非君不嫁,我就唔會畀個女嫁佢!
如果非君不嫁,我就留定一間房畀佢!


別墅

積分: 606


14#
發表於 07-12-25 01:36 |只看該作者
原文章由 tabotabo 於 07-12-25 01:24 發表
其實講真個男仔對我細妹好好, 個男仔本質都好好, 只係佢地長老級的咀臉比較吋, 一副"我俾左錢就大X晒"咁 . . . 其實我地都無咩要求, 只希望佢地開開心心之麻
但結婚一生人一次, 個男又係長子, 吾明佢地點解咁樣
...


個男仔會唔會好聽屋企話嫁, 係就死喇....


男爵府

積分: 8757


13#
發表於 07-12-25 01:29 |只看該作者
如果係我~我會唔嫁~~~
未結婚都甘對自己~~ 結左婚仲有位企?
隨時俾500蚊家用當5000俾你~~
如果唔係奉子成婚~~
都係考慮清楚先好~~


別墅

積分: 606


12#
發表於 07-12-25 01:29 |只看該作者
原文章由 tabotabo 於 07-12-25 01:24 發表
其實講真個男仔對我細妹好好, 個男仔本質都好好, 只係佢地長老級的咀臉比較吋, 一副"我俾左錢就大X晒"咁 . . . 其實我地都無咩要求, 只希望佢地開開心心之麻
但結婚一生人一次, 個男又係長子, 吾明佢地點解咁樣
...


咁個男仔而家點???
但你亞妹遲d都要對住d"長老", 點頂呀...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo